de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Je had een oud lijstje gebruikt, heb hem weer aangepast.;)

27 januari wordt een drukke nod dag :D
    Wel gezellig straks met zoveel op het bankje.

Hier nu nog niet aan de klus, sowieso mogen we het nu ff niet doen ivm de semenanalyse. Dus braaf handjes boven de dekens hihi.
    Vanaf komende week maar weer beginnen met tempen, maar wel heerlijk zo in de vakantie zonder wekker. Ik temp namelijk altijd om 6 uur, dus vond het helemaal niet erg om even niet te hoeven tempen.

2. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Hihihi sorry! Had ik niet eens gezien!

3. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    27 januari word idd een drukke dag! Gezellig met z'n allen op het wachtbankje! Hier ook handjes boven de dekens ivm semenanalyse! Beetje jammer maar is voor een goed doel hihi!

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    PJO maar... JIJ hoeft toch geen pech te hebben onder de dekens? :p:p:D

5. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Haha nee dat is waar! ;)

6. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nee geen hoop. Denk dat het dinsdag wel door zal breken. Vorige rondes ging dat ook zo. Had nog het meeste hoop toen temp stabiel bleef, maar deze hele ronde vind ik mijn temperatuur maar vaag. Ik startte vrij hoog voor mijn doen en hij steeg ook niet echt lekker door na ei. Nou ja is niet anders. Als het dinsdag doorzet bel ik woensdag even voor een afspraak en met een beetje geluk heb ik dan anderhalve week later alweer iui.

7. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    LV en PJO: succes met het potje inleveren!
    Wij krijgen morgen de uitslag van manliefs potje. Hoop zo dat het beter is dan begin november.

Deedee: dat klinkt wel een snel traject, wij kunnen waarschijnlijk pas in februari terugkomen voor onze tweede iui.

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: even een vraag voor jou. Toen jij die ene cyclus had met twee eitjes en met die pieken en dalen rond je eisprong, ben jij een week na je eisprong geprikt op je progesteronwaarde?

Ik ben even benieuwd naar die uitslag en of die uitslag met twee eitjes dan veel kan verschillen met progesteronwaarde van 1 ei tijdens de eisprong.

Of weet misschien iemand anders dit?

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames.

PJO en Lvtje inderdaad succes vandaag met inleveren! Hihi

Goldfishie jij heel veel succes met de uitslag ik hoop op verbetering voor jullie.
    Ze doen hier niet aan bloedprikken op progesteron volgens mij ik heb het nog niet gehoord, maar ik heb ook nog geen officiële ronde gehad. Hun noemen dat gecancelde rondes

Deedeebowtie en Mlady Hoe is het bij jullie? Al een temperatuur daling of nog steeds hoog?

10. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Hier moet morgen het potje ingeleverd worden. Gelukkig net op tijd want dan zitten we nog net voor m'n vruchtbare periode.

Geen idee met die progestoron. Weet alleen m'n eigen waarde met 1 ei.
    Maar verder weet ik ook niet wat normaal is.

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    LVtje da's mooi!

Mamalap ik denk dat het bij mij game over is... :(

12. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    MLady, oh balen meis! Het was zo leuk geweest als je nog voor je verjaardag zwanger was geweest. Nu mag je komende ronde met Clomid aan de slag?

Lvtje, mooi dat het potje nog net voor je vruchtbare periode ingeleverd kan worden! Wanneer verwacht je de uitslag?

Deedee, hoe gaat het bij jou? Nog steeds geen ongesteldheid gespot?

Goldfish, hoe is het bij jou? je ei al gespot?

Mamalap, wanneer moet je weer naar het ziekenhuis voor een echo? Hopelijk slaat deze hoeveelheid Clomid nu beter aan!

Hier verder niet veel bijzonders. Vandaag alweer dag 5 van mijn nieuwe cyclus dus ben ook alweer haast op de helft van de Clomid. Ben benieuwd of ik deze maand weer op dag 18 pas mijn ei ga krijgen!

