hallo, ik ben nu twee dagen over tijd en vraag mij af of het zin heeft om elke morgen te testen!?heb vanmorgen negatief getest.zijn er hier meiden bij bijwie het er een dag daarna ineens wel positief uit zag? .anders bewaar ik me testen mooi!heb altijd een cycles van 29 dagen! liefs
spannend!! Ik zou proberen te wachten tot overmorgen...hcg schijnt zich om de dag te verdubbelen... Met welke test heb je getest? Dat wil ook nog wel eens verschil maken nl. Ik duim voor je!!
ze zeggen dat je HCG elke 2 dagen verdubbeld (of was het nou 3) maar ik denk dat het geen zin heeft om elke dag te testen, ik zou denk ik om de 3 dagen doen
ik had een kruitvat test!heb stiekum zaterdag ook al getest en toen was het ook niks!snap me hele lichaam niet meer!bah!maar zijn er "gevallen"bekent die wel later dan 3 of 4 of nog langer na nod posi getest hebben? liefs donky
Oh genoeg... Ik heb van verschillenden hier op het forum gelezen dat ze na 7 of zelfs 14 dagen pas positief testte... En zelfs nog langer...
oh dan is er nog hoop dus!!!vind het zo raar dat ik na meer dan 7 maand te zijn gestopt met de pil nu ineens over tijd te zijn en voel helemaal niks!!vorige week wel maar nu niet meer!zelfs geen kramp die me ongi aanduid! liefs
als je het op kan brengen , zal ik ook tot overmorgen w88 met testen ( zeg ik die nooit geduld heeft gehad) ik duim voor je meid
Ik heb 's ochtends negatief getest (5 dagen voor NOD) en diezelfde avond positief. Zelf had ik zo het gevoel dat het raak was, dus was die ochtend echt verbaasd met een negatieve test. Vandaar dat ik 's avonds nog een keer heb getest. Zo kan het ook nog. Succes!
Ik teste de 1e keer pas 1 week na NOD positief, maar kreeg nadien wel een miskraam. Maar dat is niet automatisch zo hoor!