de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Afspraken gyn:
    Mamalap 10-12 follikel meting.
    Goldfishie: in jan terug naar de gyn voor fm en iui 2
    Fabjee: datum onbekend verdere onderzoeken bijnieren
    Stephanie87: 09-01 uitslag semenanalyse en behandelplan
    Sofija: 4-12 bloedprikken controle eisprong, 10-12 behandelplan
    LVtje: 9-12 1e afspraak fertiliteitsarts en gyn

Verwachte nod:
    DeedeeBowtie 09-12
    Goldfishie 17-12
    Stephanie87: 16-12
    Sofija: 14-12 (kan veranderen)
    LVtje: 28-12
    Tammie81: 5-12 (door gebruik van duphaston dus kan nog veranderen)
    mamalap 02-01-2015
    tunisiana: 13-12

Zwanger:
    miffy

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb maar weer eens de lijst erbij gepakt. Ik vandaag follikel meting.

Sofija jij ook vandaag voor behandelplan zie ik. Spannend!

Deedeebowtie is er gisteren nog rood gespot? Ik zie niks in fertility friend staan.

3. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes vandaag mamalap! Laat de eisprong maar komen :D

Sofija: spannend zeg dat je voor behandelplan heen gaat. Succes!

4. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Goedemorgen allemaal sorry voor mijn late reactie druk op het werk en ff flink de balen. Arts belde er is iets gevonden uit de testen van de bijnieren MAAR nu komt het haha blijf er zelf maar om lachen die uitslag moet ze bespreken met een speciaal team van internisten dat doen ze op dinsdag dat was het gister dus je zou zeggen kom maar op nee ze bespreekt me volgende week dinsdag en dan belt ze weer terug weet dus nog steeds NIKS grrrrr dit was nieuwe arts dus boos worden had weinig zin ze vond het zelf ook lang duren maar ze was nieuw bla bla bla

5. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen
    Ow ja en ze belt dus volgende week of met behandelplan of dat die internisten nog meer onderzoek willen doen dat laatste hoop ik niet dan duurt het nog langer

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw

Ik moet vrijdag inderdaad terug voor een nieuwe echo en dat wordt alles weer gemeten.

Na eisprong inderdaad bloedprikken.

Ze had het idd over die samenlevingstest en op het schema wat ik meegekregen heb staat dat ze dat doen als de folikel rond de 18mm is.
    Weet nu alleen niet of ze dat meteen deze cyclus doen of eventueel pas de volgende. Zal ik vrijdag wel even vragen.

Dat hsg zouden ze idd daarna doen.

We laten het nu gewoon over ons heenkomen. Heb ook niet gevraagd hoe nu verder eigenlijk, maar het valt en staat met alle uitslagen natuurlijk dus gewoon 1 voor 1 nu. In ieder geval blij dat er actie is. :D

@Sofija: helaas geen ervaring mee.
    Lees dat je vandaag je behandelplan krijgt, spannend! Succes vandaag en ben erg benieuwd.

@mamalap: succes met de meting vandaag, hopelijk snel een mooi ei!

@Fabje: oh wat frustrerend dat je nog niks weet. Wat duurt het allemaal lang zo zeg :(
    Ik hoop heel erg dat je volgende week dan echt een plan gaat krijgen

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Fabje: Jeetje zeg, ze laten je wel steeds lang wachten. Het zwanger worden is al een groot wacht gedoe. Je hoort dus nu pas volgende week dinsdag meer over je uitslagen en daarna pas over je behandelplan? Succes met wachten en aftellen tot dinsdag, digi knuffel!

Mamalap: je temp is weer stabiel, net zoals vorige ronde. Slik je nu weer clomid? Ik hoop op een mooi ei vandaag! :)

Sofija: succes vandaag! Ik heb geen ervaringen met verklevingen. Ik heb in mei een hsg gehad en die was uiteindelijk goed.

Stephanie: jouw temp gaat ook de goede kant op. Welkom op het wachtbankje!

LVtje: fijn dat je vrijdag weer je ei mag zien. Hopelijk is die dan goed gegroeid! Toen ik de eerste afspraak bij de gyn had gehad, had ik ook een gevoel alsof er eindelijk schot in de zaak kwam. Helaas nu alweer bijna een jaar verder... Afgelopen januari voor het eerst bij de gyn geweest. Uit alle onderzoeken kwam dat er met ons niets mis is, dus we werden steeds naar huis gestuurd om het weer zelf te proberen. Deze ronde is de laatste kans om zwanger te raken in 2014, anders via iui in 2015!

8. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff fabje wat super vervelend :( weer een week wachten, sterkte!

Goldfishie: jaa mijn temp loopt mooi op, over een week al mijn nod haha gaat snel :D Die van jouw stijgt ook lekker door. Ik hoop echt dat jouw lange wachten dit jaar nog beloond wordt!! Kom op baby in 2014 graag :D

Sofjia: ik heb er ook geen ervaring mee.

