Ik heb de testen van zwanger en kids gehad en van de action. Ze werkte beide prima, maar het voordeel voor bij van de action is dat je ze ook makkelijk onderweg kunt doen. Die z&k zijn dipsticks, dus je moet altijd eerst in een bekertje piesen. Bij de action niet en dat scheelt ook weer gedoe voor mij.
Ja dames hier positieve ovulatietest, vooral als je bedenkt dat 2 dagen geleden hij echt omo wit was ik denk vannacht of morgen eisprong. Gisteren rond 12.30 (middagslaapje dochter) nog gedaan, dus vanavond nog eens is niet helemaal om de anderste dag. Maar mijn man had echt heel goed zaad dus wij doen het gewoon.
In Fertility Friend vind je onder 'More' de optie 'Share/Email Chart And Data'. Daar kun je een homepage maken. Als je klaar bent, kopieer je de link. Dan ga je op Zwangerschapspagina naar 'Gebruikersinstellingen' en maak je een link in je handrekening. Moet lukken zo! Of je het trouwens ook trouwend kunt doen weet ik niet. Nooit getest...
LVtje: gaat het nog op het wachtbankje? Mamalap: mooie test, die eisprong komt eraan!! Sexytime!! Mlady: succes vandaag met de follikelmeting. Hopelijk groter dan 15 mm! Deedee: ook op het wachtbankje? Gezellig daar! Ik heb kruitvat ovutesten gebruikt, niet doen, rotdingen, ik kreeg daar nooit een knaller op. Ze bleven altijd een licht tweede streepje geven. Daarna zwanger&kids dipsticks gebruikt, prima dingen. Ik vond die van de action ook goed, kon daar altijd goed mijn piek mee vinden. Hier aan het aftellen tot vrijdagmiddag, dan mag ik ook ei kijken.
Mamalap wat een mooie test! Wij hadden vrijdagmorgen iui en hebben zaterdagavond ook nog een poging gewaagd hoor. Mijn man heeft ook heel goed zaad dus wij hebben nog een extra poging gewaagd. Ik heb zoonlief vanmorgen naar de gastouder gebracht, werk gebeld en ben mijn bedje weer in gegaan. Keelpijn is stukken minder maar heb er nu koorts bij gekregen.
Deedee: beterschap! Hopelijk weten al die zaadjes goed de weg te vinden en duimen op een mooie test over twee weken!
Rechts was de follikel al 1,98!! Met 2mm per dag groei gemiddeld had ik 1,8 verwacht... BM-slijmvlies was mooi met ruim 7cm en 3 lagen ("bedje ligt al klaar") en het slijm was meer dan 4cm rekbaar en mooi helder. De zuurgraad was 7, kennelijk ook prima. Nu goed ons huiswerk doen en maandag progesteron laten prikken. Ik hoef deze ronde niet meer terug voor een volgende echo. Het gaat eindelijk eens volgens het boekje, me happy! Heb ml net een sexy appje gestuurd, beetje voorgaren Beterschap DeeDee, balen! Hang in there...
Afspraken gyn: Goldfishie: 23-01 (cd 9) follikelmeting 1 LVtje: 23-01 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtesten PJO: 26-01 startgesprek en prikinstructie IUI MLady: week 5 (plm. 7dpo) bloed laten prikken voor progesteron MLady: 12-02 laparoscopie (dagopname) Verwachte nod: LVtje: 27-01 Tammie81: 27-01 PJO: 27-01 Mamalap 02-02 DeeDeeBowtie 03-02 MLady: 03-02 (?) Goldfishie: ?? Zwanger: miffy Stephanie
Jeeeej, fijn!! Veel plezier hihi En hopelijk is de progestoron ook volgens het boekje volgende week!! GF: hopelijk is er vrijdag al een mooi eitje te zien! Beterschap Deedee! Hier nog prima uit te houden op het bankje. Sowieso is de eerste week nooit heel spannend. Daarnaast is het gewoon heel druk dus weinig nadenktijd. En daarbij ook de wetenschap dat de kans veel groter is dat ik gewoon ongesteld wordt dus ook minder spanning zeg maar.
