de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Welkom asun! !

Ik kan nog niet echt veel vertellen verder. Moeten echt nog wachten op alle onderzoeken.. ik wil in winterslaap :D
    Wel mn eisprong gehad, alleen niet echt optimaal benut.. mijn man had zaterdag en zondag nogal moeite om nouja. .klaar te komen zeg maar.. Dus.. maandag was mn ei en vrijdag en maandag is het wel gelukt.. Dus ja hopen dat het misschien nog helpt.. Deze ronde is nog voor ons zelf. En de volgende op 3 dagen na mn nod is 26 en 23 bij de gynaecoloog..

Ik heb deze week een boel opgezocht en opgeschreven. Wat er mis kan zijn en wat ze er aan kunnen doen.. Opzich brengt dat wel iets rust.
    Maar nu echt compleet iedereen om mij heen zwanger wordt, vaak in 1 of 2 keer, merk ik wel dat het soms vreselijk moeilijk is.. niet dat ik het niet super leuk vind, maar ik wil ook zo graag.. en vooral na een lange tijd begint het steeds meer...:( ik moet soms echt flink slikken.. Hoop dat k dat uiteindelijk een plekje kan geven en dat het me niet zo kwetst..

2. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Moeilijk is dat he Bubbelz.
    Herken het gevoel wel, en ook al ben je dan heel blij maar je wil zelf ook gewoon zo graag. Was dinsdag ook bij mij op het werk, een zwangere collega had de echo meegenomen. Iedereen jubelend erom heen en dan is het ook echt wel even slikken. Ik jubel dan wel gewoon mee, want ben ook echt wel oprecht blij voor haar. Maar toch steekt het dan een beetje :(

Ik hoop dat de onderzoeken niet meer nodig gaat zijn, maar als dat wel zo is dat alles gewoon snel verloopt en jullie uiteindelijk ook snel zwanger mogen zijn!!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat hoop ik voor ons allemaal!!

Tis ook best moeilijk. . In september testte ik negatief, mn beste vriendin in een ronde positief.. en ondanks dat ik het fantastisch vind.. ben ik helemaal naar de kolere gegaan...
    Mn oudste broer de maand ervoor, ja vriendin zwanger (kenden elkaar 3 maand) van een tweeling! Ja in een keer raak. . Terwijl hij weet van ons.. Dus ik zeg nou fijn dat het jullie wel lukt jongen.. kreeg ik me toch een preek.. ik moest et niet aan denken of op vakantie gaan. Ik was et veel te veel mee bezig.. (ik denk dan dingen die niet voor herhaling vatbaar zijn..)
    en vorige week mn andere broer, ja mijn vriendin is ook zwanger..

Echt.. soms voelt het alsof ik langzaam aan een beetje afsterft. . Het doet zoveel pijn... tis onbeschrijfelijk. .

4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Probeer hoop te houden, het komt wel goed!
    Heeft nu even wat meer tijd nodig, maar blijf vertrouwen in een goede afloop.

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ja, idd. Hou altijd hoop!

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Bubblez: wij zijn in de afgelopen 2 jaar al een x aantal keer op vakantie gegaan... Als dat de gouden tip was, dan was ik al meerdere keren zwanger geraakt.

7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Haha, ja die vakantie is altijd zo'n leuke .... ;)
    Als vakantie dé oplossing was denk ik dat ze geen behandelingen meer zouden doen maar ieder stel in de mmm automatisch een weekje weg zouden geven ....

Laatst zei iemand dan nog tegen ons, dus ik reageerde ook van, goh de vorige twee vakanties heeft er helaas niet voor gezorgd dat er genoeg zwemmers zijn. Maar je hebt gelijk, de volgende vakantie zal vast helpen ... ;)

8. 1e wondertje

1e wondertje Fanatiek lid

21 jun 2014
    1.195
    321
    83
    Vrouw
    Hallo meiden
    Ik ben een starter sinds vandaag. We komen bij onze eerste afspraak bij de gynaecoloog vandaan omdat ik onregelmatige cylcussen heb en nu 70+ dagen niet ongesteld ben. Ik ben in mei 2014 gestopt met de pil.
    We hebben een gesprekje gehad, ze heeft gekeken,gevoeld en een inw.echo gedaan. Ik zag er wel tegenop maar het viel mij erg mee ,ik kon mij redelijk ontspannen.
    Het even kijken en voelen was goed. Op de echo zag ze wel een hoop eitjes/eiblaasjes zitten en ook waarschijnlijk een gesprongen eitje. Ze vond het een PCOS-achtig beeld maar wil dmv bloedprikken en autoimmuunziektes uitlsuiten eerst zeker weten of het ook echt PCOS is. Ook moet mijn man zaad inleveren.
    Ik moet nu afwachten of ik 14 dg na vermoedelijke eisprong ongesteld word,dan op dag 3 prikken en 4 weken erna terugkomen voor de uitslagen. Als ik niet ongesteld wordt en niet zwanger ben moet ik opnieuw bellen,dan gaat ze weer kijken met de echo.