Ik lees dat de meesten van jullie een HSG en samenlevingstest hebben gehad? is dit standaard? mijn gyn heeft hier niets over gezegt, misschien omdat ik al een zoon heb dat het wel goed is ofzo.

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hsg krijg ik na 3 eisprongen dus nog even zo.

Fabjee hè bah nog niks wijzer weer een week wachten :( knuffel.

Hier 1e fm gehad.
    1 follikel van 12 mm, hoopvol maar nog niet dominant. Zaterdagochtend weer terug.

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Stephanie: heb jij een korte lf?

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    @Goldfishie: ik hoop en duim heel erg dat jullie dit jaar positief mogen afsluiten. Jullie zijn al zo lang bezig :(
    Het is shit dat ze je iedere keer weer naar huis sturen ook al lijken de onderzoeken allemaal prima te zijn. Na al die tijd mag je toch wel een beetje hulp verwachten.

Het zal hier ook afwachten zijn of het zo voorspoedig blijft gaan. Voor nu is er even actie, maar je weet natuurlijk nooit wat ze na die onderzoeken allemaal gaan zeggen. Weet ook niet wat normaal de procedure is bij dusdanig weinig zaadcellen.
    We gaan het zien, ik hou er rekening mee dat het best nog een lang traject kan worden. Dan kan het alleen maar meevallen ;)

Wij lopen redelijk gelijk Mamalap qua metingen.
    Die van mij was gister ook 12mm, moet nu vrijdag terug. Beide metingen dus net een dagje eerder.
    Ben benieuwd naar jouw meting ook weer zaterdag. Hopelijk dan een mooi groot ei :)

12. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goldfishie: Ja dag 8 spotting en temp daling en dag erna breekt menstruatie al door helaas.

Mamalap: mooi dat er al een redelijk ei aanwezig is :)

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha leuk Lvtje! Ik hoop het dat zou voor mij geweldig zijn om normale eisprong te hebben.

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Stephanie Ik heb ze ook niet gehad hoor. Komt waarschijnlijk omdat wij via onze therapeut bij de gyn zitten dus bepaalde onderzoeken hadden weinig zin. En idd ook omdat wij al een zoon hebben zei ze.

Mamalap wow dat klinkt goed. En nee niks roods gisteren dus denk vandaag.

15. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    tholen

Ja ik moet idd wachten tot volgende week dinsdag en met beetje pech willen ze dan nog meer onderzoeken wel goed dat ze alles zo nakijken duurt alleen zo lang pff
    Maar ja gister zei mijn zoontje met naar bed brengen mama kusje dan smelt je weer dus dat maakt het wel allemaal iets makkelijker

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Stephanie dat is wel kort volgens mij. Heb je dat altijd of toevallig alleen laatste ronde?

Deedeebowtie ik ben heel nieuwsgierig! Vandaag nog rood? Fertility friend geeft het nog steeds niet aan.

Fabjee blijft balen, maar het verzacht de wond wel iets ja!

17. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ooh deedeebowtie ik zie dat je ongesteldheid is doorgebroken :( echt balen meid :(

Mamalap: ja ik heb dit elke ronde. In combinatie met slecht zaad verwacht ik er daarom ook niet zoveel van :) hoe gaat het met jou? Nog last van bijwerkingen?

Goldfishie hoe is het met jou op het wachtbankje? :) je temp blijft stijgen he?? Oooh spannend!!

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nee Deedeebowtie toch nog vandaag :( :( :(

Stephanie dat is inderdaad niet zo mooi daar wel al over gehad met gyn?

Hier prima hoor, keelontsteking bijna over. Geen bijwerkingen gehad. Was van mijn keelontsteking achteraf gezien. Zaterdagochtend 2e follikel meting.

Goldfishie mooie stijging! Duim duim duim duim duim!

19. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja heb het overlegt met de gyn. Hij zegt dat door middel van clomid mijn LF ook moet verlengen. Alleen heb ik nu de laatste 2 cyclus eisprong al rond dag 21/22. Niet echt meer een reden om voor aan de clomid te gaan lijkt mij. Ben dus zeer benieuwd wat er in januari allemaal gaat gebeuren :) Tijd kan mij niet snel genoeg gaan haha.

Oooh mooi dat je keelonsteking bijna over is en toch fijn dat je nog geen bijwerkingen hebt! Hopen dat je ei mooi gegroeid is zaterdag :)

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik had het zelf wel verwacht hoor dames. Heb gisteren nog getest met een KV test maar wit. Alleen gisterenavond lag hij nog op de wastafel en ik wilde hem weggooien en er stond een lijntje op. Heeeeeel vaag kreeg hem niet eens op de foto maar ml zag hem ook, maar ik denk gewoon een indroger wat je vaker hoort bij KV de laatste tijd.

Deel Deze Pagina