de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Deedeebowtie: wow inderdaad een achtbaan zeg. Maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat alles zo snel gaat. Van het lange wachten wordt je ook niet altijd vrolijk. Spannend zeg je tweede wachtweek. Ik hoop dat je over een week hier een mooie test laat zien :D

mamalap: Fijn dat de daling is ingezet. Kan je eindelijk verder naar een nieuwe cyclus. Ik zou inderdaad voor de zekerheid maar 31 dagen aanhouden, zit je altijd goed ;)

Lvtje: Helaas zit er inderdaad niks anders op dan maar gewoon afwachten. Ik hoop wel dat je snel weet waar je aan toe bent, die onzekerheid is frustrerend!

goldfishie: Veel plezier vanavond :D

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Oh die tweede wachtweek is altijd vreselijk. Sterkte met afwachten.

Veel plezier Goldfish :)

Ja precies Stephanie, onzekerheid maakt het lastig. Maar goed, nog een weekje en dan weten we meer dus dat gaat wel redelijk snel.
    Alleen jammer qua cyclus, we moeten dus op 9 dec daarheen en verwacht m'n ei rond 14 dec dus zo snel zullen ze vast niet doorpakken.
    Voor je gevoel zo zonde zo'n verloren ronde, maar die zullen er vast nog wel eens tussen gaan zitten. En ondertussen blijven we gewoon zelf proberen natuurlijk. Er hoeft maar net 1 goed zaadje mijn ei wel te vinden natuurlijk ;)

3. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ging op cd12 heen en kreeg toen gelijk een cyclusanalyse. Je zit nog voor je ei dus misschien nemen ze deze ronde nog wel mee. Ik ben in oktober heen geweest voor alles en inmiddels nog geen behandeling. Wordt ook niet eerder dan februari. Ik zie het ook steeds als een verloren ronde maar de kans om zwanger te worden is er natuurlijk wel :D inmiddels me er bij neer gelegd dat ik rustig moet wachten haha

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ja, je leert geduld hebben. ;)

En als ik dan naar mezelf kijk mag ik nog helemaal niet klagen hoor. Zo lang zijn we ook nog niet bezig.

Het is alleen shit dat het fysiek steeds slechter gaat. Normaal slik ik medicatie maar die mag ik niet gebruiken in combi met zwanger worden.
    Wat dat betreft is het lichamelijk gewoon echt afzien, iedere maand zonder medicatie gaat het weer slechter dus dat maakt het soms wel eens lastig.

Maar ach, komt allemaal ook wel weer goed :D

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Deedeebowtie die 2e week is altijd het ergste inderdaad! Grrr

Goldfishie yeah ik duim toch voor je dat het nog natuurlijk gebeurd.

Hier zojuist gebeld, ze doen hier in zkh uitgangsecho om te kijken of alles schoon en goed is. Donderdag dus al. Ik zal lijstje ff aanpassen.

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Afspraken gyn:
    Cyclaam ??
    Mamalap 4-12 uitgangsecho
    goldfishie: in jan terug naar de gyn voor fm en iui 2
    Petra ??
    Fabjee datum onbekend verdere onderzoeken bijnieren
    Stephanie87: 09-01 uitslag semenanalyse en behandelplan
    Sofija: 4-12 bloedprikken controle eisprong, 10-12 behandelplan
    LVtje: 9-12 1e afspraak fertiliteitsarts en gyn

Verwachte nod:
    Cyclaam ??
    Miffy 3-11
    DeedeeBowtie 11-12
    Petra ??
    Goldfishie 15-12 of later
    Stephanie87: Datumloos
    Sofija: 14-12 (kan veranderen)
    LVtje: 28-12
    Tammie81: 5-12 (door gebruik van duphaston dus kan nog veranderen)
    mamalap 02-01-2015

Zwanger:
    miffy

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh mamalap dat is al snel. Nou hopelijk kun je snel verder.

8. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Vandaag Erasmus maar weeres gebeld bloeduitslagen zijn binnen moet ik alleen met arts bespreken mijn arts werkt er blijkbaar niet meer vorige week was haar laatste week lekker is dat dus nu vervangend arts maar die is er pas volgende week volgende week dinsdag telefonisch consult word er beetje gek van pfff hopelijk heb ik dan eindelijk duidelijkheid en kunnen we ergens mee starten pfff

9. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Jemig dat schiet ook niet op zeg. Hoop dat je dan meer duidelijkheid krijgt en jullie snel kunnen starten!!

Dat is gelukkig al snel die echo Mamalap. Hopelijk is alles schoon en goed en kunnen jullie weer verder. Succes!

10. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou ja Fabjee en dat had die arts niet even mee kunnen delen? Pfffff!

11. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi dat je donderdag al terecht kan mamalap. Hopelijk ziet alles er goed uit en dan hup op naar de volgende eisprong :D

Jemig Fabje wat super stom zeg dat ze dat niet even kon mededelen!

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Fijn dat je donderdag al terech kunt Mamalap!

13. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen

Nee idd vind het ook belachelijk ze wilde eerst weer afspraak plannen voor alleen uitslag daarvoor ga ik niet naar rdam rijden hoor pfffvibd ook belachelijk en ben er beetje klaar mee zijn al vanaf aug bezig en ben nog steeds geen steek veder als ik nu weer onbevredigend antwoord krijgzeg ik er wat van pfff hopelijk dinsdag meer duidelijkheid en ergens mee starten

14. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Fijn dat je donderdag al terecht kan mamalap gaan ze dan kijken waarom je niet ongesteld bent geworden?

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè Fabjee tjee wat een gepruts weer. Bah bah zo schiet het niet op. Hopelijk snel een beetje actie. :(
    Ik ben wel ongesteld geworden. Nee uitgangsecho is standaard hier op voorhand kijken of er geen cycte zit ofzo.

Deedeebowtie Hoe gaat het? Voel je al wat?

16. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou ik heb vreetbuien en poetszin :D maar dat betekent meestal dat ik ongi word dus daar wil ik niet aan denken. Tot nu toe heeft het me iig een schone keuken en toilet opgeleverd en wat repen chocolade gekost oeps.

17. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het met iedereen?

Deedeeboqtie: ik hoop dat het dit keer een voorteken van een zwangerschap is :D

Mamalap: succes met de echo!

Goldfishie: eisprong al geweest? :)

Hier nog rustig. Wel al aantal dagen lage temp voor mijn doen rond 36.5. Nooit eerder gehad dat dit een aantal dagen aanhoudt. Misschien door het koude weer :D

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook dat het dit keer een goed teken is.
    Wel fijn zo'n schone keuken weer :)

Succes idd met de echo, hoop dat alles schoon is en jullie weer verder kunnen!

Hoe hoog is je temp normaal? Kan inderdaad best door het weer komen.

Hier nog rustig, menstruatie is alweer zo goed als over. Echt zo raar iedere keer, ik vloei maar een dag of 1,5/2 en daarna dan nog een paar dagen bruinverlies. Dat was vroeger wel wat anders :$
    Ben nog niet aan het tempen, wel weer even lekker een paar dagen rust. Begin denk ik rond dag 10 weer, mijn temp is iedere keer heel duidelijk om m'n ei op te sporen, dus kan ik best een keer wat later beginnen.

Verder gister naar het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken zodat ze dinsdag tijdens onze eerste afspraak daar de uitslagen van hebben.

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Stephanie: hier is idd de eisprong geweest, zat vanochtend op 37 graden. Dus nu op het wachtbankje!

Misschien had ik het al eerder een keer gevraagd, maar heb jij je temp in een app en mogen we meekijken met je kaartje?

Als je nu 36,5 hebt, dan vind ik dat een normale temp. Als je nog voor je eisprong zit tenminste.

Mamalap: succes vandaag

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Voor mijn ei zit ik idd ook rond die 36.5 en na ei 36.9 of hoger.

Deel Deze Pagina