de starters

Discussion in 'MMM clubs' started by Miran6, Sep 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Nee geen bloedverlies. En geen idee waarom er cd 1 stond, heb dat zelf ook niet gezien. :(
    Vanmorgen alleen temp erin gezet en ook pas 1,5 uur daarna eens getest.

Geen idee dus, beetje raar.
    Had verwacht dat ie wel lager zou zijn de temp en dat ik vandaag of morgen ongesteld zou worden, maar niets is minder waar.

Voelt wel nog heel erg onwerkelijk hoor. Heb ook gewoon geen kwaaltjes verder, dus buiten die streep en temp wijst niks erop dat ik zwanger zou zijn.

Wel heel blij dat we dan toch eerst de IUI hebben geprobeerd, en dan zoals het nu lijkt de eerste meteen raak. Echt niet durven te hopen hoor.
    Verwekt op je papa's verjaardag, hoe leuk is dat hahahaha :p

2. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Heel gaaf, dat ben ik ook, dus ik kan erover meepraten! ;) Voorzichtig gefeliciteerd!!

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hi meisjes,

hier even een kort berichtje, want ik merk dat ik meer rust heb bij meer afstand van al onze 'problemen'.

Uitslag lijkt voor nu niet goed. Oligo zoospermia. Er waren te weinig zaadcellen te zien om te tellen.. over 3 maand opnieuw testen en waarschijnlijk door voor icsi.

Geen idee hoe het allemaal zal gaan.. wel moet ik bloedprikken, en mijn man misschien ook na het volgende semenonderzoek. Deze duurt nog wel 3 maand, dus tot die tijd moeten we het zelf proberen, al acht ik die kans nu erg klein.

Iemand er ervaring mee dat het bij het tweede onderzoek er ineens veel meer zaadjes waren?

Alle zwangere meiden, echt van harte! Super gaaf!
    Voor alle meiden op rood, dikke knuffel..
    Meiden op de wachtbank, kom op! we zijn er bijna

Knuffels bubblez

4. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

Aug 19, 2014
    499
    0
    16
    Female
    militair
    Alblasserdam
    Ja, wij!

Eerste onderzoek 0 zaadcellen, tweede onderzoek 50 (geen duizenden of miljoenen, gewoon 50). Nog heel erg weinig. Maar die paar kunnen het verschil uitmaken tussen eigen of donorzaad! Volgens de arts is gemiddeld de kans 20% dat er in het tweede monster wel levende bruikbare zaadcellen worden gevonden (als in de eerste niks bruikbaars zit). Geef de hoop dus niet op!

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ach Lvtje je bent lekker zwanger en geen zorgen over de kwaaltjes. Heb ik ook amper gehad hele zwangerschap, heerlijk juist. Hoop maar dat de kwaaltjes weg blijven. Ga je morgen nogmaals testen Of wacht je wat langer?

Bubbelz wat ongelooflijk balen :( snap dat je even rust van het forum nodig hebt, moet toch even verwerkt worden en op 2e semenanalyse wachten.

6. Fabjee

Fabjee Actief lid

Oct 14, 2011
    473
    0
    0
    ik werk bij hans anders ik ben opticien
    tholen
    Super gaaf lvtje echt goed nieuws heel duidelijk

7. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

Sep 30, 2014
    112
    0
    0
    @Lvtje: spannend! Zit op het puntje van mijn stoel! :)

Sorry dat ik er niet zoveel bij ben. Ik heb net weer 10 pagina's moeten lezen. Ik probeer het allemaal bij te houden maar tegelijkertijd probeer ik er niet aan te denken. Lastige combinatie maar langzaam komt het evenwicht erin. Ondertussen heb ik als het goed Is mijn eisprong weer gehad en zitten we op de wachtbank.
    Ik heb gebruik gemaakt van een bedrijf die voor mij alles bijhield (temperatuur, baarmoedermond, slijm check) en mij vertelde waar ik zat in de cyclus. Aangezien wij moeten wachten op de eerste afspraak in het ziekenhuis was het prettig om eens iets anders te proberen.
    Volgens haar ben ik vanaf 8 maart overtijd (dag 14 na de eisprong) en kan ik vanaf 4 maart testen.

Woensdag hebben we de afspraak en ben enorm zenuwachtig. Zijn nu bezig met de vragenlijst...

8. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    #1708 MLady, Feb 23, 2015
    Last edited: Feb 23, 2015
    Afspraken gyn:
    PrinsesBelle: 25-2 intakegesprek centrum voorplantingsgeneeskunde
    MLady: 25-2 plan van aanpak
    Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak
    Guppymaaike: 6-3 uitslag 3e semenonderzoek
    Guppymaaike: 13-3 gynaecoloog intake ICSI
    Fabjee 17-3 echo Erasmus MC op dag 16
    Goldfishie: in april terug voor extra zaadanalyse

Verwachte nod:
    Asun: 23-2?
    LVtje: 25-2
    Bubblez: 26-2
    DeeDeeBowtie 27-2
    MLady: 6-3?
    Mamalap: 9-3
    Guppymaaike: 11-3
    Goldfishie: ?

Zwanger:
    LVtje (1e positieve test op 11 dpo, 23-2)
    miffy
    Stephanie

9. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    #1709 MLady, Feb 23, 2015
    Last edited: Feb 23, 2015
    Is het idee om een kopje met diagnose/behandeling toe te voegen aan ons rijtje? Sommigen zijn niet echt starters meer, dan is het misschien aardig om te weten wat er is en welke behandeling je krijgt?

