Ik sta echt te shaken. Zou toch inderdaad super zijn dat we de gyn niet nodig hebben. Ik ga vandaag proberen te relaxen en morgen maar weer verder kijken
Morgen cb met indicator met zo'n streepje op kv geeft die ook wel positief aan hoor. En om in tekst te zien is zo fijn dan is het echt ofzo......
Stephanie: spannend!!! Ik duim nog steeds! Morgen 2v5kv testje wagen? LV: succes straks! Ongi komt eraan! Jeeej! Dan kan ik straks bellen voor een afspraak voor fm (pas helaas eind) januari en dan waarschijnlijk begin februari iui 2. edit: LV: ik lees nu dat je alweer terug bent. Fijn dat het goed was! Volgende week idd bloed prikken voor je progesteron. Geeft een fijn gevoel dat je word gevolgd in je cyclus. Ieder geval dat gevoel had ik.
Ooooooohhhh!!! Stephanie!!! Ik zie op die laatste foto ook zeker een tweede streep!! Alvast gefeliciteerd!! Ik duim dan nu voor een plakker!!!
Oh Stephanie. Ik denk dat jij bij Miffy aan kunt sluiten. Wat een wonderlijk verhaal. Ik zeg toch al stiekem proficiat! Was Miffy ook niet zelf zwanger geworden zonder IUI? Zou toch een potje mooi zijn als dat ons allemaal overkomt?
Dat zou echt te gaaf zijn idd Deedee Zit hier al te stuiteren voor Stephanie, zo fijn! Nu hopen en duimen op een mooie plakbaby Vind het ook fijn Goldfishie, ook de bevestiging iedere keer dat het er bij mij goed uit lijkt te zien. Geeft toch ook net wat meer hoop ipv dat er bij ons beiden allebei iets niet klopt.
Jaaa! Nog even de laatste ronde voor iui zwanger worden!! Deal! Deedee: als jij klaar ben op het berenvel rond kerst, dan leen ik die even tijdens oud&nieuw! LV: gaat of kan jouw lief nog iets doen om zaadkwaliteit/hoeveelheid te verbeteren?
Weinig eigenlijk, hij leeft al gewoon gezond. Rookt niet, drinkt niet, sport, heeft gezond gewicht etc. Dus daar valt geen winst meer te behalen. Wel is hij nu extra vitamines aan het slikken, zink/magnesium wat volgens de ferti arts ook goed is voor het zaad en dan nog extra vitamine C. Meer in het kader van, baat het niet dan schaad het niet.
Ik zou willen dat ik ook al op het wachtbankje zat. Heb nu al lichtelijk stress voor komende week...Ach ja voor we het weten is het kerst.
Goldfishie en deedeebowie: zou heel mooi zijn als jullie zwanger worden zonder IUI. Ik had mezelf ook al helemaal voorgesteld dat ik dat traject in zou gaan, daarom ook zo onwerkelijk dat het raak blijkt te zijn. Lvtje: wel fijn dat alles verder goed lijkt bij jouw en je man al gezond leeft. Extra vitaminepillen zijn inderdaad altijd handig. Mamalap zit jij inmiddels al op het wachtbankje?
Nee heb hem nog niet gedaan. Wel weer een kruidvat. Zelfde streepje als gister. Misschien doe ik de cb straks wel. Ben toch bang voor de uitslag haha. Mooi dat je op 1 dpo zit. Nu op het wachtbankje
Foto?? Gezellig mamalap, zitten we samen op t bankje. Hier heeft ff mijn ei ook bevestigd, nu 3dpo. Die eerste dagen gaan toch altijd lekker snel
Dit zijn de testen van vanochtend. Die van gister waren iets donkerder maar met mijn tweede urine. Hopelijk ligt het daar aan. Ga straks de cb doen met mijn tweede urine. Lvtje mooi dat je al op 3 dpo zit. De eerste dagen gaan inderdaad lekker snel