de starters

Discussion in 'MMM clubs' started by Miran6, Sep 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

Jul 25, 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mlady: hopelijk bij de volgende meting een mooi eitje. En die operatie is ook geen pretje zeg :(

Lvtje: yeah weer op het wachtbankje. Duimen :D

Goldfishie: balen dat je alweer in een nieuwe ronde zit :( gelukkig nu weer verder met IUI.

Mamalap: jaaa toch 1 ei :D mooii. Eindelijk een ronde met kansen. Succes :D

Deedeebowtie: grrr lekker onduidelijk zeg :( vervelend dat je nu niet weet wanneer de IUI is. Ik hoop dat he vanavond een knal test hebt en gewoon morgen heen kan!! Ik duim voor je.

Hier morgen intake vk. Weer een echo :D dat is wel prettig even weer een bevestiging.

2. Fabjee

Fabjee Actief lid

Oct 14, 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Kan in het begin helaas lang duren ik hadde brief ook niet super snel en toen ik hem eindelijk had kon ik 9 weken wachten voor de 1e afspraak wij zijn vanaf half sep tot 6 jan bezig geweest voor uitslag ze zitten daar niet zo op een schopstoel hoop voor jullie dat het sneller gaat maar reken maar op dat het ff duurt helaas

3. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Die operatie klinkt idd noet prettig. :(
    Vriendin heeft het vorig jaar gehad, haar is het achteraf wel meegevallen, ook het herstel. Hoop dat het jou uiteindelijk ook meevalt. Of dat de operatie niet nodig gaat zijn natuurlijk ;)

Jeeeej Mamalap. Fijn, veel plezier :)

Balen GF :(

Jee Deedee, wat een gedoe.
    Ik duim op een positieve test vanavond!

:$ 9 weken Fabje?! Jezus wat lang.
    Als ik dat zo lees en hoor mag ik gezegd zijn met het ziekenhuis hier.
    Wij zaten op woensdag bij de huisarts, vrijdag hadden we de eerste vragenlijsten al binnen en de week erna bloedprikken en uiteindelijk twee weken na de uitslag via de huisarts zaten we bij de ferti arts.

4. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Tjee wat een verhaal DeeDee! Pff het is echt vaak zo'n gedoe en geregel hè? Maar jij zit toch ook pas op dag 10 vandaag? Wat is jouw eitje dan groot in mijn ogen! Jemig wat een verschil met mij!

Jemig die van jou is ook gegroeid hè? Komt dat nou door de Clomid dat-ie zo snel gaat? Maar yay! Het is er één! Spannnnnunnnd! :D

5. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Nou pff ja hè? We gaan het zien. Niet teveel over nadenken en het is voor het goede doel! :)

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Deedeebowtie wow wat vaag verhaal :( Grrr soms wil je die lui wel wat aan doen zo nochelant gedragen ze zich dan.

Mlady neuh niet door clomid dit is wel een redelijk normale groei. Daarom zei ik al tegen jou er kan een hoop gebeuren in 2 dagen tijd! Jij morgen weer toch?

7. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Ja 12 uur... Midden op m'n verjaardag :)

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mlady gefeliciteerd met je verjaardag! En succes straks.

9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Mlady: gefeliciteerd met je verjaardag en hopen op een mooi ei! :)

10. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Gefeliciteerd!!! Hopen op een mooi ei als cadeau :D

11. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

Jul 2, 2014
    1,298
    4
    38
    Mlady van harte gefeliciteerd :D

12. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Dankjewel allen! Zit in de wachtkamer...

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

14. Fabjee

Fabjee Actief lid

Oct 14, 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Gefeliciteerd met jeverjasrdag mlady hopelijk goede echo

15. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Ik heb een groeier! Nu cd12 en inderdaad 1,2 cm :D Maandag terugkomen! En blijven tempen, want misschien toch wel eisprong gehad, maar progesteroninsufficiëntie. Dan kan het eitje niet nestelen. Ben benieuwd hoe het deze ronde zal gaan. BM-slijmvlies was al mooi.

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Super! Zie 2 dagen een hoop kan schelen. Geniet van de rest van je verjaardag.

17. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Dat is fijn om te horen!!

18. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Ben blij dat deze echo door de hoofdgyn was, kon m'n tempkaartje van december voorleggen. Ze was toch wel geïnteresseerd en een beetje verbaasd. Want de grafiek matchte niet met de progesteronuitslag. Ben dus nu voor het eerst blij dat ik vorige ronde ben gestart met tempen, het kost zoveel energie! Maar tis niet voor niets :)

M'n grafiek geeft trouwens aan dat eisprong eergisteren ofzo was, maar dat klopt dus beslist niet. FF zal dat binnenkort vanzelf wel rechtzetten toch? De gyn verwacht eisprong woensdag ofzo.

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    FF heeft van jou nog weinig gegevens en door die ene daling denkt ie dat je nu na je eisprong zit (qua laag-hoog niveau). Maar FF verschuift dat kruis vanzelf wanneer je echte verhoging is geweest.

20. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Het is maar goed dat ik net gebeld heb: vriendlief heeft maandag een intakegesprek voor tese in het voortplanting centrum, de afdeling had een moeilijke naam. Ze hadden de brief maandag naar mijn huis dat te koop staat gestuurd...
    Ik wil het best in de lijst zetten, maar wat zet ik er dan meer?
    Ben blij dat er nu toch wat gaat gebeuren!

Share This Page