@ tammie als ik weer aan de clomid moet krijg ik ook geen echo's ondat ze met clomid niet kunnen bijsturen en met spuiten wel zou te belastend zijn en ze kijken alleen maar doen er toch niks mee zo is het mij verteld
Welkom Mlady! Ik had er nog nooit van gehoord, maar wat fijn dat er nu iig een eitje is. Ik duim heel hard dat die woensdag ook netjes gesprongen is. Spannend hoor! Fabje: goed dat je daar boos geworden bent en de afspraak nu iets naar voren is gezet. Blijf het iedere keer met verbazing lezen, wat een hoop knulligheid bij elkaar. Blijf doorduimen dat je snel weet waar je aan toe bent. Deedee: jammer dat het niet keer gelukt is, maar ook 1x kan genoeg zijn. Daar duimen we voor. Welkom iig op het bankje Mamalap: die afscheiding heb ik ook, maar heb ik wel eens vaker na ei nog steeds heel veel afscheiding. Verder voel ik ook niet zoveel, maar goed, met 7dpo is dat sowieso al niet gek. Het enige wat ik nu 2 dagen heb is dat ik wakker wordt van pijn in mijn onderrug. Maar mijn lijf is sowieso nog al gammel, dus zal wel daardoor komen. Temp was vanmorgen weer wat hoger, maar goed, zegt helaas ook nog niks. Straks in ieder geval bloedprikken. Normaal zou ik daar de dag erna al de uitslag van krijgen maar op woensdag is mijn ferti arts er nooit en daarna zit je met de kerstdagen. Nu krijg ik dus maandag de uitslag, ben benieuwd weer.
We vragen morgenochtend gelijk wanneer we de uitslag kunnen verwachten. Met de feestdagen ertussen zal het wel langer duren. Mijn gyn is er pas vanaf 5 januari weer, dus vanaf dan kunnen we de uitslag pas bespreken. Hopelijk is het gewoon weer goed en kunnen we verder met de tweede iui. Ik had zelf ook goede hoop door mijn temp, ik had nog nooit zo'n kaartje gehad. Maar door die daling al op 12 dpo en een witte test op 15 dpo kon het niet raak zijn...
Fabjee: het blijft toch een raar en stom verhaal bij jou, goed dat je er wat van gezegd hebt hoor! 'Gelukkig' nu de uitslag op 6 januari ipv de 20ste. Mlady: hoe gaat het met tempen? ik zag dat je gister een positieve ovutest had, vandaag nog een keer doen om te vergelijken? LVtje: jouw kaartje is mooi! Ik duim!! Mamalap: succes op het wachtbankje, gelukkig zijn er al een paar dpo dagen voorbij, iets minder wachten tot nod. Deedee: hoe was jouw temp vanochtend? Eisprong gevonden? Misschien vanavond je lief verleiden?
goldfish, altijd fijn als de rode dagen weer voorbij zijn he! Wanneer krijg je de uitslag van je man? Deedee, jammer dat het niet meer gelukt is maar inderdaad hopen dat zondag goed genoeg was! Fabjee, goed dat je even doorgezet hebt hoor. Zijn ze nu helemaal gek geworden om je 4 weken te laten wachten! Nu duimen draaien voor een goede uitslag in januari. Mamalap, ik ga morgen op dag 20 van de cyclus mijn bloed laten prikken en normaal zou ik dan na 2 werkdagen kunnen bellen voor de uitslag. Het is nu dus een beetje balen dat de kerst er tussen zit. Ik ga maandag gewoon proberen of ze de uitslag al hebben en anders bel ik dinsdag nog een keer. Maar het lijkt me sterk als daar uit zou komen dat er geen eisprong is geweest. De ovulatietest knalde echt super, de teststreep stond er zelfs nog eerder dan de controlestreep. Lvt, spannend voor jou hoor! Hopelijk is het deze keer raak Waarvoor moet je bloed laten prikken? Hier hebben we het gister nog maar eens gezellig gemaakt dus hopelijk over 2 weken weer een positieve test! Vandaag gelukkig geen pijn meer in mijn lies alleen nog een klein beetje in mijn onderbuik. Ik twijfel nu dus of mijn eisprong al is geweest of dat we vanavond voor de zekerheid nog een keer aan de slag moeten. Wat denken jullie? En qua ovulatietest, zou ik die vandaag ook nog een keer moeten doen?
