Jazeker verwachte nods bij houden! Voor de mensen die het weten! Dan kunnen we er ook naar informeren. Als ik straks aan de clomid zit met FM metingen zou ik toch wel weer een verwachte nod hebben. Dus wie zijn nod weet gewoon invullen! Mijn lijstje quoten, haakjes weghalen en aanvullen!
Afspraken gyn: Deedeebowtie 10-10: 1e afspraak gyn Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak Petra 5-11: 2e afspraak gyn Mofantje datum onbekend FM Verwachte nod: Miffy 9-10 Deedeebowtie 17-10
Ik krijg de 22e ook de uitslag van bloed ze moesten 9 buisjes hebben haha ik heb momenteel geen cyclus ik heb 70 eitjes dus gebeurt helaas niks. Maar na de 22e weten we hopelijk meer. Heb vandaag afspraak gemaakt voor nieuwe tattoo 😊 heb er al1 van Kiki op mijn pols met vlinder die naar de sterren vliegt en haar naam. Nu 1 op me enkel voor Stijn met ze letter kon eigenlijk pas 16dec maar viel iemand uit dus nu kan het 21-10 dag voor de uitslag zo fijn nog ff wat leuks om naar uit te kijken Vind het lijstje erg fijn
Afspraken gyn: Deedeebowtie 10-10: 1e afspraak gyn Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak Petra 5-11: 2e afspraak gyn Mofantje datum onbekend FM Verwachte nod: Miffy 9-10 Petra 12-10 Deedeebowtie 17-10
Ahh leuk het lijstje al aangevuld! @fabjee: nope geen nod voor ons Zal hier wel weer doorbraak bloeding worden rond dag 60. Maar onze nod tijd komt wel weer!!!! Leuk een tattoo en fijn dat het eerder kon! Ik heb altijd gezegd mijn 2e tattoo wordt op mijn enkel met de namen van mijn kinderen erin verweven, maar het liefst 2 kinderen, dus nog wachten.
Handig zo'n lijstje! Ja het komt idd dichterbij. Ik merk ook wel dat ik het nu spannender ga vinden. Voel ook van alles. Soms zie ik dan anderen al vroeg voor nod positief testen. Ik kan helaas niet vroeger al proberen want dan heb ik nog kans op een positieve test door de pregnyl. Gewoon goed geduld hebben dus haha. @Fabjee fijn dat je er nog tussen kon voor je tattoo!
Maar word je dan gewoon ongesteld zonder eisprong? Ik wist niet dat dat kon er gebeurd bij mij helemaal niks. Ja ik zet hem ook op me enkel maar wil hem zo Laten maken dat er evt nog letter bij kan ooit haha ben erg slecht met wachten haha dus deze hele molen met wachten is eigenlijk ook niks voor mij maar goed haga geen andere keus ben wel blij dat die tattoo erop staat voor we echt beginnen heb ik me beide kindjes altijd bij me
Jepp mijn lichaam stoot na een dag of 60 a 70 toch wat bloed af. Dag of 3 heel licht. Ik temperatuur sinds januari 2 eisprongen gehad die zie je ook duidelijk in mijn temperatuur. Even als voorbeeld 1 kaartje met eisprong en 1 kaartje wel bloeding op cd 56 maar echt geen eisprong, wel heel veel positieve ovulatietesten. Vandaar dat de lieve dames hier op forum zeiden dat ik naar huisarts moest. Blijkt symptoom van te zijn.
Ovulatie testen schijnen idd niet altijd betrouwbaar met pcos heb ik wel eens begrepen idd temperaturen heb ik nog nooit gedaan doen op dit even nikd tot we de uitslag en behandelplan weten heeft nu toch geen zin
Het gaat goed hier, we zijn lekker een weekendje weg. Gisteren was ik jarig en wat hebben we een geluk met het weer! Van de week voelde ik van alles 'borrelen' in mijn buik. Maar dat is nu niet meer. Alleen wat last van mijn borsten maar dat heb ik wel vaker. Gewoon nog even geduld hebben en een klein beetje hopen dat donderdag positief is! Fijn weekend voor iedereen!
Oh die laatste paar dagen duren altijd zo lang hè? Nou Miffy laten we hopen dat het raak is. Hier weer even op het wachtbankje, maarja ik reken maar nergens op. (dat we überhaupt weer op het wachtbankje mogen is al heel wat hihi) Oh mamalap slechts twee eisprongen sinds januari dat is idd wel heel weinig en dan worden je kansen ook zo klein Dat lijkt me heel moeilijk. Voor zover ik kan zien is dat bij ons niet aan de orde, maar dat lijkt me echt heftig.
@Miffy: nog 4 daagjes! Even uit nieuwsgierigheid heb je niet getest om te zien hoelang duurt pregnyl uit lichaam is? Ik ben zo'n controle freak, nieuwsgierig iemand zou het wel gedaan hebben de eerste keer @deedeebowtie: dit klinkt een beetje raar, maar ik raak er aan gewend. Vooral nu we bij gyn zijn geweest heb ik er wel rust en vrede mee. Ik kan er toch niks aan veranderen. Ik zie in jouw kaartje al een mooie temperatuur verhoging! Morgen zet ff hem wel neer. En je weet het niet hè? Ook een kleine kans is een kans
Spannend allemaal hoop dat het bij jullislukt. Ik heb dit jaar ook nog maar 1 eisprong gehad echt balen maar ja niks aan te doen Nog 2 weken dan weten we hopelijk wat de plannen zijn en kunnen we eindelijk gaan starten wachten duurt zo lang
Spannend miffy nog paar daagjes wachten. Ik heb in het afgelopen half jaar geen eisprong gehad vandaar dat ik nu aan menstruatieopwekkers ben (nog 2 dagen en dan binnen 7 dagen moet t werken) en daarna Clomid. Ik heb wel buikpijn en ben heel moe mmaarja dat kan ook door mijn onregelmatige werk komen wat ik nog niet zo gewend ben.
@mofantje: je hebt al clomid meegekregen? Ow wat fijn (klinkt raar, maar daar hoop ik ook heeeeel snel mee te kunnen beginnen). Gaan ze op de afspraak gelijk folikkel meting doen? Haha ik ben misschien wel jaloerser op al die eisprongen hier op forum dan zwangerschappen. @deedeebowtie: jepp achteraf mijn dochter waarschijnlijk ook een mazzeltje ank Geluk moet men hebben! @Miffy: nog maar 3 dagen! Gaat het goed?
Deedeebowie wij noemen Stijn ons grote wonder dat was mijn 1e natuurlijke eisprong uit me leven daarvoor alleen Met clomid en zijn toen maar 1x met elkaar naar bed geweest heeft gewoon zo moeten zijn 6 weken na mijn bevalling was ik weer zwanger. Kwamen er precies maand na Kiki haar overlijden achter. Ik heb nu na ik gestopt ben met de pil 1 eisprong gehad gelijk maand erna veder niks meer baal ik soms zo van zaten week verkeerd dan denk ik als we iets beter ons best hadden gedaan was ik misschien wel zwanger maar ja hebbe niks aan op naar 22 okt ben zo benieuwd ik hoop niet op clomid ben ik zwanger mee geworden van Kiki en ik ben zo bang dat het weer fout gaat als ik clomid gebruik