Afspraken gyn: Cyclaam 09-10: inwendige echo Deedeebowtie 10-10: 1e afspraak gyn Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak Petra 5-11: 2e afspraak gyn Mofantje datum onbekend FM Miffy 2e poging iui datum onbekend Verwachte nod: Miffy onbekend Petra 12-10 Deedeebowtie 17-10
Ik heb het lijstje maar even geüpdatet! @Deedeebowtie: ben het wel eens met fertility friend, heel misschien 1 dag eerder geweest.
Thanks! Ik denk heel misschien ook dagje eerder want mijn ovu wilde niet echt knallen en dag erna alweer omowit. (Dag ervoor ook trouwens) Dat heb ik normaal nooit!
Goed bouwjaar 1982 haha of niet aangezien we in mmm zijn beland. Cyclaam goed dat jij er bij zit haalt het gemiddelde mooi naar beneden. @Deedeebowtie: waarschijnlijk gewoon een korte piek gehad, dat komt weleens voor. Hij is in ieder geval geweest
Gisteren mezelf zo groot gehouden. Ik dacht ga niet huilen, ben sterk. Maar vandaag toch echt gewoon even verdrietig. Natuurlijk nog steeds positief maar even balen mag ook best toch?
Natuurlijk Miffy... Gooi t er even lekker uit. Je hoeft je voor niemand sterker voor te doen dan je bent. Dikke knuffel. Cyclaam en Deedeebowtie heel veel succes met jullie afspraken!
@Miffy: zeker mag jij even balen! Je hoopt toch dat het allemaal mee zit, dan is het niet meer als normaal dat je er even de pee in hebt als het niet raak is. Dikke knuffel voor je
@miffy zeker mag je balen logisch dat je er goede hoop op had zeker met iui alles op perfecte moment en dan lukt het niet is gewoon kut heel veel sterkte gooi het er maar lekker uit lucht op
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties! @Fabjee als je bovenin op 'onderwerp tools' klikt dan kun je je abboneren op het onderwerp. Je kunt dan kiezen wanneer je een mailtje wil ontvangen.
Bedankt allemaal. Fijn om jullie ook een beetje te kunnen volgen zo.. ik voel me wel erg jong nu haha
@Mamalap nog niks, wel hoofdpijn, geen buikpijn of voortekenen. Gyn had al aangegeven dat het miss weinig zal zijn (baarmoederslijmvlies was niet heel dik voor al die maanden niet ongesteld) as er dinsdag niks is moet ik bellen. Vraagje Hoe open zijn jullie naar vrienden en familie/omgeving over traject wat jullie volgen/situatie?
Wij zijn er heel open in. Vrienden, familie, buren. Veel mensen weten het. Ik vind het fijn om er gewoon over te kunnen praten. Mensen hebben dan ook interesse en vragen er naar. Dat vind ik juist fijn. Het is een belangrijk iets in ons leven en ik wil dit ook graag delen... net als leuke dingen!