Ik ben nu bezig in mijn 2e ronde Puregon. De 1e ronde is al weer even geleden (ik was zwanger, maar werd miskraam) en nu ben ik bang dat ik het prikken verleerd ben. De eerste ronde ging prima. Nooit blauwe plekken of wat dan ook. 1 keer ging er iets mis en toen heb ik een aantal dagen met een rood plekje (speldenknop) op mn buik gelopen. Deze ronde echter heb ik elke dag zo'n rood puntje. Heb er nu al 4 op mn buik staan... Zelf kan ik me niet bedenken wat ik nu anders doe dan de vorige keer, dus misschien herkent iemand het en heeft die een idee wat ik anders moet doen.
Merah, volgens mij heel normaal. Ik heb er nu de eerste dagen geen last van gehad (2x blauwe plek van de deca doordat ik een adertje raakte) en de laatste paar puregonprikken elke keer een rode vlek van een paar mm. Kan er weinig aan doen volgens mij....
Hey Merah, Maak je daar maar niet druk over hoor! Ik prik ook, heb vaak rode stipjes op de aanprikplek. Daarnaast ben ik verpleegkundige en dat hoort er echt bij bij prikken, het is en blijft een huiddefect...Sterkte ermee!!