de starters

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Miran6, 27 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    nou precies mijn instelling. :)

2. cyclaam

cyclaam Actief lid

10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Vanmorgen echo gehad.
    Ei is wel gesprongen, maar heb het sprongetje niet goed gevoeld.
    Wel gister krampen gehad, dus ik vermoed dat ie gewoon netjes zaterdag is geweest.
    linker eierstok kwam nu wel in beeld, maar is iets kleiner dan de rechter. schijnt normaal te zijn.
    in rechter eierstok was goed te zien dat ie daar had gezeten.
    Samenlevingstest van vorige keer was er 1 zaadcel te zien. deze is dus iets te vroeg geweest.
    dus waarschijnlijk volgende ronde weer, maar dan dichter op de eisprong.
    donderdag semenonderzoek,
    die donderdag daarna de uitslag.
    20 Oktober bloed prikken.

tot zover even weer een update...

3. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nog een hoop onderzoeken voor de rug dus. Maar voor een goed doel. Dat ene arme zaadje zoekt nou hopeloos naar het ei. Acherm! :D

4. cyclaam

cyclaam Actief lid

10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Inderdaad DeeDeeBowtie, het balletje is nu echt aan het rollen.
    Maar ik denk dat dat zaadje nu al niet meer in leven is hoor:)

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Afspraken gyn:
    Mofantje 17-10: FM
    Miffy 19-10: fm
    Fabjee: 22-10: uitslag zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    Cyclaam 23-10: uitslag semen analyse
    Mamalap 28-10: uitslag bloed en zaad onderzoek verdere behandel aanpak
    Petra 5-11: 2e afspraak gyn
    Deedeebowtie iui datum onbekend

Verwachte nod:
    Miffy onbekend
    Petra 12-10
    Deedeebowtie 17-10
    Cyclaam 26-10

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Cyclaam : in ieder geval je ei netjes gesprongen! Bloed prikken zal wel voor progesteron zijn? Maar er is toch wel kans deze ronde ondanks mislukte samenleving test?

@Petra : nog niks?

7. cyclaam

cyclaam Actief lid

10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    @mamalap Inderdaad progesteron en chlamydia.
    de kans op zwangerschap is er uiteraard.
    tot nu toe lijkt niks het in de weg te staan.
    maar ik ga er absoluut niet vanuit dat het nu raak zou zijn hoor.
    Eerst maar alle onderzoeken afwachten..

ja petra ik ben ook benieuwd naar je..

8. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mijn temperatuur was vanmorgen ineens gestegen. Ik zit nu op 11 DPO. Maar ik wil niet testen want vorige maand deed ik dat ook direct na de stijging en resultaat viel toch tegen.

m.a.w. ik ga niet testen, ik ga niet testen, ik ga niet testen
    (is het al vrijdag?? :p)

9. cyclaam

cyclaam Actief lid

10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Spannend. Maar ik zou inderdaad nog wel even wachten.. hoe moeilijk dat ook is. Werkt het temperaturen goed? Ik heb namelijk geen idee hoe dat werkt.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

@Deedeebowtie: spannend hoor! Ik heb me ook voorgenomen als ik ooit weer eisprong heb pas te testen op 13 dpo. Als dan negatief weet ik genoeg en bij positief zit je bij 13 dpo eigenlijk zo goed als op nod.
    Maar ik vind deze stijging van jou mooier als vorige maand! Zou mooi zijn hoef je geen iui.

@Cyclaam : ja temperaturen makkelijk goedkoop en je weet precies hoeveel dpo je zit.

11. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja het werkt goed. Ik kan goed zien wanneer mijn ei geweest is. Ikzelf word er alleen onrustig van omdat ik drie dagen per week 5.45 uur op moet en je moet tempen op hetzelfde tijdstip waardoor ik dus nu altijd vroeg wakker ben (en niet meer in kan slapen)

Mamalap vind ik ook en ik hoop het zooooooo erg. Maar even wachten nog...

edit: ik zat gisterenavond wel om half negen nog brood te eten. Iets wat eigenlijk schandalig is want ik had gewoon om half zeven nog warm gegeten en ten tweede hou ik helemaal niet van brood! Maar ik had zo'n honger en daar ineens zin in.

12. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Ik hoop voor je dat het gelukt is bij mijn beide zwangerschappen luste ik echt geen mossels vond ze vreselijk smaakte bedorven haha en normaal vind ik ze heerlijk dus misschien vind jij brood wel lekker haha

Hoe werkt dat temperaturen precies ik heb er ook geen verstand van

13. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Je meet iedere morgen om dezelfde tijd (dit is heel belangrijk) rectaal (ook belangrijk) je temperatuur. Na je eisprong zal je temperatuur hoger liggen als ervoor. Daarom weet je erna pas wanneer deze geweest is. Als je ongesteld wordt daalt je temperatuur weer.
    Mijn temperatuur mag dus niet zakken...zo punt :D

14. cyclaam

cyclaam Actief lid

10 dec 2013
    296
    223
    43
    Vrouw
    Dus eigenlijk kun je dus nooit langer slapen.. je moet elke dag om die tijd?
    Pff dat is wel een opgave opzich.:$
    moet dat perse rectaal? :(

15. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Wat spannend Deedeebowtie!
    Hier nog steeds geen Nod.... Raarrrrr! Nou ja, misschien ook niet raar. Misschien is alles een beetje van slag door t stoppen met roken en t afvallen....
    Ik wacht t nog even rustig af.... Nou ja... Rustig... Straks moet ik mijn afspraak bij de gyn verzetten omdat ik nog niet alle keren bloedprikken heb gedaan... Dat zou ook niet opschieten....

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh toch weer voor 2 spannend! Qua symptomen vergelijken heb je niks aan mij ik had vorige zwangerschap geen symptomen, vrijwel hele zwangerschap niet. Behalve dikker wordende buikje rond week 15. Alleen wat menstruatie krampen rondom nod.

Wbt temperaturen, ik word sowieso rond 7 uur wakker even temperaturen en daarna als ik vrij ben en dochter slaapt nog gewoon weer verder slapen, maar dat moet je kunnen.

17. Fabjee

Fabjee Actief lid

14 okt 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Er staat overal dat hetzelfde tijdstip moet. Ik heb weleens een enkele keer dat ik vroeger wakker was. Dan was mijn temperatuur iets kouder inderdaad.
    Op je oor lig je misschien, daarom kan dat de temperatuur beïnvloeden. Als je denkt dat je er onrustig van wordt zou ik het niet doen.

@Petra en Deedeebowtie : en? Al wat bekend?

19. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    @mamalap. Hier nog steeds niks, maar ik verwacht niks ook hoor. Heb niet de illusie dat t na 2,5 jaar ineens spontaan raak is. Als ik mezelf gek ga maken stel ik alles onbewust langer uit. Misschien moet ik maar ff een test doen. Uit het verleden weet ik dat áls ik een test doe, dat ik de dag daarna ongesteld wordt haha....

Ben ook wel benieuwd naar deedeebowtie....?

20. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou mijn temperatuur is gedaald :(
    Maar nog niet dramatisch laag dus alles hangt af van morgen. Als hij morgen nog een tiende zakt dan zit het er dik in dat ik vrijdag ongesteld ga worden. Eerlijk gezegd voel ik me ook zo.

Deel Deze Pagina