Heel goed Fishie! Hier op het forum lees je wel eens dat de partner prikt, misschien kun jij het ook samen met je lief doen, Maaike? Hier wacht ik geduldig op m'n ei. Ben deze week alleen dinsdag wezen werken, vandaag dus ook nog rust. Het gaat wel beter met me gelukkig. Narcose is echt raar spul! LVtje ik zie nu dat jij nog geen jaar bezig bent, meestal vinden ze het dan toch te vroeg om onderzoeken te starten? Misschien heb je het wel verteld hoor, maar... hoe is dat zo gekomen? Guppymaaike bij jullie was het toch vanwege zijn ballen?
Mijn vriendin liet ook altijd haar man prikken. Zou hier denk ik geen optie zijn haha, die zou veel te bang zijn om me pijn te doen. Kan me voorstellen dat je tegen het spuiten opziet. Doe ik ook heel erg, dus ik hoop dat ik nu zwanger ben, anders begin ik over anderhalf week ook Gelukkig voel je je al iets beter!
Inderdaad, zijn ballen zijn de schuldige . Die vonden het maar niks om buiten te komen (ze hebben het wel even geprobeerd, maar zijn stiekem terug gegaan), pas na 11 jaar zijn ze gedwongen... ik ga idd vriend lief aankijken denk ik voor het spuiten. Hij staat niet te trappelen, maar zou het wel doen.
Omdat ik geen medicatie mag slikken en dat niet heel goed gaat zonder. De huisarts gaf toen aan dat ze idd normaal gesproken nog geen onderzoeken beginnen, maar in ons geval wel alvast een zaadonderzoek wilde laten doen. En dat bleek dus niet goed te zijn, dus heel fijn dat we een paar maanden winst hebben doordat we geen jaar hebben hoeven te wachten. In het ziekenhuis begrepen ze onze "haast" ook en omdat de uitslagen dusdanig slecht waren had langer wachten toch ook geen zin. Vandaar dus meteen in de molen.
Ik heb weer telefonische afspraak gehad met gyn Nu clomid 100 en rond dag 17 een echo om te kijken of er wat gebeurd. Ze heeft alleen weer fout gemaakt vrees ik ze zei rond dag 17 afspraak 24-3 maar is dan cyclus dag 23 waarschijnlijk maar weet niet of ik dan te laat ben dus ga maandag voor de zekerheid maar weer bellen wat een gedoe. Maar wel blij dat ze echo wil maken
Wel fijn dat ze nu echo wil maken. Mocht je ook op die dosis niet reageren kunnen ze dat zelf zien en hopelijk sneller verder met wat anders. Hier is temp alweer gezakt, zal dus over en uit zijn Op naar de spuiten dan maar .... Het mag dan wel graag vandaag of morgen doorbreken (zal wel niet), maar dan heb ik iig nog kans om het weekendje weg door te laten gaan.
Goedemorgen dames! Hoe is het met de dames die alweer eindje op het wachtbankje zitten? Lvtje en Deedeebowtie? Fabjee moet jij niet eerst weer primolut ofzo? Dan weet je toch nog niet wanneer cd 1 is? Hier denk ik eisprong geweest dus zit ook weer op wachtbankje. Uiteraard kans weer goed benut
Hè bah Lvtje! We waren tegelijk aan het typen. Even afwachten nog hoor hij kan morgen weer omhoog gaan. Vind hem nog steeds hoog genoeg.
Bij mij is onder de 37 nooit een goed teken. Blijft toch nog even afwachten. Duimen draaien dat het je laatste keer op het bankje is mamalap! Spannend weer.
Ja eerst 7 dagen primolut idd dan clomid 100 en dan op dag 17 echo alleen heeft ze volgens mij weer fout gedaan want word fond 2 maart ongesteld en afspraak staat op 24 maart dat is dag 23 dus morgen maar ff bellen of dat wel klopt wil niet dat ik dan kom en dat ze zegt nee sorry je bent te laat kan niks meer zien
Hier ook niet en hij wil niet echt doorstijgen. Je een dag maar toen had ik me verslapen en een uurtje later getempt.
Neeeeee Lvtje Deedeebowtie hij blijft bij jou wel heeeeel vlak? Kan ook positief teken zijn. Iemand in ander topic was juist toen hij belachelijk vlak was zwanger. Dus ik duim nog even voor je door. Hier temperatuur vanochtend naar beneden en echt mega knaller ovulatietest teststreep stond er eerder dan controle streep dus ik schuif vandaag of morgen pas door naar wachtbankje en klopt mijn nod perfect.
Ik was er ook erg blij mee dat ze wel een semenanalyse wilden doen ondanks dat we pas een half jaar bezig waren. Als ze ons een jaar hadden laten aanmodderen, was het echt weggegooide tijd. Ik zie dat jullie in ronde 10 zitten, wij in 9. Ik had echt gedacht dat we hadden moeten wachten, maar gelukkig wordt er (niet meer) zo zwart-wit vastgehouden aan het jaar zelf proberen! Hoe is het met de temperatuur afgelopen? Heeft het doorgezet? Fijne maandag dames!
Net Erasmus weer gebeld afspraak was idd niet goed nu op 17 maart afspraak is als het goed is dag 16 van me cyclus 1 dag te vroeg maar ja dat zal niet veel uitmaken Fijn mamalap dat je een positieve test had
Bubblez;18278339]Afspraken gyn: Goldfishie: 17-2 gesprek met gyn Asun: 17-2 bloedprikken Asun: 18-2 semenonderzoek Bubblez: 23-2 uitslag semen onderzoek en intake PrinsesBelle: 25-2 intake gesprek centrum voorplantingsgeneeskunde Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak Guppymaaike: 6-3 uitslag 3e semenonderzoek MLady: 11-3 plan van aanpak Guppymaaike: 13-3 gynaecoloog intake ICSI Fabjee 17-3 afspraak Erasmus Mc op dag 16 voor echo Verwachte nod: Goldfishie: 17-02 Asun: 23-2? LVtje: 25-02 Bubblez: 26-02 DeeDeeBowtie 27-02 MLady: 3-3? Mamalap: 9-3 Guppymaaike: 11-3 Zwanger: miffy Stephanie
Ik lees zo even de rest van de reacties. Sta een beetje te stuiteren Temp was vanmorgen weer hoger, toch een test gedaan ...... 11dp vandaag:
Wowww lvtje ik zie hem best duidelijk!!! Ik duim dat hij oploopt. Wat super zeg Deedeebowtie: ik hoop dat jouw stabiele temp gewoon goed nieuws betekent. Hoe gaat het met de andere meiden?
Wow Lvtje ik keek toen straks zag ik cd 1 staan bij fertility friend en nu deze! Die is mooi! Ik zeg iui geslaagd! Nu hopen dat hij mooi oploopt.....