Zo dus 2 vrouwen iui morgen! Spannend! Hopelijk allebei raak. Super Deedeebowtie dat hij zo snel ineens knalt!
Heb net voor het laatst gedronken, moet om 11u nuchter in het ziekenhuis zijn. Ben rond 5u weer thuis als alles goed gaat. Zal proberen vanavond te updaten, ligt er een beetje aan hoe ik me voel Iedereen voor wie het van toepassing is: succes vandaag, fingers crossed!
Ik heb het achter de rug en het was niet fijn! Ik heb nu 4 iui's gehad en slechts 1 ging vlekkeloos. Blijkbaar kantelt mijn bm waardoor het rietje er niet in kan. Vandaag wilde het echt niet. Ik weet niet wat voor een martelwerktuigen er aan te pas moesten komen maar het wilde niet. Toen een gyn opgepiept nog een heel gedoe maar het is gelukt. Vlak voordat wij naar binnen gingen kwamen we ook nog onze therapeut tegen die alleen op donderdag in het zh is. Zijn er sinds november niet meer geweest maar alleen haar zien maakte alweer pijnlijk duidelijk waarom wij überhaupt in dit traject zitten. Dit en de iui vandaag en omdat ik alweer niet fit ben maakte wel dat ik brak. Heb daar zitten janken niet normaal. Schaamde me dood! Maar goed wachtbankje weer...
ahh Deedeebowtie........ helemaal niet erg dat je even brak, moest er gewoon even uit! En dan weer niet fit zijn werkt ook niet mee inderdaad. Knuffel. Mlady spannend we wachten jouw update af! Lvtje ben je al geweest?
Thanks Mamalap! Net nog even lhtest gedaan. Heb gisterenavond echt begin van piek gehad want hij knalt nog steeds. Ben ik iig op tijd. Gezien het carnaval wat morgenavond opent denk ik niet dat er nog een poging in zit dit weekend. Ben manlief kwijt de komende dagen. Wat wel heel goed was vandaag waren zijn zwemmers. 73 miljoen! Hij ging zijn buisje ophalen bij het loket en hij hoorde de twee medewerkers tegen elkaar zeggen: " nou hier gaat het iig niet aan liggen!"
Vervelend dat het niet prettig is verlopen Deedee, hopelijk was dit ook de laatste keer en is het nu gewoon raak. Maar niet schamen voor het gejank hoor, Knuf! Hier zit het er ook op. Behandeling zelf ging prima, daarna kwartiertje blijven liggen en op naar huis. Het aantal zwemmers weet ik niet precies,maar gelukkig voldoende en wel meer als bij de semenanalyse. Zag nu iets van 7 miljoen staan, maar of dat het totaal was of het aantal goeie weet ik niet en ook vergeten te vragen. Maar de gyn zei meteen dat het gelukkig genoeg was. Als het deze keer niet raak is moet ik op dag 3 van de cyclus terugkomen en dan krijg ik meteen prikinstructies etc omdat de volgende mét hormonen gaat zijn. De reden waarom ze deze IUI nog zonder gedaan hebben is omdat we qua zaadkwaliteit bij de twee semenanalyses op het randje zouden zitten voor de IUI, dus was nog even afwachten of het ook daadwerkelijk genoeg was. De gyn vond het dan zonde om mij vol te duwen met hormonen als het toch niks zou worden. Nu eerst deze twee zenuwslopende weken doorkomen en dan zien we wel weer verder. Spannend! Hoop dat het bij Mlady ook allemaal voorspoedig is gegaan.
Wow Lvtje wat fijn dat het voldoende was! Dan kunnen jullie nog een aantal keer iui doen voor de zwaardere stappen Deedeebowtie ik ben ook heel blij dat mijn eisprong nog 12 dagen op zich laat wachten. Ook hier staat carnaval voor de deur.
Deedee: wow, zoveel zaadjes?? Hoop zo dat het daarmee gaat goedkomen! Heb je de iui gehad met een lege of (half)volle blaas? Mijn gyn zei dat het met een lege blaas moeilijker gaat, zeker als je baarmoeder gekanteld ligt. Succes op het wachtbankje. LVtje: fijn dat jullie genoeg zaadjes hadden. Duim voor jullie dat deze iui lukt. Welkom op het wachtbankje. Mamalap: jij zit op het ei wachtbankje? Krijg je dezelfde clomid hoeveelheid als laatste keer? Mlady: alles goed gegaan?
