Dit is mijn kaartje.. en normaal ga ik al op dag 23 naar beneden in temp. Nu pas op 25 en de dag erna omhoog. Normaal ga ik echt met een noodvaart naar beneden. En nu dus niet.. Wanneer ga jij testen?
Even afwachten inderdaad wat jouw temperatuur morgen doet. Jouw eisprong kon zelfs weleens op cd 16 zijn geweest deze keer. Dan zit je nu op 10 dpo en kan hij goed weer terug omhoog gaan.
Ik weet wel zeker dat hij de 15e was. Heb hem weer duidelijk gevoelt.. maar hoezo kan hij dan weer omhoog? Juist als hij rond mn nod omhoog gaat is toch vaak positief? Ga morgen vroeg testen... als mn temp nog hoog is.. Dus nog even een paar uur door
Niet altijd hoor. Ik heb al eens een eitje van 25.5 mm gehad die nog keurig op zijn plek zat. Ik heb altijd van die reuzeneieren lijkt wel. Temperatuur omlaag dus ik durf er wel op in te zetten dat ik morgen of zondag ongi word. Situatie met zus ben ik nog niet over uit. Ik neig naar niet gaan. Niet dat jullie me nu een harteloos kreng vinden maar er is echt veel gebeurd tussen ons. Andersom zou ze niet komen (maar dat vind ik een waardeloze reden om ook niet te gaan)
Helaas, bloeduitslag nog niet bekend. Ik word nu maandagmiddag gebeld als de uitslag bekend is. Dit weekend dus nog even in onzekerheid of het zin heeft om te hopen ... Zal de lijst even updaten.
Afspraken gyn: Asun: 30-1 follikelmeting Goldfishie: 31-01 follikelmeting 4 (cd 17) MLady: 2-2 hopelijk telefoontje met progesteronwaarde Bubblez: 3-2 semen onderzoek. LVtje: 4-2 folikelmeting 1 Asun: 10-2 semenonderzoek MLady: 12-02 laparoscopie (dagopname) Guppymaaike: 16-02 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtest Bubblez: 23-2 uitslag semen onderzoek en intake Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak Verwachte nod: Mamalap 02-02 Bubblez 02-02 DeeDeeBowtie 03-02 MLady: 03-02 Fabjee 22-2?? LVtje: 24-02 Goldfishie: ? Asun: ? Zwanger: miffy Stephanie
Spannend mama lap en goldfisch ik hoop zo voor jullie dat het gelukt is Ik blijf ook testen probeer het steeds om ongeveer dezelfde tijd te testen vanavond koopavond dusword het uurtje later Ik hoop zo dat de clomid werkt enig eisprong krijg Dat het geen pcos streepjes zijn Nog maar ff afwachten
Bubblez, Oehh spannend!!! Mlady, Oeeh t hele weekend nog! Waarom maandag pas eigenlijk? Fabje, Idd echt even doortesten, knaller komt van zelf is mijn ervaring. Follikelmeting gehad, was nog klein. 6mm. Hoef woensdag pas weer terug te komen. Gelukkig zal alles er goed uit. Baarmoeder ect.
Afspraken gyn: Goldfishie: 31-01 follikelmeting 4 (cd 17) MLady: 2-2 hopelijk telefoontje met progesteronwaarde Bubblez: 3-2 semen onderzoek. LVtje: 4-2 folikelmeting 1 Asun: 4-2 follikelmeting 2 Asun: 10-2 semenonderzoek MLady: 12-02 laparoscopie (dagopname) Guppymaaike: 16-02 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtest Bubblez: 23-2 uitslag semen onderzoek en intake Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak Verwachte nod: Mamalap 02-02 Bubblez 02-02 DeeDeeBowtie 03-02 MLady: 03-02 Fabjee 22-2?? LVtje: 24-02 Goldfishie: ? Asun: ? Zwanger: miffy Stephanie
Klaarblijkelijk doe ze dat type bloedtest alleen op maandagen. Waarschijnlijk om de zorgkosten zo laag mogelijk te houden? Niks aan te doen.
