De steek van Mirre

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Meiden,

Hier ben ik weer 'aparte' Mirre met haar 'domme' vragen, maar vroeguh op school ;) zeiden ze altijd : .." de enige domme vraag is, de vraag die niet gesteld wordt"...
    dus daar denk ik dan maar aan.

Het eisprong verhaal daar denk ik steeds aan.
    Nu voelde ik iedere cyclus steekjes, maar niet echt BOEM..herkenning (waarsch omdat ik er niet echt op lette/mee bezig was)
    Nu besef ik me ineens iets, waar ik jullie mening over wil weten.
    Gisteren had ik plots toen ik met m'n lief stond te praten in de studeerkamer en rustig opstond vanachter het bureau een soort van steek laag /schuin in m'n buik.
    Het voelde 'ongeveer' alsof een spier heel strak staat (bijv een kuitspier) en je deze ineens een soort van verrekt/teveel gebruikt.
    Ik kromp even ineen...vriend keek me aan (ik zei nog Auw) en verder niet meer aan gedacht.

Nu zit ik eens te denken: Ik heb dit ook wel eerder gehad als ik in bed lag en werd er dan even wakker van ...die steek.., maar dacht dan me verdraaid te hebben :(

Ik heb volgens mij het LICHT gezien :idea:
    Ik denk dat het m'n eisprong zou kunnen zijn, maar deze nooit als zodanig herkend heb.

Wat denken jullie?? Ik krimp echt ff een sec ineen en weg is het.

Mirre

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    zou heel goed kunnen hoor, ik voelde het na mijn zwangerschap niet iedere maand even duidelijk en soms zelfs niet.
    voor mijn eerste zwangerschap voelde ik het nooit.

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zou goed kunnen en zeker in combi met je temp...denk dat je vandaag je ei hebt.... :D Dusssssssssss werk aan de winkel meis ;)

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Gisterenavond geklust ;)
    Vandaag is m'n lief druk (werken snel eten en dan vanavond tennis, daarna is ie kapot ..en valt er nog weinig te verleiden)
    Ehhhh denk dat ik maar ff zorg dat de Bahmi vanmiddag al gemaakt is zodat ik hem bij thuiskomst gelijk ff bij z'n kladden kan pakken ;) :oops: haha

5. Niet meer actief

GO GIRL :)

hielkje

6. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Vraag me alleen af;

Gisterenochtend een positieve ovulatietest, gisterenmiddag deze steek/trekking en nu een temp die gedaald is....

Zou dat dan niet betekenen dat m'n ei al gesprongen is?? (niet meer hoeft te springen) :scratch:

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Herkenbaar gevoel, ik heb precies hetzelfde. Even een felle steek en daarna is het over. Ik dacht altijd dat ik dan m'n eitje had, maar nu ik temperatuur en ovulatietesten heb gebruikt, weet ik dat mijn eitje pas twee dagen later komt. Maar al jaren elke cyclus rond dezelfde dag die steek!

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Apart zeg kiki80
    Ik weet het ook niet zeker hoor, was me ineens alleen opgevallen..
    Ga gewoon eens kijken wat m'n temp de komende dagen doet.
    Zo zie je maar ..je leert op een hele andere manier je lichaam kennen door tempen etc..

9. Female

Female Niet meer actief

mirre, denk dat je ei idd gister is geweest, toen je die kramp voelde zeg maar! zeker omdat je temp. nu lager is. succes vanaaf!!

xxx

10. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Female
    je zou het denken :( maar had net weer een positieve ovulatie-test :oops:

11. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

vruchtbare meid die mirre ;)
    maarre iedereen ervaart de eisprong anders. de een heeft stekenb en de ander heeft echt soort ongipijnen.

de een zegt dat als je die kramp voelt dat je eisprong al geweest is de dag ervoor, en de ander zegt dat hij dan juist komt.....
    ik weet het niet precies

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hey Mirre,
    Als je dins ochtend een positieve ovu tst had, en sávonds geklust, nou...
    heb je veel kansjes dat je zwanger bent :oops:
    zo is dat bij mij ook gegaan, sochtends had ik ook een posi test, en sávonds geklust (moet binnen 24 uur) maar ik was dus wel mooi zwanger, nou ik hoop dat jij ook zoveel geluk hebt, hoor ik het nog van je?? xx Mensi, p.s je kunt me een pb sturen hoor!

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Tja idd het kan zijn dat je gisteren je ei had maar bij mij was het zo dat als mn temp daalde dat mn ei die dag was. De volgende dag begon mn temp dan weer te stijgen en dan wist ik dt íe geweest was. Dus gewoon nog maar ff je verleidingskunsten tentoon spreiden voor de zekerheid!

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Mensi,

Duimen maar dat het bij mij ook zo gaat! [-o<
    We klussen ons lek ;) :oops:

@Harley,
    ben benieuwd als morgen m'n temp stijgt ga ik er ook vanuit dat m'n ei geweest is hoor! (moet wel morgen die ovu-test eens negatief aangeven :( )

15. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    klussen!!!

liefs mij

16. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    hahahahahaha...

M'n partner is niet anders dan....De mijne!! ;)

We hebben net al weer geklust, maarre 1x per dag is wel ff goed hoor :oops:

Deel Deze Pagina