de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi dat je eisprong geweest is lvtje. Nu op het wachtbankje :D

Gebruikt iemand ook tarwekiemolie? Voorheen 2 volledige cyclus gebruikt zonder resultaat en nu alleen na de eisprong en nu heb ik toch een langere lf. Toeval of toch tarwekiemolie?
    Verder weer een witte test dus zal nu komende dagen wel ongi worden.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Stephanie het kan een langere lf zijn door tarwekiemolie, maar ook door zwangerschap. Er is toch nog een behoorlijk percentage wat negatief test op 11 dpo, eigenlijk kun je het beste wachten tot 13 dpo. Vind je kaartje ook nog mooi.

Hmm ik denk dat we er vanavond nog een keer voor gaan :D

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Het zou idd door de tarwekiem kunnen komen, maar eventueel ook van een zwangerschap en dat je gewoon pas later positief test. Je ben natuurlijk nog erg vroeg. Ik duim gewoon keihard verder, wat zou het een mooi kerstkado zijn als het nu toch gelukt is.

Spannend Mamalap :D

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Afspraken gyn:
    Mamalap onbekend wachten op nieuwe cyclus.
    Goldfishie: in jan terug naar de gyn voor fm en iui 2
    Fabjee: 19-12 telefonisch consult uitslag bijnieren hopelijk.
    Stephanie87: 09-01 uitslag semenanalyse en behandelplan
    Sofija: 4-12 bloedprikken controle eisprong, 10-12 behandelplan
    LVtje: 18-12 samenlevingstest en echo, 2 januari vl uroloog
    Vinny: 12-01 belafspraak voor uitslagen

Verwachte nod:
    DeedeeBowtie 08-01
    Goldfishie 17-12
    Stephanie87: 16-12
    Sofija: 14-12 (kan veranderen)
    LVtje: 29-12
    Tammie81: 5-12 (door gebruik van duphaston dus kan nog veranderen)
    mamalap 31-12
    tunisiana: 13-12
    Vinny: ?

Zwanger:
    miffy

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Helaas nog geen ongi en ook geen tekenen dat het eraan komt... Geen bruin- of rozeverlies, geen krampen... Gisteravond heel even krampen, maar dat was superkort. Dit is echt een hele rare ronde. Temp zo anders dan normaal. Temp is wel iets gedaald, maar nog niet laag genoeg om ongi te verwachten. Mijn lf is 14/15 dagen, maar zit vandaag op 16 dpo. Ongi kom nou, ik wil verder!

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goldfishie durf je geen testje te doen?

7. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje goldfishie jij zit dus ook al voorbij je nod. Spannend zeg. Het zou ook zomaar eens raak kunnen zijn... Maar als je voor je gevoel weet dat het niet raak is kan ik me voorstellen dat je op je menstruatie wacht zodat je verder kan :)

Ik hoop natuurlijk ook dat ik zwanger ben maar ik ga er toch wel vanuit dat het dan door de tarwekiem komt. Maar de komende dagen blijven wel even spannend :)

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Stephanie: jouw temp is nog moi hoog! Duim duim duim! :)
    Tarwekiem kan er voor zorgen dat je lf langer word, in dat geval heeft het eitje ook meer tijd om zich lekker in te nestelen. Hoop dat jouw eitje dat nu aan het doen is!

LVtje: fijn dat je eisprong is geweest! Succes op het wachtbankje!

Mamalap: ik zou ervoor gaan! Het hoeft niet zo te zijn dat beide eitjes bevrucht worden en blijven plakken. De kans is groter dat het met 1 eitje goed gaat. En als het er dan toch twee mogen zijn, dan is het zo bedoeld!

Ik had gisterochtend een testje gedaan (2v5kv) en die was superwit, dus ben echt niet zwanger. Alleen door dit soort dingen ga je je weer ongerust maken. Ben het wachten inmiddels wel zat aan het worden. Volgende week gezellige kerstdagen en (nog plannen maken) oud&nieuw! Hoef pas 5 januari weer te beginnen met werken.

