DeeDee vorige ronde steeg je temp toch ook na ongeveer 10 dpo? Ik hoop met je mee, maar nog wel adem blijven halen hoor!! Mamalap wat je beschrijft is precies wat ik ook had. Ik ben 4 dagen mijn stem volledig kwijt geweest en heb nog anderhalve week last gehad van een diepe en pijnlijke hoest. Veel beterschap gewenst... Hou je taai het gaat weer over! Is het bij jullie nog rustig? Er wordt hier al zeker 3u links en rechts vuurwerk afgestoken. Wat nou vuurwerkverbod. Het is ook amper te handhaven... Wij vanavond bij vrienden met uitzicht over Leiden! Ben benieuwd Zojuist nog even eigen vuurwerk gemaakt in bed Maak er een memorabel jaar van meiden! Dat al onze wensen uit mogen komen!
Klopt Mlady maar vorige rondes was het ook een jojo en nu redelijk stabiel. Maargoed Ik sta nog met beide beentjes op de grond hoor.
Gelukkig nieuwjaar! Hopelijk een vruchtbaar jaar voor ons allen! Deedeebowtie stijging van korte nacht of niet lekker? Dat is wel flinke stijging
Beide! Heb hele nacht op het toilet doorgebracht. Ik werd rond tien uur hartstikke beroerd. Ben net pas uit bed. Temperatuur niet echt betrouwbaar dus.
Goedemiddag en de beste wensen voor allemaal dat we allemaal in 2015 zwanger mogen worden en eind van het jaar een kleintje mogen krijgen! Bedankt Tammi! Beterschap voor de zieken, het eerst ook enorm. 2 weken teug hadden we allemaal last van buikgriep, het toilet is in die week nog nooit zo vaak bezocht! Bah! Gisteren was mijn nod, heb een test gedaan. Dacht even echt en vriendlief ook dat we een heel licht streepje zagen maar die was snel weer weg. toch een traantje gelaten. Gisteren wel even kramp en afscheiding maar geen bloed. Nog even afwachten dus op ongi of toch een mooie test van het weekend! Gisteren gezellig oud & nieuw gevierd thuis met vrienden en schoonouders en 3 baby's was wel beetje confronterend maar wel erg gezellig! Hoe wad jullie avond? S middags zijn we eerst in ondertrouw gegaan, de eerste stap naar de Grote Dag. Bij thuiskomst was het huis leuk versierd, leuke verrassing! Wat een mooie gebaar om om 12 uur een vuurpijl met wens af te schieten in nagedachtenis van jullie kleintje! Prachtig. Sterkte ermee! Fabje, ik ben toevallig 24 december voor het eerst naar een accupunturiste gegaan. Ze kon merken dat het bij mijn baarmoeder niet helemaal goed was en dat ik niet in balans was. Dmv naet en daarna accupunctuur heeft ze een eerste behandeling gedaan. Over een paar weken kom ik weer terug. Mijn vriend is heel sceptisch maar ik heb zoets van baat het niet dan schaadt het niet.
@ pjo dank je wel snap dat het confronterend was met alle baby's Ja behoorlijk wat traantjes gelaten na 12 uur wenspijl vind ik idd fijn om voor haar af te steken met tekening van Stijn hij snapt het nog niet maar geeft niks. Op de 1 of andere manier heb ik het er met oud en nieuw altijd extra moeilijk mee 1 jan is ook de dag dat ik bloeding kreeg en het dus fout ging speelt misschien ook mee. Ik heb met acupunctuur ook zoiets van baat het niet dan schaad het niet idd en word toch vergoed. Ook een beetje dat ik iets wil gaan doen in dag stomme ziekenhuis duurt het eeuwen. Ik heb er paar gemaild voor info ben benieuwd. Merk je verschil na de behandeling? Hoe vaak moet je terug?
He meiden, even een ego bericht hier. Vanmorgen weer wat bruin bloed verloren en binnen een uur megaongesteld! Baal echt als een stekker! Had zo'n goede hoop maar blijkbaar was het toch niet raak. Zaterdag maar weer met de clomid aan de slag.
Balen tammi! Ik helaas ook ongi geworden. Voel me heel rot maar we gaan er weer voor in het nieuwe jaar! Sterkte!
Hè Tammie en pjo inderdaad wat balen! Mlady temperatuur weer omhoog zie ik dus gewoon een Dipje dat gebeurd wel eens. Deedeebowtie voel jij al wat beter? Hier voor het eerst in 6 dagen geen verhoging of koorts gevoel. Temperatuur gezakt als een baksteen. Ik ben er niet eens verdrietig over ik ben zo blij dat het eindelijk iets beter gaat, stem nog wel weg, nog spierpijn van alle koorts enz in de nek maar eindelijk gaan we de goede kant op
Nou het gaat alweer in sneltreinvaart door. Moest het spreekuur bellen tussen 8 en 9 vanwege 2 follikels moet er uitgangsecho plaats vinden. Omdat ik zo'n specifieke voorSchrift slikken clomid heb moet het voor zondag gebeuren. Dus vanmiddag 1400 uur. Er staat zelfs op doosje tijdstip erbij 7.30 uur moet ik ze innemen.
Thnx meiden! De teleurstelling is alweer iets gezakt hoor. Het was gewoon zo onverwacht. Heb blijkbaar ook een korte luteale fase aangezien ik op 10dpo al ongesteld werd maar omdat ik niet eerder een eisprong had wist ik dat dus eigenlijk nooit. Even komende maand in de gaten houden en anders maar even bespreken met de gyn... Mamalap, fijn dat je je weer wat beter voelt! Wat houdt een uitgangsecho eigenlijk in? en zit je vandaag alweer op dag 3 van je cyclus zodat je met de Clomid moet beginnen?
Tammie mijn eerste eisprong na 6 maanden stoppen pil had ik ook lutale fase van 10, daarna 12 dagen een keer 13 dagen en nu gewoon 14 dagen hopelijk bij jou ook zo. Nou ze hebben terug gebeld omdat vorige keer alles schoon was en er ook 2 zaten hoeft de echo vandaag niet. Zondag 11 januari 1e echo
Sorry het staat er niet zo duidelijk zondag starten clomid. Uitgangsecho kijken ze of alles schoon is geen cyste ofzo.
Afspraken gyn: Mamalap: 11-01: 1e follikel meting. Goldfishie: in jan terug naar de gyn voor fm en iui 2 Sofija: 4-12 bloedprikken controle eisprong, 10-12 behandelplan LVtje: 2 januari vl uroloog Fabjee: 6-1 telefonisch afspraak Erasmus dan nu eindelijk de uitslag en behandelplan laten we het hopen Vinny: 12-01 belafspraak voor uitslagen MLady: 2-1 bloed laten prikken om eisprong te checken PJO: 26-01 startgesprek en prikinstructie IUI Verwachte nod: DeedeeBowtie 08-01 Goldfishie: 17-01 of later LVtje: 29-12 Tammie81: 05-01 mamalap 02-02 tunisiana: ? Vinny: ? MLady: 7-1 PJO: 31-12 Zwanger: miffy Stephanie
Mamalap, ik dacht dat je lf altijd een "vast" aantal dagen was maar ik ga duimen dat het bij mij ook die kant op gaat dan! Fijn dat je nu nog niet naar het ziekenhuis hoeft! Hopelijk is de nieuwe dosering wel passend en krijg je eindelijk 1 mooi ei!