Nou had vanmiddag echo, zal jullie bijpraten Ik had deze keer een fijne arts. Vanwege die lage progesteronwaarde reageerde zij ook niet echt alsof ik toch een eisprong had gehad. Het matcht niet met elkaar, zegmaar. Echt raar. Ik geef ze ook eens in de zoveel tijd weer een nieuw overzicht (excel) van mn cycluslengtes. Daarop noteer ik bijv. wanneer ik positieve ovulatietesten heb en wanneer we vrijen. Ze kunnen dus elke keer goed zien dat we goed bezig zijn. Ze reageerde zo begripvol en lief. Gaf hoop. Uiteraard kon ik me weer niet groot houden... Vorige ronde was ook zo rot/gemeen... Bah. Hebben ook nog de laparoscopie van volgende maand besproken (cd10, mocht die volgende ronde weer komen). Dan maken ze dus een gaatje thv m'n navel en een gaatje thv m'n schaambeen. Daardoor gaan 2 tools naar binnen. Ze checken op verklevingen, doorgankelijkheid en bijv. endometriose. Wat ze kunnen schoon-/losmaken doen ze meteen. Ze vullen de buikholte met gas, zodat ze kunnen zien of er aan de buitenkant van m'n baarmoeder en eierstokken bijzonderheden zijn. Daarna spuiten ze contrastvloeistof in om de doorgankelijkheid te checken (dat lijkt weer op een hsg). Doordat ze m'n buik opbollen met gas, komt er druk te staan op m'n middenrif. Als ik dan ontwaak uit de volledige narcose kan ik een spierpijn gevoel hebben in m'n schouders. Daar moet ik dan niet van schrikken. Ook kan ik dus blauwe vloeistof verliezen van onderen, da's ook niet raar. Het kan zijn dat ik een nachtje moet blijven, dat ligt aan het moment van de operatie en hoe ik me daarna voel. Nou ja, oké. Goed om te weten, we zien wel hoe het loopt. Voorlopig is het nog niet 12/2 En dan de echo. Links was er helemaal geen activiteit, rechts was de grootste follikel nu 0,98 cm. De situatie van vandaag komt overeen met cd10 vorige maand en de maand ervoor: nog niets boeiends te zien. Baarmoederslijmvlies was ondertussen weer mooi aan het groeien. Overmorgen, dus op m'n verjaardag, moet ik weer komen. Dan om 11.50 uur. De afgelopen maanden had ik op cd12 en cd15 telkens alleen maar meer follikels van ongeveer een cm, maar groeiden ze nog niet groter dan ongeveer een centimeter. Het werd een gezellige verzameling knikkertjes.
Afspraken gyn: Vinny: 12-01 belafspraak voor uitslagen eDeeBowtie: 15-01 follikelmeting MLady: 16-01 (cd12) follikelmeting #2 Goldfishie: 20-01 1e dag ongi bellen voor afspraak voor fm LVtje: 23-01 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtesten PJO: 26-01 startgesprek en prikinstructie IUI Verwachte nod: Goldfishie: 20-01 LVtje: 27-01 Tammie81: 27-01 PJO: 27-01 mamalap 02-02 DeeDeeBowtie 03-02 MLady: 03-02 (?) Zwanger: miffy Stephanie
Ja volledig Straycat, anders zou je denk ik vanzelf wel van je stokje gaan Fishie en Mamalap, hoelang werden die rondes uiteindelijk? Hoeveel dagen? Mijn rondes zijn de afgelopen 18 maanden gemiddeld 29 dagen. Obv ovulatietest en in het verleden is mijn lf 14. Dus eisprong rond dag 15. Zou moeten althans... Want dan komt mijn geniale rekensom: als je ei springt op dag 15 is die dan dus ongever 2,2 cm. Een follikel groeit 0,2 per dag gemiddeld. Dan moet die op dag 10 toch iets van 1,2/1,3 zijn? Toch? Ik zie het dus opnieuw somber in. Hoe is het toch mogelijk?! Pfff. Maar weer afwachten.
Die verwijzing is 9-12 naar het Erasmus gestuurd en maandag nog een keer gefaxt. Ik dacht ook dat we een afspraak zouden krijgen, maar het duurt wel erg lang! Daarom ging ik twijfelen. En ik wil natuurlijk zo snel mogelijk meer duidelijkheid!
Hi meiden. Sorry even tussendoor. Ik reageer morgen op alle vragen enzo.. drukke week gehad. Tot morgen!
