Hi ladies! Heerlijk uitgebreid uit eten geweest vanavond, superdag gehad. Met dat groeiende eitje erbij maakte het m'n dag wel compleet Ik heb net op toilet rekbaar slijm gespot, was eigenlijk verbaasd. Best vroeg, maar kennelijk komt dat dus al vlot op gang. Kon het nog niet zo ver rekken en het was nog niet helemaal helder, maar het was echt al glibberig en tot ongeveer 4cm rekbaar. Letten jullie ook op je baarmoederslijm bij het bepalen van je ovulatie? @Fishie het kruis van FF verdween net, direct nadat ik Eggwhite had ingevoerd *edit: bij nader inzien creamy van gemaakt en het kruis is weer terug! Ik zet morgen m'n wekker niet, maar ga wel tempen zodra ik wakker word Nou zeker fijn dat er schot in komt! Ja, waar zet je dat neer... Onder 'afspraken gyn' is misschien een beetje raar... maar onder 'Afspraken afdeling met moeilijke naam' is ook een beetje raar Welterusten alvast
Sorry was gisteren afwezig wat een dag. Donderdagavond test negatief maar hij hing er wel tegenaan. Dus een CB smiley test erachteraan maar geen smiley. Maar in combinatie met de grootte van het ei vertrouwde ik het ook niet echt. Dus ja ik heb direct na het temperaturen gisterenmorgen (om VIJF UUR!!! pffff) nog een test gedaan en toen knalde hij. Ook de CB gaf toen een smiley. Dus om kwart voor zeven mijn moeder nog snel gebeld of ze zoonlief naar de PSZ kon brengen en dat kon gelukkig. Had al bedacht dat in het ergste geval (we moeten er tussen 8 en half negen zijn) ik ML vooruit zou sturen om zijn ding te doen (hihi) en ik dan om half negen zoonlief weg zou brengen en als een gek met de bus erachteraan zou sjezen (ja je moet wat en je moet toch dik een uur wachten na inleveren) maar gelukkig kon mijn moeder zoonlief wegbrengen wat weer een hoop gedoe scheelde. Dus gisteren nog IUI gehad. Test gisterenavond liep mooi af en vanmorgen ook. Alleen mijn temp matcht dan weer niet met grootte ei en testen dus ik ben alsnog een beetje confused. Zal zo een foto plaatsen van mijn testen vanaf mijn telefoon. (zit nu achter pc typt net wat lekkerder)
MLady ja ik heb altijd zulke grote eitjes op dag tien. Heb ook maar een cyclus van 27 dagen. Heb zelfs al een keer een ei van 25 mm gehad.
Deedeebowtie die van cd 11 is echt positief! Dus je temperatuur op cd 11 klopt inderdaad niet. Ik zou hem zelf gewoon wat lager zetten je hebt ervaring genoeg om dat te doen hoor. Hier wordt mijn dochter vandaag 2 jaar dus drukke gezelligheid vandaag.
Fijn dat het achter de rug is. Spannend, hopelijk over twee weken een mooie test. Qua temp: zou vertrouwen op de grootte van je ei en je ovu test. Temp is meer beïnvloedbaar, dus kan best dat die net verkeerd is gemeten oid. Zou hem gewoon op discard zetten. Gefeliciteerd met je dochter!! Hier heeft FF mijn ei ook bevestigd, er staat weer een mooi rood kruis haha.
Gezellig Mamalap, jullie ook gefeliciteerd natuurlijk! DeeDee wat een dag! Maar het is jullie allemaal gelukt uiteindelijk Hier doet mijn temp raar, schommelt alle kanten op, terwijl eitje toch onmogelijk al gesprongen kan zijn? Follikel zal nu iets can 1,4 cm zijn. Zou die dan in theorie al kunnen springen en voldoende progesteron afgeven voor een tempstijging? (tenminste, ik dacht dat dat de tempstijging veroorzaakte) Ik draai me nog een keertje om
Mlady jouw ei is zeker nog niet gesprongen vandaag ergens tussen de 13 a 14 mm ze kunnen pas springen vanaf 18 mm, maar meestal later hoor tussen 20 a 24 mm. Ik zie overigs normale fluctuatie in jouw temperatuur. Ik heb weleens gelezen dat er niet persee een eitje in een follikel hoeft te zitten. Misschien is dat vorige cyclus gebeurd? Ik vind het verhaal cycte nog steeds onwerkelijk. Lvtje yeah weer op wachtbankje. Alhoewel het natuurlijk maar vraag is of dat zin heeft. Maar niet geschoten is altijd mis!