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mlady balen meis :(

Tammie hier pas 1/2 tablet gehad gisteren. Vandaag niks een morgen weer 1/2 tablet. Is wel apart dag overslaan. Ik ben nog steeds niet beter, zit wel ietsie verbetering in maar pff traag de muren komen op me af! Maar durf ook nog niet te werken. Ik werk eigenlijk altijd ziek door ben bang dat ik nu zo erg te pakken heb als straf voor het altijd doorwerken.

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hier weer fikse daling dus zal vandaag wel doorzetten vermoed ik zo.

GF ik heb iui in eigen cyclus. Geen medicatie of iets dergelijks. Dus ik bel gewoon als ik ongi ben en maak een afspraak op dag 10 voor fm en dan plannen ze iui in. Verder heb ik redelijk korte cyclussen dus vandaar dat het allemaal snel gaat.

15. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Balen Mlady en Deedee :(

Beterschap Mamalap. Hoop dat je snel opknapt.

@tammie: wij krijgen de uitslag de 23e jan pas. Samen met de kweek van het zaad en de bloeduitslagen.
    Hoop ergens dat dit de laatste cyclus is zonder hulp, maar is toch altijd afwachten.

16. PJO1983

PJO1983 Actief lid

27 okt 2011
    437
    0
    0
    Noord Holland
    Deedee, dat is balen dat je temp is gezakt, hopelijk zet het wel snel door als het dan toch moet dan maar liever snel. Dan kan je ook snel verder met de volgende ronde!

Tammi, jij krijgt Clomid, dit zijn tabletten toch? heb je last van bijwerkingen? Hopelijk voor jou op tijd een ei!

hier vandaag potje ingeleverd hihi, ook weer gelukt en nu wachten tot de 26e! Duurt wel lang! Kan niet wachten eigenlijk haha!

17. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo meiden ik heb alles weer even bijgelezen :)

Mlady en deedeebowtie balen meiden :(

Lvtje spannend dat alles mu is ingeleverd. Nu hopen op een mooie uitslag eind januari en zo snel mogelijk een behandelplan starten!

Goldfishie: nog geen ei gespot?

Manalap: alweer wat opgeknapt? Hopelijk heeft deze dosis clomid succes!

Ik duim voor jullie dat er hier snel meer zwangeren bijkomen!!

18. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    PJO: idd afwachten, hopen op een goede uitslag!

Mamalap: nog steeds heel veel beterschap! Wel rustig aan doen en uitzieken!

Mlady: :(

Deedee: :(

Tammie: op naar je ei en de vruchtbare periode!

Afgelopen nacht had ik het gevoel dat mijn eisprong er was, gewoon een gevoel. Maar ik voel nu alsnog die eipijn, dus heb geen idee of ie nu al gesprongen is. Mijn temp gaat wel langzaam omhoog. Ziekenhuis was net in gesprek, dus heb ook nog geen uitslag van manliefs potje.

19. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    Mamalap, kan me voorstellen dat het wel heel raar is om zo over te slaan idd! Maar hopelijk straks wel het gewenste resultaat. balen dat je je nog steeds niet beter voelt, hopelijk straks wel voor de vruchtbare dagen!!

Deedee, jammer dat de daling toch doorzet!

Lvtje en PJO, jeetje jullie moeten wel erg lang wachten op de uitslag.

PJO, het zijn inderdaad pillen en moet zeggen dat het tot nu toe nog meevalt met de bijwerkingen. Heb afgelopen nacht voor het eerst een soort van opvlieger gehad waarbij ik echt badend in het zweet wakker werd terwijl het altijd koud is op onze slaapkamer. Maar verder dus (nog) helemaal niets!

Goldfish, wel positief dat je temp gaat stijgen. Ik zou dan zeggen dat je ei geweest is!

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dat berenvel heeft nog niet veel succes tot nu toe nee. Ach ik was er al op voorbereid.

Stephanie87 hoe voel je je? Al lekker zwanger? :p

Deel Deze Pagina