Mlady 31 dagen bij mij, maar met clomid groeien ze iets langer door dan bij natuurlijke eisprong. Bij mij 1e ronde clomid had ik dus op cd 9 1 van 14 mm en de rest 6 a 7 mm. 2 dagen (cd 11) later 1 van 19.5 mm en 1 van 14 mm. Dus er kan toch wel een hoop gebeuren in 2 dagen tijd. Even afwachten meis!
Mlady, wat ik begrepen had groeien ze in het begin nog niet zo hard en eenmaal op een bepaalde grootte dan gaat het ineens heel hard. Hoop dat het bij jou ook zo gaat zijn en er morgen al een mooi eitje zit. Baken dat je nog geen duidelijkheid hebt Guppy, erg frustrerend want je wilt gewoon verder natuurlijk. Hoop dat je snel een afspraak hebt. Hier is ei gister zoals verwacht geweest. Temp vanmorgen was alweer omhoog. Plof dus maar op het bankje neer en wachten maar
Ik ga vandaag een nieuwe ronde in... Had ik idd al zien aankomen qua bruinverlies. Maar om nu al ongi te worden had ik niet verwacht, klopt niet met FF of Mama apps en ook niet met mijn eigen gevoel van de eisprong. Straks ga ik bellen om een afspraak te maken rond dag 10 voor de follikelmeting en daarna de iui afwachten.
Goldfishie inderdaad rare ronde voor jou. Misschien slechter eitje? Dat komt weleens voor. Hier d-day vandaag, wordt het seksen of spuiten? Whaha vind het toch wel weer spannend. Keep you posted! Deedeebowtie jij ook succes met follikel meting!
Net gebeld met de assistente, ik heb de afspraak voor de fm volgende week vrijdag, op cyclusdag 9 om 14.30 uur.
Afspraken gyn: DeeeDeeBowtie: 15-01 follikelmeting MLady: 16-01 (cd12) follikelmeting 2 Goldfishie: 23-01 (cd 9) follikelmeting 1 LVtje: 23-01 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtesten PJO: 26-01 startgesprek en prikinstructie IUI Verwachte nod: LVtje: 27-01 Tammie81: 27-01 PJO: 27-01 mamalap 02-02 DeeDeeBowtie 03-02 MLady: 03-02 (?) Goldfishie: ?? Zwanger: miffy Stephanie
Ik heb het laatste lijstje gepakt, maar Mamalap staat niet meer bij de afspraken?? DeeDee: veel succes vandaag.
Ja, dat wist ik. Maar je stond er niet meer in. Je kunt hem straks bijwerken als je meer weet. Veel succes!
Nou tromgeroffel het is er 1 van 18.7 mm! Nu om de anderste dag seksen. Volgende cyclus geen echo's maar zelfde hoeveelheid. Dus voorlopig geen afspraken.
Hier zelfs een keer 136 miljoen. Stephanie hopelijk ook snel weer een echo voor jou, maar gelukkig vooralsnog alles goed. Weten ze helemaal niet hoe het komt. GF...nee balen! Nu weet je idd niet waar je aan toe bent. En mamalap dat is mooi. Ik ben ook geweest vandaag. Idd niet in het Radboud Mamalap Ik had alweer een ei van 23.5 mm maar gisterenmiddag nog blanco LH test. Ik vond het zo'n vaag type die ik deze keer had. Eerst zei ze: doe maar hier een test dan kun je meteen door naar het Lab...UH hallo mijn man zit in zuid limburg en ik sta 30 km verwijderd van het Radboud dat red ik nooit binnen 20 minuten muts. Toen moest ik toch maar thuis testen vanavond en sta ik aangemeld voor morgen. En oh ja hoe laat ML morgenvroeg van huis gaat. Dus ik zeg om 5.00 uur. Ja dan moet je maar om half vijf testen en als hij positief is kun je alsnog gaan. Ja doei! Mijn man moet wel een avond van te voren doorgeven of hij wel of niet komt. En toen was het ineens het kan ook nog zaterdag zijn. Ja en als het dan toch zondag werd moest ik zaterdagavond zelf het lab maar mailen??? Ik had echt zoiets van wat is dit??? Zat een beetje over de zeik in de auto. ML is dan weer lekker makkelijk en heeft maar vrij genomen voor morgen. Hoop dus maar dat die test vanavond positief is. Ik geloof het nog niet zo, maargoed (heb tot nu toe nog iedere keer van die grote eitjes gehad). Voor de rest zag het er wel allemaal mooi uit dus tja test maar afwachten nu dus (ga dat dus echt niet op mijn werk zitten doen)