de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohhh missie geslaagd hier Lvtje. Ik zit met brede smile op de bank :D
    Geen spijt! Kunnen het niet meer terug draaien haha ;)

2. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihihi mooi mamalap :)

Vinnie: ik heb er nog nooit van gehoord en ook geen tips helaas

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    :D en ja hondenvel ook goed :D als het maar comfi is.

4. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Temp nog steeds hoog. Negatieve test dus ik wil nu ook wel ongi worden. Word nu toch wel een beetje gek van die onzekerheid :(

5. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm lijk toch in de verste verte een schaduw lijntje te zien. Of ik maak mezelf nu gek :D afgelopen jaar nog nooit getest en nu lijk ik wel geobsedeerd :p iemand ervaring met de sensitest dipstick zwangerschapstesten? Misschien toch maar even een kv2v5 kopen.

6. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Jij houdt het wel erg spannend Stephanie. Ken die testen zelf niet.
    Duim gewoon keihard door!

Zie dat jouw temp nog verder is gezakt Goldfishie. Hoop dan maar dat je ongi snel doorkomt, kun je weer door.

Spannend Mamalap. Hopelijk zit je over een week of twee met een nog grotere smile op de bank :D

Hier zijn we ook geslaagd voor ons huiswerk haha. Voor ei had het geen zin meer, maar ik hoop dan aar dat het onderzoek verder prima is.
    Voel me wel vies nu, zo zonder echt goed te kunnen opfrissen. Maar ja, verstand op 0 en zo die kant op maar.

7. vinny

vinny Lid

1 jan 2014
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Jeetje stephani. Ken die testen niet. Maar ja is voor mij ook al 10 jaar geleden dat ik getest heb. Kruidvat testen werken wel goed.. en zijn ook best betrouwbaar. Je had 10 jaar terug ook van die testen die testen ook positief bij een man.

8. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Balen goldfishie dat je temp gedaald is :( maar nu hopen op ongi zodat je verder kan.

Lvtje goed gedaan haha. Succes straks. Horen wel hoe het ging :)

Ja mamalap over 2 weken gewoon een positieve test showen hier.

Vinnie ik ga zo ook maar even kruidvat test halen daar ben ik zelf ook bekend mee. Ik hou het nog even spannend :)

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo stephanie je houd het inderdaad spannend! Zal ik nog eens iets raars roepen wat als jouw ei wel op cd 22 gesprongen is? Dan zit je nu op 10 dpo en dan is een tuurstreepje al heel netjes.

Lvtje ja dat zou ik ook hebben dat het vies aanvoelt. Maar ja alles voor het goede doel.

Goldfishie volgens mij ben je beetje blij nu met daling. Dan kun je door, maar blijft altijd ff balen. Knuffel

10. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamalap dat zou best eens kunnen. Normaal 2 dagen na positieve ovutest springt hij. Cd21 zou dat dus zijn. En dan dag erna nog lage temp voordat hij stijgt. Dat weekend tempen ging niet goed omdat zoontje snachts steeds huilde. Denk zelf dus dat ik 11 dpo zit :)

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Meiden, ik ga later op jullie reageren.

Maar ik wil even laten weten dat mijn temp weer iets lager was, ik ongikrampen en bruinverlies heb! Ongi kom maar door!! :)

12. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Maar zelfs voor 11 dpo is een tuurstreepje helemaal niet slecht. Lang niet iedereen test vroeg positief.
    Ik duim keihard door in ieder geval.

Hier alweer thuis.
    Gelukkig lijk ik vooralsnog helemaal normaal te zijn :)

Er waren nog levende zaadjes gevonden en de zuurgraad was ook helemaal prima. Dat is mooi dus!

Dinsdag bloedprikken en dan is het even rust. We moeten sowieso eerst even de afspraak bij de uroloog afwachten en die is 2 januari.
    Daarna moeten we weer bij haar terugkomen, als het goed is ben ik dan ook net van mijn ongi af dus hoop dat het dan allemaal goed uitkomt en ze die HSG kunnen inplannen.

13. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi dat de ongi eraan komt goldfishie. Nu kan je in ieder geval weer verder.

Lvtje super dat ook dit weer goed was!! Jullie gaan in een rap tempo zeg :D hopen dat er snel een behandelplan op tafel komt of gewoon dit jaar nog zwanger worden :D

Kruidvat test gedaan een tuuuuurstreepje. Nog een sensitest gedaan ook weer een streepje. Zooo ik sta te stressen. Zal nog wel ff blijven de komende dagen...

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Zo Lvtje even rust. Tot na de feestdagen. Dat is ook fijn dit alvast gehad.

Stephanie kun je foto maken van je tuurstreepje? Ik ben wel nieuwsgierig!

15. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Even rust is idd wel lekker, en gelukkig genoeg afleiding in de wachtweken. Scheelt ook weer :) Zou wel echt heel gaaf zijn om op oudejaarsdag nog positief te testen haha, in theorie kan het natuurlijk. Maar goed, ga nergens vanuit maar beetje hopen mag natuurlijk.

Ohhhhhhhh Stephanie wat spannend!!!! Krijg je het tuurstreepje op de foto?

16. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    image.jpg sensitest en kruidvat

17. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    image.jpg kruidvat opgedroogd

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou dat zijn zeker streepjes! En als ik ze al op foto zie :D
    Ik denk voorzichtig gefeliciteerd! Nu hopen op een plakker! Dan is gyn mooi overbodig behalve voor de vroege echo.

19. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik ben geen goede tuurder maar dit zie ik zelfs nog zonder bril :D:D:D
    Vind het er erg positief uit zien, hoop dat ze mooi oplopen!!

20. mamalap

mamalap Niet meer actief

En die laatste geen tuur hoor

Deel Deze Pagina