Ik heb een vast contract, dus dat maakt het waarschijnlijk wel iets makkelijker. Maar ik zat ook op tegen het vertellen, gelukkig reageerden ze heel meelevend en betrokken. Iedere keer als ik weg moet naar het ziekenhuis dan wensen ze me succes en de dag erna vragen ze hoe het gaat. Ben blij dat ik het verteld heb.
Hoi dames is hier nog ruimte? Snap t helemaal als jullie zeggen we zijn al zo'n tijd samen, je valt er tussendoor.😉 Vandaag toch de start gezet om opnieuw de huisarts voor een door verwijzing te vragen. Dus nu wachten op de afspraak. Bij dl ook de onderzoeken gehad, beiden vruchtbaar gezond. Na hsg spontaan zwanger van dl. ( ronde 27)
Tot nu toe kon ik de echo's en afspraken telkens aan het einde van de dag of op mijn vrije dag plannen (ik werk 4 dagen). Als ik dan eerder weg moest dan zei ik dat precies op die manier en mocht ik tijd voor tijd bijhouden, dus de gemiste tijd met overwerken weer inhalen. Ze heeft nooit om een reden of toelichting gevraagd. Misschien vermoedt ze wel iets, geen idee, verwacht het eigenlijk niet. Maar formeel weet ze niks. Ik vermoed dat ik het straks wel ga vertellen, als ze over anderhalve week terug is van haar vakantie. Maar het voelt heel dubbel.
Fidel welkom! Vul je ons lijstje met afspraken/nod/diagnose ook in? Leuk! (even terugzoeken misschien )
Ja het is ook lastig.. wel fijn dat jij het zo op kan lossen! En welkom fidel!! Tuurlijk mag je meekletsen!
Wij hebben om de dag sexytime gedaan vanaf afgelopen weekend. Van de week al vruchtbaar slijm gespot en sinds vanochtend echt een behoorlijke druk vanaf de linkerkant. Groei maar goed follikel! Eisprong kom maar door dit weekend! Manlief en ik zijn (liggen) er klaar voor, hahahaha!
Sorry was even afwezig. Er gebeurt echt iets te veel momenteel. Zus heeft tegen alle verwachtingen in een opleving en is van ic naar hartbewaking verplaatst. Het is te hopen dat ze nu aansterkt en ze kunnen opereren. De prognose blijft echter hetzelfde. Gisteren een extra afspraak bij therapie gehad die behoorlijk pittig was. Zo erg dat ze zei dat ze geïrriteerd en pissig was en dat we anders misschien maar een andere therapeut moeten zoeken. Wow zat echt te beven op mijn stoel. En ik wil helemaal niet naar iemand anders. Weer je hele verhaal doen en voel me gewoon prettig bij haar. Waarschijnlijk is het een manier geweest om ons uit de tent te lokken dus ergens begrijp ik het wel maar ben behoorlijk van slag.
DeeDeeBowtie. Lastig hoor.. Kun je niet met haar praten dat het beter is om bij dezelfde te blijven ? En Goldfishie. Succes! Wij kunnen volgende week weer
fidel welkom! Hopelijk doen ze dan weer snel hsg bij je en doet dat de truc weer. goldfishie veel plezier hopelijk lekker spontaan nog. Zo Deedeebowtie eigenlijk best vervelend dat ze zo hard is, misschien nodig, maar je maakt wel even moeilijke tijd door. Dames ik had vanochtend zowaar een streepje op mijn test 10 dpo. Vind het heel spannend. hoop dat ze donkerder worden. En hoop ook dat jullie allemaal snel volgen.
Echt waar Mamalap? Wow! Foto? Oh laat maar heb het al gevonden Nou ik ga dat nog wel aangeven hoor Bubblez en eerlijk gezegd denk ik echt dat het een tactiek was om even door te dringen. Nou dat is gelukt hoor. Er moet ook gewoon echt iets gebeuren anders komt het niet goed.
Haha had het gezien Deedeebowtie thanks meid! Vind het nog heel eng hoor. Maar het voelt eigenlijk wel bekend en goed voor het moment. Nu jullie allemaal heel snel hoor! Dan maar even foto voor de liefhebbers. Zelfde test, heb het stripje iets verschoven.