GF temp was licht gestegen dus denk dat ei gisteren is geweest. Over twee dagen weet ik het zeker. Wij doen vanavond geen poging meer want ik heb er even helemaal tabak van. Ga niet iets doen waar ik geen zin in heb. Was al bang voor dat hele gedoe, maargoed ga niet klagen het is iig 1x gelukt en nu maar afwachten of het genoeg is. (S. is ook zo ter wereld gekomen dus het kan)
@tammie: ik ben altijd na de knaller gestopt met testen. Daarna zag ik toch wel aan mijn temp dat m'n ei geweest was. Hoop dat het morgen ook bevestigd wordt, en dat je over twee weken natuurlijk een mooie test hebt. Ik moest bloedprikken op de progesteron waarde, kijken of ik een goede eisprong gehad heb. @deedee: zo is dat, het tegen je zin doen is ook niks. En daarnaast zal je ei dan al geweest zijn dus heeft het voor het zwanger worden toch geen zin meer.
Zo is het net LVtje en het zou onze relatie ook niet echt ten goede komen en we waren juist op de goede weg...rust is even beter. Vrede op aarde met kerst (en daarna natuurlijk!)
Mylady: welkom Fabje: pff wat heftig zeg van je dochtertje Hopen dat je nu snel uitslag krijgt en verder kan. Wordt wel eens tijd Deedeebowtie: jammer dat het niet nog een keer gelukt is. Maar gelukkig wel 1x gelukt op het juiste moment En inderdaad tegen je zin doen is ook niet leuk. Lvtje: benieuwd naar je progesteronwaarde wanneer krijg je uitslag? Goldfishie: Mooi dat de rode dagen weer over zijn. Nu weer op naar de volgende uitslag. WAnneeer krijgen jullie uitslag? Mamalap: hoe is het met jouw? nog rustig op het wachtbankje? Tammie: Hopelijk ook jij een mooie waard en een mooie eisprong zelf deed ik altijd nog wel na mijn knaller een ovutest om te zien of hij daadwerklijk afliep. Dat was dan voor mij de bevestiging dat ik mijn piek heb gehad.
Hahaha, mooie woorden @stephanie: maandag pas ivm de feestdagen die er tussen zitten. Ben ook erg benieuwd. Hoe voel jij je?
Ik sta er altijd weer van te kijken hoe ik ondanks al het gezeik ik mezelf weer zo snel in de plooi krijg. Tja zitten mokken lost ook zo weinig op.
Lvtje: ooh ok. Opzich nog best snel Hier alles goed. Weinig kwaaltjes tot nu toe. Alleen iets vermoeider. Ik heb pas 26 januari afspraak bij de gyn had gehoopt dat het wat eerder zou, maar helaas. Deedeebowtie: dat is inderdaad ook het beste om te doen. Vol goede moed weer verder en niet te lang erin blijven hangen
Fabje, op zich klinkt het wel logisch dat ze niet bij kunnen sturen met Clomid maar wat nu als het te goed aanslaat en er teveel eitjes springen? Zit op zich niet echt te wachten op meer dan een tweeling ineens.... Lvt, wat doen ze eigenlijk als blijkt uit de bleodtest dat de waarde niet hoog genoeg is? Moet je dan later nog een keer prikken? Voor mij wordt het deze ronde voor de eerste keer en vraag me af of ze woensdag wel iets kunnen meten als ik gister pas mijn positieve ovutest had....
@tammie tja ze zei bij mij dat dag niet zo snel gebeurd weet het ook niet. Dank jullie wel voor jullie lieve reacties 2012 was echt een heel heftig jaar aan de ene kant super mooi 2 kindjes mogen krijgen aan de andere kant een hel je kind verliezen is echt het ergste wat een mens kan overkomen Hoop ook echt dat ze nu ergens mee komen ben er nu wel echt klaar mee maar ja je hebt ze nodig he
Fabjee rot, van je dochtertje... Heb net ovulatietestjes gedaan inderdaad, en die spat er vanaf!! Ik heb geloof ik nog nooit zo'n knaller gehad! De teststreep is gewoon dikker en donkerder dan de controlestreep... Hopen dat ik ooit ook zo'n zwangerschapstest in handen mag houden Maar dan is m'n eitje nu 2.3cm? En gaat-ie morgen of 1e kerstdag springen? Misschien krijgen wij dan toch een kerstkindje, maar dan anders
Ja helaas wel. Wat een heftig jaar voor jou idd. En hoe mooi dat je toch spontaan zwanger bent geworden. Hij zal je steun en toeverlaat wel geweest zijn of niet? (ja nog steeds natuurlijk )