Net toch getest.. Dom dom en negatief haha. Ga mu maar wachten tot zondag ochtend.. en kijken wat mn temp doet..
Deedeebowtie: balen dat je temp omlaag is en de situatie met je zus is ook pittig zeg. Hopelijk maak je voor jezelf de juiste beslissing Lvtje: ik lees dat jullie weer slecht zaad hadden gelukkig gelijk beginnen met iui. Fijn dat ze er vaart achter zetten. Mlady: pff stom dat je de uitslag vzndaag niet krijgt. Mamalap, goldfishie en bubbelz: spannend voor jullie!! Ik duim dat jullie alle drie positief testen.
Ohnee, jouw temp alsnog gezakt Mamalap Het zag er zo mooi uit. Jammer van de witte test Bubblez, hoe was je temp vanmorgen? Balen dat je nog wat langer moet wachten op de uitslag Mlady. Ben benieuwd naar je waarde maandag. Asun, fijn dat het er verder allemaal goed uitzag. Hopelijk woensdag al een mooi groter eitje te zien! Hoop dat je je ei ook gaat vinden Fabje. Duimen draaien!
Nou dames nog maar een test ertegenaan gegooid, maar omo wit temperatuur gezakt. Dus het wordt tijd om mijn nieuwe clomid op te halen, recept zit nog in tas. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Weer vol goede nieuwe moed!
Hier ook Mega daling. Ik hoop alleen niet dat het vandaag begint want dan is mijn cyclus nog korter. Lijkt iedere keer korter te worden. Morgen of maandag zou beter zijn. Dan valt iui ook gunstiger. Mamalap wat balen! Hoe lang moeten jullie trouwens zelf proberen?
Aaaaah nee toch Mamalap en Deedee... Mijn ei links was 19,5 mm en dus maandag de iui. Overlegd met de gyn wat te doen qua ziekzijn van manlief, maar gewoon veel paracetamol slikken en vitamines en gewoon laten doorgaan. We horen straks de tijd wanneer we potje mogen inleveren en hoe laat dan de iui is.
Balen dames Hopelijk volgende ronde wel geluk. Spannend weer GF! Zijn ze niet bang dat je ei dit weekend al vanzelf springt?
Nee, volgens mij niet. Ik moet vanavond de pregnyl spuiten, die zorgt voor de eisprong. Ik vertrouw gewoon op de gyn.
Dat zou ik ook doen hoor, hun hebben tenslotte de meeste ervaring hiermee. Was alleen benieuwd, omdat je natuurlijk nooit weet wanneer het eitje precies springt, met 20mm of pas met 24mm bijv. Die pregnyl zorgt ervoor dat je ei binnen 24-48 uur springt toch? Sorry voor de domme vragen hoor, is voor mij ook allemaal nieuw. Moet zelf woensdag maar even vragen hoe ze dat in dit ziekenhuis doen. Gyn heeft gezegd dat ik ook pregnyl krijg voor de eisprong, maar heeft er niet bijgezegd of ik hem zelf moet zetten of dat ze het in het ziekenhuis doen. Krijg je die gewoon in je buik?
Afspraken gyn: Goldfishie: 2-2 iui MLady: 2-2 hopelijk telefoontje met progesteronwaarde Bubblez: 3-2 semen onderzoek. LVtje: 4-2 folikelmeting 1 Asun: 4-2 follikelmeting 2 Asun: 10-2 semenonderzoek MLady: 12-02 laparoscopie (dagopname) Guppymaaike: 16-02 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtest Bubblez: 23-2 uitslag semen onderzoek en intake Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak Verwachte nod: Mamalap 02-02 Bubblez 02-02 DeeDeeBowtie 03-02 MLady: 03-02 Goldfishie: 17-02 of 18-02 Fabjee 22-2?? LVtje: 24-02 Asun: ? Zwanger: miffy Stephanie[/QUOTE]