Sterkte Bubbelz, het lijkt me best een klap :(

PrinsesBelle wij moeten woensdag ook naar het ziekenhuis, bespreken dan wat onze opties zijn nu we weten dat ik al die tijd maar 1 werkende eileider heb gehad en we al 20 rondes zonder enig resultaat bezig zijn... Ik ben bang dat we na al die maanden naar het ziekenhuis voor allerlei onderzoeken en zelfs een operatie, nu pas écht de molen in gaan. Ik zie er eigenlijk ook wel een beetje tegenop...

LVtje ik heb je alvast toegevoegd aan het rijtje zwangeren hoor! :D

10. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

Sep 30, 2014
    112
    0
    0
    Ik vind het een goed idee. Ik persoonlijk heb geen idee wie waarmee bezig is maar leef natuurlijk met iedereen mee. Het zou het een stuk fijner/makkelijker maken als het overzichtelijk stond. Ik denk fijner voor de steun.

@MLady: wat vervelend, al die rondes. Ik zal aan je denken morgen!

11. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

Sep 30, 2014
    112
    0
    0
    Afspraken gyn:
    PrinsesBelle: 25-2 intakegesprek centrum voorplantingsgeneeskunde
    MLady: 25-2 plan van aanpak
    Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak
    Guppymaaike: 6-3 uitslag 3e semenonderzoek
    Guppymaaike: 13-3 gynaecoloog intake ICSI
    Fabjee 17-3 echo Erasmus MC op dag 16
    Goldfishie: in april terug voor extra zaadanalyse

Verwachte nod:
    Asun: 23-2?
    LVtje: 25-2
    Bubblez: 26-2
    DeeDeeBowtie 27-2
    MLady: 6-3?
    PrinsesBelle: 8-3
    Mamalap: 9-3
    Guppymaaike: 11-3
    Goldfishie: ?

Zwanger:
    LVtje (1e positieve test op 11 dpo, 23-2)
    miffy
    Stephanie

12. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Oh vind het wel eng hoor, maar test was vanmorgen weer duidelijk dus denk dat ik toch maar moet geloven dat het zo is.

@deedee: zie dat jouw temp omhoog is! Spannend hoor, wanneer wil jij eventueel gaan testen?

@mlady en Belle: succes alvast morgen. Heel spannend, ik duim voor fijne gesprekken en goede mogelijkheden voor jullie.

@bubblez: sterkte meid, knuffel!

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Als mijn temp donderdag nog hoog is dan durf ik misschien te testen. Het is natuurlijk pas 11 DPO. Ik vermoed dat mijn NOD vrijdag is.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Mooi Lvtje dat de test weer duidelijk was :D

Deedeebowtie ik vind jouw kaartje wel mooi hoor! Meestal heb jij heel piekerig kaartje toch?

Hier keelontsteking die ernstig is geworden alleen paracetamol is niet meer voldoende voor de pijn. Nou ik heb toch maar verpleegkundig spreekuur poli gebeld. Ik mag absoluut geen iboprufen was nu al niet goed. Dus 11.10 uur naar huisarts kijken voor ander alternatief Pijnstillers of misschien antibiotica...... zucht stond niet in planning.

15. DeeDeeBowtie

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    #1715 DeeDeeBowtie, Feb 24, 2015
    Last edited: Feb 24, 2015
    Afgelopen maanden was piekerig maar ik ben ook steeds ziek. Ik heb een aantal maanden terug wel soortgelijk kaartje gehad dus ik ga nog niet zitten hopen.

Oh hoe lomp zie nu pas wat je nog meer schreef. Keelontsteking? Bah zit je niet op te wachten idd. Hopelijk is antibiotica niet nodig.

Is eigenlijk een reden dat ik niet zo goed naar HA durf. Ik ben inmiddels al vijf weken aan het kwakkelen. Eerst echt flink neusverkouden zelfs mijn oren zaten dicht. Dat gaat nu iets beter en nu sinds gisteren krijg ik de hoest en keelpijn variant. Ben er zo klaar mee. Maar ja heeft naar de HA zin gaan. Denk iedere keer "misschien ben ik wel zwanger" en dan wil ik liever niets slikken. Dus ik kwakkel wat door.

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Lv echt heel fijn!!

Hier is mn temp gezakt. Maar ik verwacht ook geen spontane zwangerschap meer..
    Ik hoop van harte dat zn zaad beter word maar ik ben bang dat we doorgaan voor icsi.. en dan is dat ook gelijk het laatste wat we kunnen proberen.. en dat vind ik momenteel best moeilijk.. Hoe dan?

Ik doe mn best wat meer te komen kletsen!

17. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Bubblez vooral doen waar je je fijn bij voelt hoor! Niks moet, alles mag. :)

DeeDee hee joh, ja, je temp omhoog op 11dpo :D

18. MLady

MLady Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    4,674
    1,880
    113
    Wat vinden anderen ervan?

19. DeeDeeBowtie

Jan 20, 2011
    3,890
    0
    36
    Ik vind het goed hoor.
    En een tempstijging op 11 dpo is niet heel bijzonder bij mij hoor. Als hij 13 dpo nog hoog is zal ik er eens over nadenken of ik zal testen.

20. PrinsesBelle

PrinsesBelle Actief lid

Sep 30, 2014
    112
    0
    0
    Ik probeer telkens alleen maar te testen als ik overtijd ben. Ik merk wel dat het steeds lastiger wordt...

Share This Page