Zo ik ben altijd slecht in testen lezen, maar ik zie hem! Wauw wat zou dat gaaf zijn meid!! deedee: Ik hoop dan dat het lukt, geen idee wat er is(waarschijnlijk vergeten in mijn gatenkaas geheugen...) maar wil jullie beiden veel sterkte en succes wensen! Hopelijk komt het goed!
Ik ben eindelijk ongesteld. Wij gaan met IUI+hormonen starten! Moet nu even zien hoe ik de Clomid bestel op een zaterdag. Iemand tips?
Ik denk dat ik volgende maand gewoon weer mee doe Vandaag mega tuurstreepje nou is de controle streep ook wel lichter. Ik test morgen nog wel eens, als hij dan niet donkerder is weten we genoeg. Wordt ik "gewoon" ongesteld. Nadeel van voor nod testen, maar ik vind het wel fijn om te weten. In ieder geval een keer een 2e streepje binnen 5 minuten gehad, geeft hoop na 14 maanden. Mlady haha had in ander topic al gereageerd. In principe hoef je maandag pas te starten met clomid en dat hoeft niet persee in de ochtend, mag ook in de avond. Ik begreep in zkh dat de meeste het in de avond doen.
Ik moet Clomid slikken op cd 5-10. Heb dinsdag FM 1. We gaan voor 2 tot 3 eitjes!! Zal straks een belrondje zorgverleners doen. Nu eerst nog even omdraaien Goh ben soort van opgelucht dat ik nu vooruit kan kijken. Gister was rotdag. Thx voor jullie lieve reacties!
Afspraken gyn: MLady: 7-3 (in elk geval op cd1) gyn bellen en start IUI 1... Guppymaaike: 9-3 uitslag 3e semenonderzoek DeeDeeBowtie: 10-3 FM MLady: 10-3 FM #1 Guppymaaike: 13-3 intake ICSI Fabjee 17-3 echo Erasmus MC op dag 16 PrinsesBelle: 27-3 uitslag zaadonderzoek en bloedafname + behandeling bespreken. Goldfishie: in april terug voor extra zaadanalyse Bubblez: 12-5 nieuwe semenanalyse, bloedonderzoeken + uitslagen in de tussentijd. NOD: PrinsesBelle: 8-3 Mamalap: 9-3 Guppymaaike: 11-3 Goldfishie: ? Bubblez: 26-3 DeeDeeBowtie: 30-3 MLady: 6-4? Diagnose en behandeling: MLady: 'eenzijdige eileiderstoornis' (14% zw.kans) - nog 5x IUI met hormonen, dan 3x IVF DeeDeeBowtie: lichamelijk niks mis. 6x IUI in eigen cyclus eventueel kans op verlenging. Mamalap: pcos, ovulatie inductie clomid, 3 rondes zelf dan hsg. PrinsesBelle: PCOS. Behandeling nog onbekend (t.z.t. starten met Clomid). Guppymaaike: vl zaadaanmaakstoornis (minimaal aantal zaadcellen in sperma), 13-3 start ICSI-traject Fabjee: PCOS eerst clomid proberen als dat niet werkt waarschijnlijk hormoonspuiten Bubblez Slechte zaadkwaliteit, te weinig om te meten. Medio mei opnieuw testen. Zwanger (uitgerekend): Miffy82 (half juli 2015) Stephanie87 (eind augustus 2015) LVtje (begin november 2015)
Ah nee Mamalap, had gehoopt een mooie test van je te zien. Ik duim gewoon nog even door dat het misschien gewoon een slechte test of te lichte urine is geweest en je morgen weer een mooi duidelijk streepje ziet. Spannend Mlady, gaat het voor jullie ook beginnen. Duim dat jullie net zo'n mooi resultaat gaan krijgen van de eerste IUI. Heftig Deedee, ik zou het haar wel aangeven, dat je het niet ziet zitten om naar een ander te gaan. Maar ms idd wel even goed als iemand heel hard is om zo misschien weer verder te komen. Sterkte met alles, je krijgt nu ook wel heel veel op je bordje. Hoe gaat het met de rest van de dames?