Ohh Deedeebowtie wat vreemd! En even heel vervelend maar misschien cyste? Ik zou inderdaad wel even bellen ze kunnen misschien beter vandaag echo maken? Volgens mij hadden ze er gisteren al 1 moeten maken. Lvtje ik snap je angst, maar die iui krijg je wel, misschien alleen iets later dan normaal. Je kan een uitschieter hebben. In een ander topic heeft iemand ook iui normaal perfect gelijke cyclus, maar ook 1 keer uitschieter zij kreeg hem ook gewoon nog, maar later.
LVtje nee niet echt, maar het gaat me vooral om de grootte van het ei in combinatie met de testen. Dat matcht gewoon echt niet. Ik snap je stress helemaal. Voel hem nu ook dubbel en dwars. Toch moeten we maar gewoon hoop houden. Kunnen weinig anders. Ik ben nu minuten aan het tellen. poli gaat pas half negen open Mamalap ik heb eigenlijk altijd standaard 1 echo en dan mag ik de dag na de positieve lh test naar de iui komen. Ik test twee keer per dag dus hij is eigenlijk niet te missen. Even telefoontje maar afwachten, maar dat er iets niet klopt is wel duidelijk.
Deedee: idd raar, maar misschien een cyste wat Mamalap zegt. Ik had dat dus eind oktober, op cyclusdag 11 zagen ze een 'ei' van 19 mm en hop pregnyl en hop de iui. Maar dat bleek een cyste te zijn. Deze ronde op cyclusdag 9 weer een 'ei' van 19 mm, gelukkig vertrouwde de gyn het niet en moest ik bloed laten prikken. Daaruit bleek dat er nog geen eisprong aan kwam. Daarna via echo's alles goed in de gaten gehouden. Maar in combi met je temp is het ook raar. Daar lijkt het wel op een eisprong. Je voelt je verder niet ziek? Geen koorts? Misschien dat stress je eisprong uitstelt? Je hebt veel te verduren gehad de laatste tijd. Misschien anders bloed laten prikken of nog een echo vragen. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
LVtje: je staat niet in het afsprakenlijstje. Maar heel veel succes straks bij de echo. Hoezo denk je dat je geen iui krijgt? Mamalap: gewoon mee blijven kletsen, ook al heb je geen afspraken de komende tijd met de gyn. Daarvoor hoef je hier niet weg. En je hebt trouwens een afspraak met je ei, rond cyclusdag 19 moet ie springen! Mlady: hoe voel jij je? Hier op 9 dpo, nog 6 dagen wachten. Soms gaat de tijd heel langzaam...
Omdat mijn ei maar niet leek te groeien en de gyn even bang was dat we hem gemist hadden. Maar net een positieve ovu gehad, neem aan dat die ergens vandaan moet komen en we straks een mooi eitje te zien krijgen. Ben benieuwd wanneer we dan de IUI krijgen, zou wel heel bijzonder als dat morgen is. Dan is mijn vriend jarig Maar goed, probeer maar even af te wachten tot de echo. Straks is er weer niks te zien. Waar dan die posi ovu vandaan komt weet ik ook niet, maar beter even afwachten voordat ik begin te juichen dat ie toch doorgaat. Heel spannend GF, duim hard door dat je over een paar dagen een mooie test hebt. Ben benieuwd wat ze zeggen Deedee.
Jaaaaaaa opgelucht. Ei was 20mm, dus morgen de IUI. Gyn zei al, maandag was je lh waarde nog laag (ze hadden bloedgeprikt) en dan nu ineens zo'n turbo ei. Ik gaf aan dat ik maandag wel in de stress was geschoten, legt hij z'n hand op m'n been. Je moet 1 ding leren, snap dat het allemaal spannend voor jullie is maar voor ons is het routinewerk. Zolang wij niet in de stress schieten moet jij dat vooral ook niet doen. Nou, maar nu wel stress hoor haha, is het ei er morgen nog, zijn er genoeg zaadjes? Ik vind het spannennnnnd
Afspraken gyn: MLady: 12-2 laparoscopie (dagopname) LVtje: 12-2 IUI 1 DeeDeeBowtie: 11-12-13/2? IUI4 Guppymaaike: 16-2 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtest Goldfishie: 17-2 gesprek met gyn Asun: 17-2 bloedprikken Asun: 18-2 semenonderzoek Bubblez: 23-2 uitslag semen onderzoek en intake PrinsesBelle: 25-2 intake gesprek centrum voorplantingsgeneeskunde Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak Verwachte nod: Goldfishie: 17-02 Fabjee 22-2?? Asun: 23-2? LVtje: 25-02 DeeDeeBowtie 27-02 MLady: 3-3? Mamalap 9-3 Zwanger: miffy Stephanie
Jaaa Lvtje super nieuws! Je allereerste iui! Haha en niet stressen dus anders was het vandaag nog gedaan Deedeebowtie al contact gehad? Waarom ik het raar vond dat ze je Tot donderdag laten wachten, hier moet je dag later terug komen als ei rond de 18 a 19 mm is. goldfishie pff die laatste week is het ergste met wachten! Het wordt zo tijd voor jullie dat het een keer raak is!
Ze laten me niet tot donderdag wachten hoor mamalap. Ik krijg standaard 1 echo en dan mag ik de dag na positieve lh test naar iui. Ik had zelf donderdag geschat. Maar ik mocht komen en ze hebben echo gedaan en ei zat er nog netjes. Inmiddels 21.5 mm. Past nog in mijn cyclus. Mijn eitjes groeien altijd vrij groot door. Moet nu doortesten en als ik vrijdag nog geen positieve lh heb weer bellen en dan krijg ik weer echo.
LVtje supernieuws! Morgen iui. Had Ik ook gehoopt helaas Ik verwacht geen positieve test meer vandaag.
Vind het wel eng hoor, omdat ik al die positieve ovu heb gehad. Straks springt m'n ei vanavond of vannacht al? Ik hou dr niet zo van, om die controle uit handen te geven.
Deedee: fijn dat je vandaag nog mocht langskomen om te kijken. Jij hebt blijkbaar grote eitjes. Heb je vanavond nog een ovutest gedaan of pas morgen weer? LVtje: probeer het over je heen te laten komen. De gyn weet wat hij/zij doet en voor hun in het routine, ze doen dit dagelijks. Voor jou is het idd spannend. Duim voor jullie dat er genoeg zaadjes zijn! Alvast heel veel succes!
Dames kijk nou! Van omowit naar dit in 17 uur tijd! Morgen dus gewoon iui. Ik ben nog flabbergasted....
Dat gaat snel idd, liggen we straks tegelijkertijd voor de iui Hoe laat moet jij morgen? Mlady, succes morgen! Hopelijk valt het je mee, en gaat het herstel voorspoedig.