Even een spoedvraag, Ik heb nu cupakes die ik wil bekleden met fondant en suikerpietjes. Waar kan ik het fondant en pietjes het beste mee vastmaken aan de cc? xx
Die heb ik niet in huis... Kan ik botercreme gebruiken om het fondant te laten plakken op de cc. En wat water voor de suikerpietjes of eetbare lijm? xx
Idd fondant met botercreme /chocopasta of jam vastmaken aan cc en decoratie kan met wat water vastgemaakt worden.
Mooi gepuzzeld Rianne. Vraag me al een tijdje af hoe die BLOND plaatjes worden geuzzeld. Vind t er gaaf uitzien! Mooie stapel Maaike!
Maaike mooie stapel. Rianne leuk gepuzzeld. Ik heb net een spicy honing cake gebakken man wat is die lekker. Er staat nu nog een dubbel choco cake in de oven.jammie
vraagje: als ik een mouse als vulling doe moet ik dan een botercreme laagje maken aan de buiten randen? Ben gaan zoeken op internet. De 1 zegt standaard dit de ander zegt nee. Ik weet het even niet meer. Ik deed dit wel bij de vlaaienvulling.
Inderdaad. En de mouse is ook veel dunner dus druk je er makkelijk tussenuit. Botercreme blijft beter "plakken". Hier alweer druk bezig met de 2e taart. Een babytaart, in de tinten van het geboortekaartje. Net afgesmeerd en in de koelkast gezet. Een vulling met bastognekoekjes-slagroom en vanille-slagroom. Hmmm zo lekker. Misschien nog een sinterklaastaartje voor onszelf voor morgen maken als ik tijd over heb.
ik formuleer t verkeerd sorry ik bedoel een botercreme laagje als rand er daarin de mouse? en de open gesneden lagen besmeren en daarop de mouse?
Ik spuit altijd een dijkje. Dus rondom botercreme, en in het midden de mouse. Anders komt die mouse tussen de randen door en dat is niet handig met je marsepein.
Ik spuit ook altijd een dijkje, zelfs als ik een vulling heb met bc. Daarmee kan dan gelijk de randen mooi strak maken Rianne, geweldig weer!!! Ik kreeg gisteren voor sinterklaas 2 bakblikken 20 en 24 cm. Nu nog een 18 zien te scoren