cambridge

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door debby82, 17 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Wie doet er nog meer cambridge?
    Leuk om misschien een clubje te starten?

2. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Ik doe mee! :D En was ook al op zoek geweest naar een topic hierover, zodat we tips kunnen delen en elkaar kunnen steunen!

Welk CB ben je aan het doen, en hoelang al? Ben gister begonnen, met het cb500 tot nu toe gaat het goed, vanmorgen ff stiekem op de weegschaal geweest en was al 1,4 kg lichter dan gister!
    Af en toe wel even zwaar omdat ik gewoon zin heb om iets te gaan kauwen, niet eten maar gewoon kauwgom ofzo.

Hopelijk komen er hier snel meer mensen bij, en kan het een gezellig clubje worden!

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi misz86 goed hoor!

Ik doe cambridge500 en ben nu net een week bezig. Net gewogen en deze week 3,7 kilo eraf ben heel tevreden!
    Ik wil in totaal 35 kilo eraf dus dat is me nogal wat.
    Hoeveel wil jij er af?

Het bevalt me wel maar ben af en toe wel een beetje flauw. Ik heb nu ook bouillonnetje gehad die ik 1 keer per dag mag nemen als ik me wat flauw voel.

Ik vind de shakes niet echt super. Erg zoet, dus heb deze week iets meer soepen meegenomen. Die vind ik erg lekker.

4. princess25

princess25 Niet meer actief

Hey meiden,

Ook ik ben aan het cambridgen. Ik doe nog 1 week en dan ga ik opbouwen. Zit niet helemaal op mijn streefgewicht dan, maar wel een gezond gewicht. Totaal ben ik rond de 25 afgevallen. In 1,5 jaar tijd. Het meest door gewoon minder en gezonder te eten, maar nu de laatste kilo's door cambridge.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    goed hoor princess!

6. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Hoi hoi, knap hoor in de eerste week al 3,7 af, mijn consulent heeft deze week vrij dus kan pas volgende week gaan wegen bij haar!

Ik zou graag 15 kilo nog willen afvallen, dan heb ik namelijk een gezond gewicht. Tijdens mijn zwangerschap ook al afgevallen 16 kilo toen rond de 5 weer aangekomen door de mirena.
    Vind de shakes tot nu toe wel te doen, aardbei, vanille en bosvruchten vind ik erg lekker smaken... Gister een papje gehad, maar die vond ik echt niet lekker! gelukkig had ik daar maar één van mee gekregen om te proberen! Gister ook de choco-mint gehad, maar die begin slokken zijn wel lekker, maar hoe meer je drinkt tes te zoeter ik hem vond, werd er een beetje misselijk van!
    Heb nog wel wat moeite met water drinken, daar de poeder dus voor genomen... Maar dat vind ik smaken naar antibiotica, :( Maar drink het trouw op hoor haha!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha naar antibiotica!
    ik doe die poeder in spa rood en dan is het een frisdrankje. Je hebt 2 verschillende smaken he als je die ene niet lust!
    Wel balen dat je consulent er niet is maar je kan thuis wel een beetje wegen toch?

die aardbei, banaan en bosvruchten vond ik ook wel lekker maar die butterscotch vond ik echt walgelijk. En het papje met appel en kaneel ook. Het naturel papje vond ik ook lekker.
    Ik had gelezen op het cambridge forum dat je van het papje ook een omelet kan maken. Ga het een keer proberen denk ik.

Ik vind soep veel fijner omdat het niet zo zoet is. Als ik werk vind ik een shake wel handiger maar als ik thuis ben neem ik liever s middags een soepje.

16 kilo afvallen tijdens je zwangerschap lijkt me ook niet heel goed toch? Was je heel misselijk?

