Ik heb door het temperaturen al maanden niet meer hoeven te testen. Mag onderhand wel eens kijken of testen niet over datum zijn
Hihi Ja herkenbaar, tempen geeft in dat opzicht ook wel een soort rust ofzo. Of niet... De stress komt al een paar dagen eerder
Ik baal als een stekker. Wees hebben deze maand gebruik gemaakt van een dienst waarbij je iedere dag je temperatuur en info over je baarmoedermond en cervix slijm moet mailen. Zei vertelde je dan hoever je in de cyclus was en wanneer je kon klussen. Nu was het bij mij een erg rare maand qua temperaturen en volgens mij hebben we nu een kans gemist. Ik had afgelopen weekend een temperatuur stijging van 36,2 naar 36, maar deze duurde maar 1 dag. Ook mijn cervix slijm was wat twijfelachtig. Ze zei dat de eisprong was geweest en aangezien we al 6 dagen iedere dag hadden geklust waren we blij met een pauze. Maar gisteren was mijn temperatuur 36,0 en had ik veel last van slijm. Vandaag is mijn temperatuur 36,5. Wat morgen brengt weet ik natuurlijk nog niet. Nu hebben wij gisteren niet geklust omdat we vandaag naar het ziekenhuis gaan en niet wisten of het dan wel kon (omdat ik niet weet of ik een inwendig onderzoek krijg). Voel me zo vervelend nu want ik denken dat wel weer een maand hebben verspild met zelf proberen. Ondanks dat ik het vanzelf niet meer zie gebeuren, is geen klus natuurlijk ook geen zwangerschap.
Sorry, blijkbaar een flinke tekst maar wilde het even delen. Mijn man slaapt nog en ik lig dan natuurlijk weer te malen....
Goedemorgen sorry dat ik gisteren niet meer gereageerd heb, ik heb pijnstillers gekregen die geen kwaad kunnen, maar daar ben ik wel ontzettend suf van. Ze heeft bloed laten afnemen vandaag krijg ik te horen of ik antibiotica nodig heb of dat het viraal is en gewoon moet uitzieken. Deedeebowtie antibiotica kan absoluut geen kwaad tijdens evt zwangerschap, dus als je blijft kwakkelen is een bezoekje misschien wel gewenst. Juist de nsiad groep qua pijnstillers zijn niet goed! Maar mijn huisarts zei dat de morfine achtige pijnstillers juist geen kwaad konden. Zij had me ook doorgestuurd gynaecoloog en begreep dus volledig waarom het zo belangrijk was om geen iboprufen te gebruiken. Ik ben echt super geholpen! Lijkt mij goed idee Mlady Dan sta ik ook nog ergens tussen behalve nod lijst. Deedeebowtie Tja als je inderdaad vaker zo'n stabiel kaartje hebt is het gewoon afwachten, dan trek ik mijn hoopvolle woorden terug. icsi is toch heel vaak succesvol Bubblez. Ik snap dat het even heel moeilijk is om zo'n uitslag te krijgen. Als jouw temperatuur vandaag omhoog is Prinsesbelle dan is jouw eisprong ergens tussen zondagnacht en maandagochtend geweest (duurt 24 uur voordat temperatuur stijgt) dus als jullie zaterdag of zondag nog geklust hebben is er kans genoeg! Zaad overleeft 3 tot 5 dagen!
PrinsesBelle eens met Mamalap Vind je het lastig om zelf te temperaturen? Zit je handtekening eens goed te lezen en ik snap 'm niet! Je hebt 10 rondes van ongeveer 35 dagen gehad, sinds maart 2013? Dat kan toch helemaal niet? Bedoel je 2014 dan misschien? Ik heb zondag eisprong gehad! Yay! Ik schuif aan op het wachtbankje DeeDee temp 'ns?? Vanmiddag gesprek gyn, zal daarna onze lijst uitbreiden.
Bedankt dames! We hebben afgelopen donderdag tot en met zondag geklust (telkens in de ochtend). Ik vind temperaturen wel lastig maar het wordt steeds beter. Zoveel verschillende factoren en ik ben bang dat ik het overzicht in symptomen en voorspellingen een beetje mis. Ik wacht mijn temperatuur van morgen even af zodat ik weet of hij hoog blijft. Dan is mijn NOD ook anders natuurlijk. Ik moet er eventjes naar kijken. @Mlady: Pff, stom van mij. Het moet inderdaad 2014 zijn. In 2013 zijn we gestopt met anticonceptie en zijn werk begonnen. Vanaf maart vorig jaar heb ik het bijgehouden. Ik ga het aanpassen! Nu maar weet wachten. Veel succes! @Mamalap: hopen dat je je gouw wat beter voelt!
Élke dag is helemaal niet nodig en wordt vaak zelfs afgeraden. Om de 2-3 dagen zie je veel als optimum. En zaadcellen kunnen 5 dagen overleven, dus geen paniek: alles is nog mogelijk!
