Nou ja zeg, lijkt wel zo'n never ending story te worden :x Dat die bloedtest niet goed was gegaan dat had iemand toch ook wel eerder kunnen zien. Jemig wat knullig allemaal..... Mag toch hopen dat ze je test nu met spoed gaan beoordelen? Dat je niet weer zo lang hoeft te wachten. Kun je dat niet vragen maandag? Zou toch van de zotte zijn dat je nu weer 2 weken moet wachten. Vind het zo rot voor je, die onzekerheid zo is ook niks. Je wilt ook vooruit kunnen kijken. Knuf!
Miffy: fijn dat de misselijkheid afneemt en je weer wat kan eten. Lijkt me ook heel bijzonder om voor het eerst het hartje te horen Fabje: pffff wat slecht zeg. Je zat dus gewoon weer te wachten voor niks Vind het echt schandalig dat ze je zo lang laten wachten. Lvtje: jouw temp stijgt mooi door zeg!!
Dat meen je niet Fabjee? Wat een paashazen daar zeg. En ik dacht dat bij mij al alles mis ging maar het kan nog even erger dat lees ik wel...pffffff... Mamalap het zijn niet echt de oogleden maar erboven. Lijkt wel of ik botox heb laten spuiten in mijn wenkbrouwen. Ik gebruik nooit makeup dus dat kan het niet zien. Ik denk een allergische reactie op iets wat ik gegeten heb. Heb gisteren niks raars gegeten alleen een stukje chocolade van een merk wat ik nooit heb. Misschien dat dat het is. Het is wel al minder.
Denk trouwens dat mijn ei eraan zit te komen. Test liep vanmorgen al goed op. Gisteren wel al gezellig gehad en wil eigenlijk nu wel een dagje wachten (al is het maar voor manlief)
Ja is echt erg maar ja hopelijk kan ik straks clomid over slaan had wel beetje overdag ik een twijfel hoorde. Afwachten maar weer bloedprikken voor maandag was nog heel gedoe ik moet zelf de synacthen meenemen ze had het recept per post gestuurd toen gemaild ik aporheek gebeld niet op voorraad maar kon met spoed besteld worden als ze het recept faxten ik weer naar Erasmus gebeld me schoonmoeder kon het vandaag ophalen dat is gelukkig goed gegaan hoop geregel zo kort dag maar anders kon het pas over 2 weken omdat ze dicht zijn tussen kerst en nieuw Ik ga maandag gelijk een bel afspraak vragen voor de uitslag anders weet ik het weer wel duurt het weer weken ben het nu echt zat En dan denk je univasitair ziekenhuis zal wel goed zijn ja ze zijn goed in lang onderzoeken 😳 pfff
Deedeebowtie dat klinkt inderdaad als een allergische reactie. Van die mooie opgezwollen oogleden zo net onder de wenkbrauw? Hopelijk snel weg. Nou hier een kruis in fertility friend dus officieel op het wachtbankje.
Gezellig naast mij op het bankje Hier even druk weekend, neefjes zijn aan het logeren. Dus morgen weer even wat gezelliger hier
Hmm deedeebowtie dat klinkt niet fijn. Hopelijk is het snel over. Hoe is het met je testen? Alweer donkerder? Lvtje gezellig je neefjes op visite Mamalap werkse! Hier eindelijk een redelijke streep op de kv test. Gister was hij super licht dus ik was nog even flink aan het stressen
Mijn oogleden doen het weer. Ziet er weer normaal uit. Ik heb nog een stuk van die chocolade liggen. Als ik daar ooit weer aan begin (als ik nog durf) en het begint weer dan weet ik het zeker. Ik ga straks weer testen, maar heb ML sowieso duidelijk gemaakt dat we het gezellig gaan maken tijdens middagslaap zoonlief (nu hopen dat alle partijen willen meewerken in deze )
Hihi thanks! Ja ik heb altijd vroege eitjes. Maar voor vandaag zit het erop. Morgen nog een lucky shot wagen
Zo naar Rotterdam voor de bloedtest nuchter niet fijn maar ja komt goed hopelijk op naar een goed behandelplan strakst maar gelijk afspraak maken voor de uitslag voor ze het weer vergeten Fijne dag allemaal
Yeah Deedeebowtie! En op berenvel? Haha Fabjee veel succes zometeen! En zeg daar maar spoed spoed spoed! Lvtje voel je al wat spannends? Dames hier eisprong duidelijk geweest. Vorige keer met 2 eitjes steeg hij veel meer. Ik hoop dat het er dus deze keer gewoon 1 is geweest, dat die andere weg is gegaan. Haha we zullen het voorlopig of nooit weten. Ik heb het altijd druk in deze periode zal dus niet altijd even veel reageren.
Mooie testen deedeebowtie. Veel plezier hihi Lvtje: mooie stijging heb jij na je eisprong. Fabje: succes met bloedprikken en ik hoop echt dat je nu snel duidelijkheid krijgt en snel kan starten met behandelplan. Mamalap: zou heel mooi zijn als het 1 eitje is. Ook wel lekker dat je het nu druk hebt, dan duurt het wachten tot je nod ook niet zo lang
Succes Fabje! Vandaag nog een keertje en dan gezellig bij Mamalap en mij op het bankje. Fijn is dat he mamalap, die drukte in de wachtweken. Ben ook heel blij met deze drukkere periode nu, veel minder tijd om overal bij na te denken of je wel of niet wat voelt. Hier vrijwel altijd zo'n snelle stijging na ei, en helaas blijft die dan ook tot op het allerlaatst zo hoog. Heb 1 ronde gehad waarbij die binnen 2 dagen op 37 graden zat en daar dus 10 dagen op is gebleven. Niks geen schommeling, zo stom want je krijgt dan toch hoop terwijl het dan toch niks is. Voelen doe ik niks, alleen een beetje last van m'n darmen de laatste dagen. Het begon met diarree en nu kan ik helemaal niet meer naar het toilet. En moe, maar dat is na een weekend met mijn neefjes wel normaal hahaha. Kleine druktemakers van 3 en 4 Maar goed, zit pas 6 dpo dus sowieso logisch dat ik nog niks voel. Als er al iets is bevrucht dan is het nog helemaal niet ingenesteld. We wachten maar gewoon gezellig af. Al kijk ik er deze ronde wel anders tegen aan omdat ik weet dat de kans nu nog kleiner is vanwege het zaad van vriendlief. Alhoewel Stephanie me dan wel weer hoop heeft gegeven dat het toch kan hihi
hmm Lvtje dat is wel frustrerend dan. Elke ronde zo'n mooie stabiele temp en dan toch niet zwanger. Dit was bij mij toch wel de ronde met de meest stabiele temp na mijn eisprong. En ook voor het eerst dat hij zo snel doorsteeg naar de 37 graden en daar ook bleef. Maar weer rustig afwachten Inderdaad het moet kunnen met slecht zaad. Manlief 3 miljoen en toch zwanger. Maar het kan natuurlijk zo dat hij deze ronde veel meer had en daardoor zwanger zijn geworden. In ieder geval ik duim voor je