Babyfluisteraar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Guusje1987, 25 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guusje1987

Guusje1987 Actief lid

9 apr 2013
    350
    157
    43
    Noord-Holland
    Ik ben gewoon eens benieuwd of iemand hier wel eens naar een babyfluisteraar is geweest :).

Ik schat zo in dat de meningen erg verdeeld zijn ;).

We hebben een slecht slapende baby en het CB, de huisarts en een kinderosteopaat keuren hem allemaal goed.

Met slecht slapen bedoel ik dat 'ie soms uren wakker is 's nachts. Hij zit al op de max qua flessen en krijgt ook een groentehapje. Hij slaapt gewoon erg licht en valt niet makkelijk zelf in slaap. We hebben veel geprobeerd: warmer aankleden, kouder aankleden, campingbedje, ledikant verplaatsen, muziekje, lampje, rijstebloem.. en vast nog meer. Ik ben soms bang dat ie "gewoon" niet lekker in zn vel zit ofzo :(. En daarom moest ik denken aan een babyfluisteraar.

2. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Heb je een pb gestuurd

3. MuscleMe

MuscleMe Actief lid

16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik lees mee

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Pfff herkenbaar!
    Ik twijfel om een sleep coach in te zetten.
    Geen idee of ik hier een link van mag plaatsen, ze belooft veel resultaat maar ze kost enorm veel.....

Slaapcoaching baby's en kinderen

Ik lees even mee over de ervaringen met een babyfluisteraar....
    Ik ben zelf nogal nuchter maar wat helpt.... helpt..

5. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Zijn de oren goed gecontroleerd

6. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Het heeft hier niks gebracht helaas. Net zoals alle andere dingen die we gedaan hebben. Met 2,5 jaar was het van de een op de andere dag over. Ze slaapt nu door, maar was Tot 2,5 jaar ook uren wakker.
    Achteraf denk Ik oren. Ik heb nu een zoon van 9 mnd en hij heeft nu een zichtbareooorontsteking. Hij vertoont nu hetzelfde gedrag als mijn dochter destijds. Ik denk dat zij ook pijn had maar ik heb dat niet opgemerkt en de huisarts ook niet trouwens. Je kunt er soms niks aan doen, hoe graag je het ook wilt veranderen.

Deel Deze Pagina