Het stomme is dat ik nu ben ingesteld met een ei rond oud&nieuw, maar als mijn ongi niet komt, dan is die eisprong natuurlijk ook later. En hoe later alles is, hoe later ik weer pas kan starten met mijn tweede iui.

Tenzij alles heel laat begint en ik op 5 jan gelijk voor de iui mag, maar die kans is zo klein. Helaas is afdeling in ziekenhuis dicht en doen ze dus geen fm's en geen iui's.

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè bah ja als je al getest heb snap ik dat je zoiets hebt van kom maar op met die ongi! Het duurt allemaal al lang genoeg voor jullie.

Nou man en ik hebben overlegd we gaan er vanavond nog een keer voor :D
    Inmiddels vruchtbaar slijm gespot en ovulatietest stuk donkerder net niet positief.

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou dan is hij dat vanavond vast :D
    Nou GF dat schiet ook lekker op. En we zouden deze vakantie nog wel samen dat berenvel opduiken (nou ja niet jij en ik je snapt het wel! :D) Hopelijk zet het snel door. Bij mij ging het vorige cyclus haast hetzelfde als bij jou. Wat is je langste cyclus ooit? Bij mij is dat 32 dagen dus pas daarna ga ik me "zorgen" maken.

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Deedee: mijn langste cyclus was 42 dagen. Maar toen was mijn eisprong pas op dag 28/29. Door het tempen weet ik wanneer mijn eisprong is geweest. En ik kan nou niet zeggen van deze ronde dat ik nog op een ei wacht of dat die later is geweest. Deze ronde is mijn eisprong duidelijk in mijn temp terug te zien.

Misschien toch een beetje zwanger geweest, wel bevrucht maar niet ingenestelt ofzo en dat het daardoor langer duurt?

12. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    He bah goldfishie balen dat je test negatief was :( Kan me nu zeker voorstellen dat je door wilt naar de volgende ronde. En inderdaad langer wachten op IUI is ook vervelend, dus dan maar zo snel mogelijk ongesteld. Het kan inderdaad best zijn dat het eitje wel bevrucht was maar er iets is mis gegaan. Of je eitje nestelt zich pas later in en daardoor nu nog negatieve testen? Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt, die onzekerheid is ook niks aan.

Mamalap mooi dat de testen al oplopen en jullie er voor gaan. Heel veel plezier vanavond :D

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik heb werkelijk geen idee GF. Ik hoop dat je ongi dan snel doorbreekt.

14. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Helaas nog niets van ongi signalen... :(
    Ik wacht mijn temp morgenochtend maar gewoon af.

15. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Frustrerend Goldfishie, als het dan toch niet raak is dan mag die ongi ook wel snel komen. Kun je iig weer door.

Veel plezier vanavond Mamalap :D
    Wij doen met je mee hihi, gelukkig dat ik vanavond nog weg moet en sowieso pas rond 23 uur thuis ben. Anders had ik de wekker nog moeten zetten :p:p

16. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vervelend goldfishie :( hopelijk breekt het nu snel door zodat je verder kan. Hier ook nog steeds geen ongi tekenen.

Mamalap en lvtje veel plezier vanavond :D haha lvtje gelukkig hoef je de wekker niet te zetten, dan wordt het ook zo'n verplichting :D

17. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ach berenvel kan ook best voor kerstmis hoor :p

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha hondevelletje ook goed? Hihi veel plezier Lvtje!

Stephanie en goldfishie ik wacht gewoon in spanning jullie ochtend temperatuur weer af. Snap dat het nou wel mag komen gold op een gegeven moment ben je er ook klaar mee.

19. vinny

vinny Lid

1 jan 2014
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Stephanie87 en Goldfishie spannend voor jullie.. bah altijd die onzekerheid..

Ben een beetje op zoek naar manieren om zelf een beetje de eisprong te stimuleren.. nou las ik dingen over een koude baarmoeder. Hebben jullie daar wel eens wat over gehoord. Tja je gaat dingen proberen he..

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dat warme baarmoeder verhaal is niet voor de eisprong maar juist de innesteling belangrijk. Maar snap het hoor. Heb ook vanalles bedacht.

Deel Deze Pagina