Dames, ff een vraagje tussendoor. Hoelang is marsepein houdbaar?? Ik heb hier een mars. beertje wat al byna een jaar onbedekt in de kamer staat. Waarom? Omdat ik d8 dat het een echt poppetje was en dus niet eetbaar
Volgens mij niet zo lekker als hij bijna een jaar onbedekt in de kamer staat. Volgens mij zou hij wel houdbaar moeten zijn,maar ik zou geen taart voor iemand anders mee durven bakken.
Denk niet dat dat nog lekker is... zal niet bedorven zijn zozeer, (is toch grotendeels suiker), maar wel helemaal uitgedroogd...
@ Pearl leuk taartje! @ Habibianna ik denk dat ie niet echt lekker meer is..... dat ie t een jaar gered heeft! ik vraag 1,90 pp, daar haal ik de kosten uit+ wat extra voor de stroom, gas etc en voor al mijn tijd en moeite! taart bij de bakker is ook aan de prijs en minder origineel...
Het is een beertje. Mn schoonma had op het geboortefeest van mn dochtertje een taart gemaakt en dat poppetje denk ik kant en klaar gekocht en ze wist zelf ook niet dat het eetbaar was. Dus ik had het voor de herinnering bewaard op haar kamer.. En kwam er net dus achter dat het eetbaar is, heb een stukje van het oortje afgebeten Het ziet er gewoon goed uit alleen wat stoffig haha, ik gooi het wel weg!
@ sonja , ik snap dat jij meer voor je taartjes vraagt maar ik vind jou taartjes er ook 10x beter uit zien dan die van mij ....ook is het zo dat ik me ingredienten echt wel een stuk voordeliger kan kopen dan jullie , zo betaald ik 0,89 voor 400gram biscuitmix ! Ook slagroom , jam, chocomouse koop ik in duitsland vele male voordeliger ! daarom vraag ik dus minder per persoon
@Sonja: als ik straks wat langer bezig ben en het echt meer nog voor bijverdiensten ga doen, ga ik ook wel meer vragen. Nu is het ook nog steeds vaak weer een gelegenheid om iets te maken wat ik nog nooit gedaan heb en dus ook alles nog lekker even goed in de vingers krijgen....
hier net zo ik haal ook pakjes met vulling in duitsland alleen nog room en water erbij en dan heb ik voor 2 euro 1 liter vulling
Ik snap jullie ook wel maar vergeet niet dat mensen meer over je prijs vallen als je in een keer een stuk omhoog gaat omdat je zelf vind dat je meer kan vragen Dank voor het compliment dat je me taarten mooi vind.
natasja, wil je mij nog toevoegen aan het overzicht. regio Gooi & Vechtstreek, almere, utrecht. (denk dat het de vorige keer niet goed is gegaan, kan mezelf niet terugvinden). Nogmaals thnx!
Sonja, ik heb je site bekeken en zoooo goed als jij ben ik niet hoor... Dus ja, dat hoort ook een lager prijsje bij
Ik vraag 1.65 per persoon, dat is dan met standaard vulling (jam en slagroom) Overige vullingen vraag ik 2 euro (per taart) extra. Per stapellaag 1.50 extra. Niet te weinig vragen hoor, inderdaad als je straks omhoog wil met de prijzen dan gaan ze erover zeuren
Haaaa zelfs ik moet lachen. Maar ik zal het verklappen nu net iets meer dan Ander half jaar bezig. Maar heb denk al min 30 workshops gehad en ben nu bezig met PME en ga ook de master van Wilton doen om les te geven. Heelveel doen en kwalteit hoog hebben staan dan krijg je dit.