Geen hormonen met mijn cyclus is niks aan de hand namelijk. En ja meteen volgende ronde al. Verbaasde mij ook.
Afspraken gyn: Cyclaam : 13-10 inwendige echo Mofantje 17-10: FM Miffy 19-10: fm Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak Petra 5-11: 2e afspraak gyn Deedeebowtie iui datum onbekend Verwachte nod: Miffy onbekend Petra 12-10 Deedeebowtie 17-10
Fijn dat alles voor iedereen nu dichterbij komt. Dat wachten is altijd zo stom! Mijn meting is trouwens ook de 17e niet de 19e. Heb het fout in mijn handtekening. Even aanpassen. Fijn weekend allemaal!
Afspraken gyn: Cyclaam : 13-10 inwendige echo Mofantje 17-10: FM Miffy 17-10: fm Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak Petra 5-11: 2e afspraak gyn Deedeebowtie iui datum onbekend Verwachte nod: Miffy onbekend Petra 12-10 Deedeebowtie 17-10 Haha ik had het inderdaad uit je handtekening overgenomen.
Goedemorgen, Nog geen ellende, maar mijn cyclus varieert een beetje tussen de 30 en de 35 dagen, dus ik wacht t nog rustig even af.... En als t dan zover is kan ik gaan starten met temperaturen en bloedprikken... Pffff.....
@petra: ah oké en je zit nu op dag 30? Ja dan zou ik nog even wachten. Dat is wel het fijne van temperaturen je ziet dan precies wanneer je ei is geweest en wanneer je nod is.
@Petra82 Ah nog even afwachten. Voel je ook nog niets dat het eraan komt? @Cyclaam al zenuwachtig voor morgen? Ik ga vanavond weer beginnen met prikken van Puregon.
Nee, ik voel nog niks, maar ik voel t meestal pas een paar uur van te voren aankomen, dus dat zegt niks. Zit nu op dag 31. Succes met prikken Miffy82 Cyclaam, succes voor morgen
@Petra : oké nog paar daagjes afwachten dus. Heb je voor de rest nog een gevoel erbij? Alhoewel ik me kan voorstellen dat je er op een gegeven moment geen vertrouwen meer in hebt. @Miffy : tjee weer spuiten. Hoop dat je dat niet erg vind? @Cyclaam : inderdaad succes morgen. We horen het morgen
@mamalap, mijn lichaam heeft me dusdanig vaak voor de gek gehouden dat ik nergens meer intrap. Ik wacht t allemaal maar af...
Bedankt. Ja wel weer een beetje zenuwachtig hoor. Is eigenlijk nergens voor nodig maja. Ik zou gisteren mn ei moeten hebben. Normaal voel ik dit altijd. maar ik heb hem niet gevoeld. Het kan dus zijn dat ie wel gwn is geweest zoals normaal. Borsten doen nog niet zeer. Dat heb ik wel altijd erg daarna.. we wachten maar weer af wat gyn morgen zegt. en of mn linker eierstok dan wel in beeld komt.. in ieder geval wel flink ons best gedaan dit weekend. jullie ook allemaal succes.
Petra82 het vrouwenlichaam is ontzettend goed in foppen hihi. mag ik vragen hoe het gaat met stoppen met roken? En hoe je dit doet? zelf rook ik namelijk ook. En heb wel vaker geprobeerd te stoppen. Maar mn lichaam begint dan erg te protesteren.
Ik heb gewoon cold turkey alles in de vuilnisbak gegooid. Heb er eigenlijk veeeeel minder problemen mee dan verwacht. Ja, alleen het afvallen gaat nu niet hard, maar je kunt natuurlijk niet alles tegelijk willen...
Nee maar dat lijkt me dan ook extra moeilijk inderdaad. je hoort vaak als mensen stoppen met roken dat ze dan aankomen. maar dat is volgens mij omdat je de tijd die je aan roken besteed, dan aan andere dingen geeft. ik denk dat ik een soort stok achter de deur nodig moet hebben en je de knop voor jezelf ook echt goed kunt omdraaien. iedereen weet dat zwanger en roken niet goed is. Dus zou ik dan ook echt stoppen. maar in de periode waarin we nu zitten voel je je al wat gestrest en heb ik nog niet echt het idee van ik MOET.
Ja zeker fijn dat de afspraak dichter bij komt nog 1,5 week eindelijk vanaf dat ik dr1e brief binnen had voor afspraak tot nu de uitslag zijn we alweer 4 maanden veder 😳 echt niet normaal hoop dat er met de behandeling wat meer gang in zit raak het nu al beu haha Maar eerst jog tattoo laten zetten de21e 😊 goede afleiding
@fabjee: jepp ook hier inmiddels redelijk beu! Dus ken je gevoel helemaal. Pffff schiet gewoon niet op als je geen eisprong hebt. Ook nog behoorlijk ziek dit weekend. Klaagmodus weer uit : op naar de afspraak en hopelijk snel behandeling! En voor jou eerst de tatoeage!