Mamalap thx, ik dacht ook dat dat niet kon. Ja het was een raar verhaal steeds. Laatste echo, gisteren, was bij m'n eigen gyn en heb haar toen m'n tempkaartje van december laten zien op telefoon. Want hoe kon m'n temp nou gestegen zijn als er geen follikel groeide? En inderdaad dat kon niet. Dus wel follikel, maar m'n lichaam heeft te weinig progesteron aangemaakt. Ze was erg geïnteresseerd in m'n kaartje. Ze bleef maar steeds verklaringen zoeken voor die korte lf (9 tot 11 dagen, vorige ronde) maar de echo op cd22 heeft echt bewezen dat de follikel om 12u nog niet gesprongen was. Ondanks de positieve ovulatietest van cd21. M'n cyclus was echt 33dagen, dus Tja, 33-22 is een lf van Max 11 dagen. Dus erg benieuwd naar lf en progesteron deze ronde. Tot nu toe zien alles er heel normaal uit, dus ben al erg opgelucht!! Als deze ronde weer te weinig progesteron gemeten wordt, dan krijg ik pilletjes tegen progesteroninsufficiëntie. Oh en Guppymaaike, heb je ook gekeken of er een topic is waar vrouwen over het traject van hun man/vriend praten? Misschien (ook!!) interessant?
Proficiat! Heb wel wat keelpijn laatste twee dagen dus misschien ligt er iets op de loer wat mijn temperatuur beïnvloed.
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, ik zal eens kijken... Bedankt! Hoe voegen jullie trouwend gegevens van FF toe?
Ik heb de link via de pc aan mijn onderschrift toegevoegd want kon het via de app niet vinden. Mijn nek is vannacht verdubbeld en alles zit vast dus ziek. Dat verklaard waarschijnlijk wel gekke temperatuur.
Mamalap nog gefeliciteerd met jullie dochter leuke dag gehad? Ik heb vrijdag de laatste primolut geslikt zit nu op ongesteldheid te wachten hoop dat hij morgen doorkomt of anders dinsdag dan kunnen we starten met clomid dinsdag weer acupunctuur ben benieuwd. Gyn heeft gezegd dat in deze ronde ovu testen niet zoveel zin heeft ondat ik Niks weet en je dan blijft testen maar ja er zijn ook geen controles dus dan weet ik helemaal niks denk toch dat ik maar ovu testen ga doen mag niet langer dan 35 dagen worden dan weer primolut en verhogen vind maar gedoe iemand tips?
Ahh balen Deedeebowtie hopelijk komt het jouw eventuele innesteling ten goede. Ik heb weleens gelezen als je weerstand lager is het innestelen makkelijker gaat. Dus wie weet voor een goed doel! Ik zou jouw eisprong op dag van iui houden. Fabjee bij mij werkte ovulatietesten niet altijd donkere streep. Nou met clomid heb ik echt witte ovulatietesten en een mooie piek. Dus bij mij werkt het ineens wel! Gewoon doen dus.
Oh mamalap nig nooit gehoord. Was al bang dat het negatieve gevolgen had. Dit lees ik liever. Ik denk zelf ei gisteren. Donderdagavond 17.30 namelijk nog negatieve test en vrijdagmorgen 5 uur positief. Dat hij inmiddels geweest is weet ik wel zeker.
Ik heb idd vaker gehoord dat als je pcos ovulatie testen niet goed werken ga hef gewoon proberen idd vavaf welke dag zou ik dan het beste kunnen starten? En welke testen gebruiken jullie? Ik zat te denken aan die van de action en testen jullie 1x per dag of vaker?
Deedeebowtie lees deze pagina laatste alinea Innesteling Fabjee ik heb zelf die van action geprobeerd vond het niks. Ik zweer bij die van zwanger en Kids daar is de knaller een echte knaller. Ik zou in jouw geval omdat je niks weet op cd 9 beginnen, dat is ook de dag waarop ze met echo's beginnen.
Maar mamalap dat is tijdens innesteling. Daar zit ik natuurlijk nog lang niet. Fabje hier ook zwanger en kids. Vanaf dag 9 en als hij oploopt 2x per dag. En als ik denk dat het een knaller is dan nog even een cb voor de bevestiging (zijn mij te duur af om altijd te gebruiken)