Lvtje: tegen mij heeft de gyn gezegd dat als je ei 19 mm is dat je dan die avond pregnyl moet spuiten en dan twee dagen later de iui hebt. Zelfs de tijd dat je pregnyl moet spuiten krijg je opgegeven. En een tijd om het potje met zaad in te leveren en een tijd voor de iui zelf. De pregnyl zorgt voor de eisprong en anderhalve dag later is dus de iui. In principe kan je de pregnyl zelf in je buik spuiten, in de bijsluiter staat met plaatjes aangegeven hoe je het moet doen. Alleen hou ik ontzettend niet van spuiten dat ik het laat doen in het ziekenhuis bij de eerste hulp.
Thanks voor je uitleg!! Zal het in de loop van volgende week zelf gaan horen wat ze hier doen. Maar zal vast wel ongeveer hetzelfde zijn. Laat het maar gewoon gebeuren en hoor wel hoelaat ik waar moet liggen hahaha.
Balen dames dat jullie temp is gezakt Ik heb gister weer ovu test gedaan maar ze worden alleen maar lichter snap er niks van ei kan er nog niet zijn geweest zit nog maar op dag 13 ben gewoon beetje raar denk dat de clomid doet zoals ik al dacht helaas
Mijn temperatuur stijgt steeds meer... De griep zit me op de hielen... Ik ben al 3 dagen snipverkouden en sinds een paar uur rillerig en spierpijn. Bah! Mn vriend is lekker een weekendje weg met zn vrienden en ik ga morgen laminaat leggen in de slaapkamer met mn vader (voor zover ik niet op de bank lig). Hopelijk hou ik het nog een dag vol zodat we een mooie slaapkamer krijgen! Ik zit intussen op DPO 6 ongeveer en heb helemaal geen klachten die ik anders wel heb. Geen buikpijn of gespannen borsten. Raar! Maar ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben. Dames, succes!
Oh nee niet de griep guppymaaike! Pffff hoop dat je op de been blijft. Ik snotter nog steeds (al weekje of twee).
Even ego. Mijn temperatuur was weer iets gestegen. 36.8... blijft spannend dus. . En nu maar kijken wat hij morgen doet. Ga morgen uitgebreid reageren! Knuffel voor alle meiden hier!! Trusten
Balen Guppymaaike! Is vervelend ja om ziek te zijn! Bubbelz en hoe is het met de temperatuur vanochtend? Hier temperatuur ook weer terug omhoog. Ik heb ook nog niet mijn ongi hoofdpijn gehad. We wachten weer af. Ben benieuwd morgenvroeg naar mijn temperatuur.
Eerste meting 36.5 dus 0.3 kouder.. nog twee keer gemeten en toen ik net wakker werd en alle drie de keren 36.7 dus maar 0.1 kouder. Volgens mn ff is vandaag mn nieuwe cyclus dag maar er is nog niks wat daar op wijst. En bij jou?
Heb getest. Negatief. Jank bui is net over. Wij gaan braaf door naar de volgende ronde. Ben dr zo verrekte klaar mee he...
Bedankt meiden. Nu gaat het wel weet maar zodra het rode doorkomt dan ga ik weer.. dinsdag eerste onderzoek. Dus ga me nu maar focussen op 23 februari. Dan heb ik weer wat om naar uit te kijken..
Zo tot een uur terug voelde ik nog niks. Maar nu is het in alle hevigheid toegeslagen. Ik hoop zo dat er hier nog meer positief testen
Knuffel!! Hier enorm schuldig. Mijn neefjes waren dit weekend logeren en vanmorgen tijdens het voetballen schopt de jongste (3,5) zichzelf tegen dE paal. Nu heeft hij zijn been gebroken, ook nog een rotte spiraalbreuk En ookal had ik er niks aan kunnen doen, voelt wel enorm lullig. Leuk zo'n logeerpartijtje eindigend in het gips
Jemig wat een schrik LVtje, wat sneu! Hoe gaat het nu met hem, jullie en z'n ouders? Overmorgen NOD... Hopelijk krijg ik einde middag telefoontje dat mijn progesteronwaarde vorige week goed was. Dan weet ik of ik echt in de race zit... Fishie succes straks!!