Ik ben wakker geworden van de pijn in mijn buik en schouders, maar mag 8u pas weer m'n volgende naproxen. Dus dan maar even zp'en Operatie ging op zich goed. Om kwart voor 2, dus na een uur, was ik weer bij en hubbie was om half 3 bij me. Erg fijn. 4u kwam de dokter ons bijpraten en 17.20 waren we weer thuis. Heb stevige pijnstillers (cocktail van naproxen en paracetamol) meegekregen en voor de komende dagen een recept voor de apotheek. Gaat hubbie morgenochtend halen. Links is alles goed en mooi doorgankelijk. Baarmoeder ook oké. Alleen rechts... Eileider compleet ondoorgankelijk. Helemaal verkleefd, aan de eierstok vast. Eierstok functioneert wel goed en zag er ook goed uit. Ik zou au naturelle zwanger moeten kunnen worden omdat links het van rechts over zou moeten nemen. (Dat heb ik ook wel vaker gelezen, dus dat zal wel zo zijn. Maar hoe?? Want zaad ligt bij mij dan toch altijd in de linker eileider te wachten op het eitje? Maar tot nu toe vooral rechts eisprong (echo's). Dus mogelijk is rechts mijn dominantere kant. Hoe gaat dat eitje dan van de rechter eierstok naar de linker eileider? Dat kan anatomisch toch helemaal niet??) Maar, zo zei ze, we waren al 20 rondes au naturelle bezig, dus een optie zou zijn: hormonen waardoor je 2 eisprongen krijgt en je toch elke maand je kansen vergroot. Een andere optie is IUI. Zucht. We laten het maar even bezinken. We zijn wel heel opgelucht/blij dat we dit hebben laten onderzoeken. De dokter zei dat het misschien kwam door mijn blindedarmoperatie van 1991. Voor wie het niet weet: daarvan heb je rechts een litteken. En die zit dus ongeveer thv rechter eileider. De exacte oorzaak valt niet niet te achterhalen en doet er ook niet zo toe. De toekomst is belangrijker. 11/3 vervolgafspraak bij mijn behandelend gyn. Dan zullen we wel een behandelplan afspreken. M'n lief wil mee.
Afspraken gyn: Guppymaaike: 16-2 vl uroloog, uitslagen 2e semenanalyse en bloedtest Goldfishie: 17-2 gesprek met gyn Asun: 17-2 bloedprikken Asun: 18-2 semenonderzoek Bubblez: 23-2 uitslag semen onderzoek en intake PrinsesBelle: 25-2 intake gesprek centrum voorplantingsgeneeskunde Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak MLady: 11/3 plan van aanpak Verwachte nod: Goldfishie: 17-02 Fabjee 22-2?? Asun: 23-2? LVtje: 25-02 DeeDeeBowtie 27-02 MLady: 3-3? Mamalap 9-3 Zwanger: miffy Stephanie
Pfff Mlady toch wel even schrikken en balen! Inderdaad lijkt mij een goed gesprek met gynaecoloog wel noodzakelijk. Knuffel meis. Ik heb ook blindedarmontsteking gehad, maar gelukkig hebben ze die lacroscopisch verwijderd. dan was de kans op verkleving heel klein zei de gynaecoloog. Inderdaad goldfishie ik slik precies dezelfde hoeveelheid op de zelfde dagen en weer in de ochtend. Moest precies hetzelfde doen Maar hoe is het met jou? Voel je al iets?
Hopelijk ben je snel hersteld. Laat je voor nu maar goed verwennen! Wel vervelend dat je eierstok helemaal ondoorgankelijk is Kunnen ze daar nog iets meer? Weet van een vriendin dat ze toen tijdens die operatie eentje weer open hebben gekregen, maar ik weet niet of die ook helemaal verkleefd was. Idd wel raar dat je dan op de echo steeds rechts een ei hebt, een goed gesprek met de gyn is wel prettig. Nu eerst maar even herstellen en het allemaal laten bezinken. Dikke knuffel meid!! Hier gisteravond echt flinke buikkrampen en felle steken gehad. Is dat normaal na de IUI? Bij jou begint het echt spannend te worden GF, hoe voel je je?
LVtje: heb je pregnyl gehad of andere hormonen? Mamalap: fijn dat je dezelfde hoeveelheid mag, het geeft bij jouw toch een eisprong en een cyclus. Mlady: laat je lekker vertroetelen door je lief! Hier nog steeds geen nieuws, vandaag pas op 11 dpo.
Nee, niks gehad. Zou eigenlijk pregnyl moeten zetten maar mijn ei was zo snel gegroeid en ik had al een positieve ovu gehad dat ze het niet meer nodig vonden. Qua pijn iig heel anders als ovulatiepijn. Deed me denken aan een paar jaar terug na het plaatsen van het spiraaltje, toen heb ik een avond ook flinke steken gehad. Nu is het ook gewoon over gelukkig. Spannend GF, heb je al testdrang of nog helemaal niet? Duimen draaien gewoon verder!
Ik heb vier iui's gehad waarvan maar 1 vlekkeloos. Van de andere drie heb ik alle drie buikpijn gehad. Die van gisteren toch wel het ergste.
Pfff ik verlies nog steeds bloed van die iui. Als het maandag nog is ga ik even bellen hoor. Wat hebben ze me in godsnaam allemaal aangedaan? Een mens moet er wat voor over hebben zeg. Inmiddels is ook bekend dat als mijn zus niet wordt geopereerd ze het niet gaat overleven. Als ze wel gaan opereren dan heeft ze alsnog 30 tot 50 procent kans dat ze het niet overleefd. Ze gaan dus opereren ze hebben geen keuze alleen is ze nu veel te zwak en bekijken ze dus wat het beste moment is. Ik denk dat ik mijn leven even niet zo leuk vind momenteel