Zo. dag meisjes. Het ging hier in ons leven even druk en er het was een spannende week. . Opzich heb ik mijn vragen betreft de onderzoeken en behandelingen al opgezocht. Ik heb een schriftje waar ik mijn gevoel in bij ga houden en alles wat er nu op ons af komt. Alleen soms vraag ik mij af, kan ik dit aan? Kan mijn man dit aan? Kunnen we dit samen aan? Dat moeten we maat zien. Mijn eisprong is net geweest. Dus het Wacht bankje komt weer. We hebben nog 1 ronde voor we het sperma onderzoek krijgen. Dat duurt nog 2 weken. . 3 februari. En dan 23 uitslag en intake.. Alle meiden die nu hun eisprong hebben, veel plezier Meiden op het Wacht bankje, nog even volhouden ! Zwangere meiden gefeliciteerd Niet zwangere meiden.. ik kan niks anders zeggen dan dikke knuffel en dat het maar snel mag lukken! Knuffel!
Bubblez: ten eerste ook een dikke knuffel voor jou! Ten tweede, ja je kan dit zeker aan! De wens voor een baby is namelijk heel groot. Je verlegd steeds je grenzen. En ook al is het zwaar, emotioneel en moeilijk, je staat er samen in met je lief! Samen sterk! Je staat aan het begin van de MMM? Ben je al bij de gyn op gesprek geweest? Is je cyclus gevolgd, het groeien en springen van je ei? Heb je bloed laten prikken? Heb je een hsg gehad? Zaadanalyse moet nog lees ik. Sorry voor de vele vragen, ben gewoon even benieuwd. Alvast veel succes op het wachtbankje!
Nee hoor, heb er al meerdere gehad. Het is alleen dat je toch steeds bij iedere keer benieuwd bent naar de grootte van je ei. Aangezien ik wisselende cyclussen heb en mijn ei op verschillende dagen kan springen, is het steeds weer afwachten. Vandaar dat de gyn me laat langskomen voor de fm op cyclusdag 9. Bij de vorige iui had ik al een ei van 19 mm op cyclusdag 11, maar ik heb ook een keer pas een eisprong gehad op cyclusdag 28. Dus als het even meezit is de iui volgende week.
We zijn vanmiddag bij de androloog/uroloog geweest. Er is bij vl kort onderzoek gedaan en een echo gemaakt. Dat was allemaal goed gelukkig. nu moet hij bloedprikken voor testosteron waarde en DNA afwijkingen en ook weer een sperma monster inleveren. In 20% van de gevallen zitten er in een tweede monster wel bruikbare zaadcellen (en blijkbaar stond in de testresultaten niet 0 zoals ons werd gezegd, maar <0.1 miljoen). Mocht daar niks uit komen dan wordt het tese. Ongeveer bij de helft heeft dat succes. We moesten er van uit gaan dat het een half jaar kan duren voordat de eerste bevruchte eicel wordt terug geplaatst als we bij de goede helft horen. Het blijft dus spannend!
Zeker spannend guppymaaike hoop op goed nieuws Ik ben vandaag ongesteld gewordenvan de primolut kan eindelijk gaan beginnen na al het wachten woensdag start ik met clomid hopelijk minder last van dan paar jaar geleden ik heb geen idee van nod als ik de max aan hou wat 35 dagen mag zijn dan is het ergens eind feb
Jup, wij zijn net in de trein gestapt haha. We hebben 3 februari het zaad onderzoek en dan 23 de intake en de uitslag van het onderzoek. Tot die tijd geen onderzoeken en prikken. . Wat bedoel je met hsg gehad? Ik volg zelf mijn cyclus al sinds ik gestopt ben met de pil en sinds 3 maand temperatuur ik. Dus die heb ik ook.. Dus op dit moment hebben we alleen wat ik zelf heb gedaan.. Verder nog niks dus echt spannend.. Heb nu nog 1 ronde om het zelf te proberen. 31 januari is mn nod.. Dus kan nog net.. en juist deze ronde voel ik mn eisprong niet terwijl ik die al 20 rondes voel.. en mn temperatuur is echt belachelijk niet logisch. Dus haha. Guppymaaike. Spannend hoor! Ik hoop op positief nieuws! Ik kom nu vaker rondhangen haha. Drukke weken zijn voorbij.
Bubblez: een hsg is het doorspuiten van je eileiders, zo kan de gyn zien of er verstoppingen of verklevingen zijn. Daarna zijn je eileiders open en doorgespoeld. Maar je hebt nog geen cyclusanalyse gehad? Dat je bij de gyn follikelmetingen krijgt om zo te zien of je ei goed groeit en daadwerkelijk springt. Kan je met je temp je eisprong goed terugvinden? Dat scheelt al veel vind ik. Je kan daarmee ook aflezen hoe lang je lf is. Fabje: fijn dat er eindelijk die ongi is, nu kan je weer door. Succes met de clomid! Guppymaaike: blijft idd spannend, we duimen ervoor dat jullie bij de goede kant horen!