Wat de andere dames ook al zeggen Belle, het is geen verloren kans. Snap dat het zo voelt hoor, het liefste wil je toch je ei zo optimaal benutten, maar in sommige gevallen is het juist beter om het niet iedere/om de dag te doen. Ivm vl z'n zaadjes moesten wij het voor de IUI echt een paar dagen niet doen, dus opsparen. Voelde ook heel dubbel, want het was echt alles of niks. @deedee: ben ook benieuwd naar je temp! Duim nog steeds door. Beterschap Mamalap, fijn dat je zo goed geholpen bent. Succes in het ziekenhuis dames!!
Fijn mama lap dat je andere medicijnen hebt gekregen die wel mogen je blijft ook maar beetje kwakkelen met je gezondheid he Ik heb zelfs begrepen dat als je zwanger wil worden je sowieso beter geen ibuprofen kan gebruiken verstoord je cyclus schijnbaar Ik snap je gevoel Belle maar je hebt het goed gedaan geen onbenut ei. Ik las op ander forum dat iemand gelijk voor de 2de hormoon sluiten mocht en geen clomid omdat dat niet werkte en ik moet wel aan die rommel kan daar zo boos om worden waarom dat overal verschillend is nou ja 17 maart maart afwachten
Zou ik ook niet doen hoor. Maar ik leef wel met je mee! Dus s'Morgens telkens meteen temp turen Zo, ik ga opruimen op m'n werk. Richting ziekenhuis...
Afspraken gyn: PrinsesBelle: 25-2 intakegesprek centrum voorplantingsgeneeskunde Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak Guppymaaike: 6-3 uitslag 3e semenonderzoek Guppymaaike: 13-3 gynaecoloog intake ICSI Fabjee 17-3 echo Erasmus MC op dag 16 Goldfishie: in april terug voor extra zaadanalyse NOD: Asun: 23-2? LVtje: 25-2 Bubblez: 26-2 DeeDeeBowtie 27-2 MLady: 6-3 PrinsesBelle: 8-3 Mamalap: 9-3 Guppymaaike: 11-3 Goldfishie: ? Diagnose en behandeling: MLady: 'eenzijdige eileiderstoornis' (14% zw.kans) - nog 6x IUI met hormonen, dan 3x IVF Zwanger: LVtje (1e positieve test op 11 dpo, 23-2) miffy Stephanie
zo'n 14 dagen. Ik kreeg straks telefoon van mijn moeder. Mensje helemaal in tranen. Mijn zus is echt heel ziek. Ze takelt echt af. Morgen krijgen we te horen wanneer ze geopereerd wordt en haar overlevingskans is nog maar 30%. Doen ze niks dan doet de natuur haar werk en kan het maanden duren. Jullie kunnen je voorstellen hoe ik me voel. Voel me al maanden niet goed maar heb echt mijn grens bereikt nu....
Afspraken gyn: PrinsesBelle: 25-2 intakegesprek centrum voorplantingsgeneeskunde Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak Guppymaaike: 6-3 uitslag 3e semenonderzoek Guppymaaike: 13-3 gynaecoloog intake ICSI Fabjee 17-3 echo Erasmus MC op dag 16 Goldfishie: in april terug voor extra zaadanalyse NOD: Asun: 23-2? LVtje: 25-2 Bubblez: 26-2 DeeDeeBowtie 27-2 MLady: 6-3 PrinsesBelle: 8-3 Mamalap: 9-3 Guppymaaike: 11-3 Goldfishie: ? Diagnose en behandeling: MLady: 'eenzijdige eileiderstoornis' (14% zw.kans) - nog 6x IUI met hormonen, dan 3x IVF DeeDeeBowtie: lichamelijk niks mis. 6x IUI in eigen cyclus eventueel kans op verlenging hierop. Zwanger: LVtje (1e positieve test op 11 dpo, 23-2) miffy Stephanie
Ahh Deedeebowtie wat ongelooflijk slecht nieuws! Er zijn geen woorden voor dit soort verdriet. Een hele dikke knuffel! mlady ik zie dat het niet zo goed nieuws was?
Afspraken gyn: PrinsesBelle: 25-2 intakegesprek centrum voorplantingsgeneeskunde Asun: 27-2 bloed- en semenonderzoeksuitslagen bespreken en plan van aanpak Guppymaaike: 6-3 uitslag 3e semenonderzoek Guppymaaike: 13-3 gynaecoloog intake ICSI Fabjee 17-3 echo Erasmus MC op dag 16 Goldfishie: in april terug voor extra zaadanalyse NOD: Asun: 23-2? LVtje: 25-2 Bubblez: 26-2 DeeDeeBowtie 27-2 MLady: 6-3 PrinsesBelle: 8-3 Mamalap: 9-3 Guppymaaike: 11-3 Goldfishie: ? Diagnose en behandeling: MLady: 'eenzijdige eileiderstoornis' (14% zw.kans) - nog 6x IUI met hormonen, dan 3x IVF DeeDeeBowtie: lichamelijk niks mis. 6x IUI in eigen cyclus eventueel kans op verlenging hierop. Mamalap: pcos, ovulatie inductie clomid, 3 rondes zelf dan hsg. Zwanger: LVtje (1e positieve test op 11 dpo, 23-2) miffy Stephanie