8. princess25

princess25 Niet meer actief

Ik drink eigenlijk alleen maar choco mint, haha. Eerst vond ik hem ook niet zo, maar omdat ik er 3 mee had genomen, moesten ze op. Bij de derde vond ik hem heerlijk. Daarnaast neem ik chocola, af en toe een reep en de soepjes vind ik ook allemaal lekker. Ideaal als ik op mijn werk moet eten.

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Zo dag 3!! Gelukkig kan ik thuis wel wegen haha, dus hoef ik niet perse tot volgende week vrijdag te wachten!! Al moet het natuurlijk niet een ''obsessie'' gaan worden om te willen wegen, want het liefst ga ik dan elke dag dr op staan ofzo!

Zo weer aan mijn ontbijt shake, weet nog niet echt welke ik ga nemen, denk een aardbeien shake, daar heb ik wel het meeste van, en begin graag mijn dag goed haha!

Welke hebben jullie vandaag genomen?

Heb trouwens 1 tomaten soepje mee gekregen, ga die denk ik vanmiddag maar even proeven..

Want had ook 1 papje mee gekregen, de naturel, maar die vond ik totaal niet lekker!

Tot nu toe is het eigenlijk wel wat vol te houden, al heb ik soms wel wat moeite met water drinken.... En soms een honger gevoel... Maar dat had ik voorheen ook wel, en daar moet ik nu dus gewoon niet aan toegeven!

10. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Heb toch maar gekozen voor de toffee -walnoot smaak, en die is ook wel lekker!

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Wat is het stil hier!! :(

Hoe gaat het met jullie, houden jullie het een beetje vol?
    Ik vind het behoorlijk zwaar, vooral het vele drinken,, snak naar wat roosvicee o.i.d.....

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hoi misz ja hoor het gaat wel maar heb nog steeds weinig energie.

Ik zit nu op dag 11, nog 3 dagen en dan weer wegen.

En heb jij al een keer gewogen?

13. mamavangwenn

mamavangwenn Fanatiek lid

23 apr 2011
    1.414
    0
    36
    NULL
    NULL
    meiden,

ik wil jullie heel veel succes wensen. Ik ben sinds 4 weken cambridge vrij. Ben 17 kilo afgevallen in 10 weken. En nog steeds op gewicht.

Hoop voor jullie ook op mooie resultaten

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamavangwenn super goed resultaat! Ik hoop dat het er af blijft bij jou!
    Dat is een super motivatie voor ons...

15. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

17 aug 2011
    2.098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Dag meiden,

Ik heb 2 jaar geleden 3 maanden aan Cambridge gedaan en 15 kg afgevallen. Ik was erg bang om weer aan te komen, dus ben ik overgetsapt naar koolhydraat-arm voedsel. Ik ben toen nog eens 3 kg afgevallen. Dus in totaal 18 kg!!

Nu nog steeds eet ik door-de-weeks koolhydraat-arm (dus geen pasta, brood, aardappelen of rijst) en in het weekend wel, maar dan alleen bij het avondeten. Ik ben nog steeds op mijn streefgewicht!

Ik vond die 3 maanden CB erg zwaar en ik hoop dat ik het nooit meer hoef te doen! Ik voel me nu prettig en ook mijn voedingspatroon bevalt me prima. Ik zit nu niet aan een dieet, maar het is een levensstijl geworden. Mijn vriend eet ook koolhydraat-arm en valt ook af. Het gaat heel langzaam, maar dat is niet erg. Dan blijft het er ook langer af!

Ik wens jullie heel veel succes! Houd vol, want het is het echt waard!! Sterkte!!

Grts jufaman

16. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Dames

Wegens grote kans op recentelijke versie van ziekte van pfeiffer (ze kunnen wel pfeiffer stofje vinden zeg maar, maar weten niet of het recentelijk is, gaan er wel van uit) heb ik helaas moeten stoppen met dit dieet.

Ik wil degene die dit dieet nog volgen heel veel succes wensen met het behalen van jullie doel! Jullie kunnen het!!

Deel Deze Pagina