Het was wel wat ik ongeveer verwachtte maar toch voelt het vervelend, je wil niet in MMM voor zoiets moois als een kindje, maar het is niet anders! Hoe gaan jullie hier mee om?

hebben jullie nog tips voor informatie oid?

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Welkom nieuwe leden! Zetten jullie jezelf ook op de lijst?
    Bubblez ja het is zwaar. Hoop houden is soms zo moeilijk. Heeft je man trouwensvaker prestatiedwang? Mag via pb ;)

Mamalap jullie hebben nog geen iui gedaan toch? Het gaat mij erom dat ik geen iui poging wil verspillen als ik weet dat het zaad misschien niet goed is. Zelf proberen kan natuurlijk nooit kwaad! :D

Fabjee wij waren eigenlijk verbaasd over de buisjes want we gingen voor neus en keel amandelen en ineens vroeg ze of hij wel kon horen. Nou ik zeg jullie onze zoon kletst ons de oren van de kop en heeft zeker de laatste maanden enorme sprongen met taal gemaakt dus wij waren erg verbaasd. Maar blijkbaar kunnen daar ook de verkoudheidsklachten van komen. En ja mamalap Ik vond haar maar een tang maar vooruit ze heeft goed werk geleverd tot nu toe dus ze krijgt nog een kans. De kinderarts die we erna kregen was een schatje trouwens haha. Het was niet degene die S behandeld heeft toen hij reflux had maargoed wij hadden zoiets van pak er maar een die beschikbaar is zodat we iig niet nog een keer terug hoeven te komen. Wat dat betreft is ons zh wel echt van de snelle aanpak (Ik lag 2 weken na eerste gyb bezoek al in de beugels voor iui)

10. Asun

Asun Niet meer actief

Ik heb een regelmatige cyclus, niks geen andere dingen. Dus ben heel benieuwd of er iets uit de onderzoeken komen.
    Morgen bloed prikken, volgende week echo ivm groei ei. Ik laat het allemaal op me af komen.

11. Asun

Asun Niet meer actief

We gaan beetje gelijk op.. We zijn ook net begonnen met de mmm

12. Asun

Asun Niet meer actief

Uhhh lijst?

13. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Afspraken gyn:
    Goldfishie: 23-01 (cd 9) follikelmeting 1
    LVtje: 23-01 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtesten
    PJO: 26-01 startgesprek en prikinstructie IUI
    MLady: week 5 (plm. 7dpo) bloed laten prikken voor progesteron
    MLady: 12-02 laparoscopie (dagopname)
    Guppymaaike: 16-02 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtest

Verwachte nod:
    Guppymaaike: 22-01
    LVtje: 27-01
    Tammie81: 27-01
    PJO: 27-01
    Mamalap 02-02
    DeeDeeBowtie 03-02
    MLady: 03-02 (?)
    Goldfishie: ??

Zwanger:
    miffy
    Stephanie

14. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Die dus Asun :D

15. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Guppymaaike hoe is het met jou? Zie dat vandaag je nod is.

16. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het hier?? De meesten van jullie nog op het wachtbankje?

Af en toe kom ik hier even spieken hoe het met jullie gaat :D

17. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik ben denk ik net aangeschoven @bankje :) NOD-voorspelling klopt dit keer dus aardig :)

18. Asun

Asun Niet meer actief

Afspraken gyn:
    MLady: week 5 (plm. 7dpo) bloed laten prikken voor progesteron
    Asun: 22-1 bloedprikken, 30-1 follikelmeting, 10-2 semenonderzoek, 27-2 uitslagen bespreken en plan van aanpak

Verwachte nod:
    Mamalap 02-02
    DeeDeeBowtie 03-02
    MLady: 03-02 (?)
    Asun: ?

Zwanger:
    miffy
    Stephanie

19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Afspraken gyn:
    MLady: 28-1 (7dpo) bloed laten prikken voor progesteron
    Asun: 30-1 follikelmeting
    Asun: 10-2 semenonderzoek
    Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak

Verwachte nod:
    Mamalap 02-02
    DeeDeeBowtie 03-02
    MLady: 03-02
    Asun: ?

Zwanger:
    miffy
    Stephanie

Zo, even op volgorde gezet ;) en m'n eigen data bijgewerkt

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nee normaal geen last van, kan ook zijn omdat het een stress weekje was hoor..

Tuurlijk, hoop moeten we houden, en vaak heb ik dat ook. Vandaag is alleen even weer een emotie dagje (A) vreselijk..

Ik kan ook niet wachten op de onderzoeken... T duurt me te lang..

Asun: wanneer moet jij heen?

Deel Deze Pagina