Mooie taartjes! Dat boetseren lijkt me echt niets voor mij, misschien moet ik het toch eens gaan proberen
rianne en natasja, 2 super taarten. Rianne je zou niet zeggend athet je eerste keer boetseren is. Echt heel leuk Ik heb gister een taart gemaakt voor iemand, kreeg gewoon 7 euro fooi!!!! En ben nu bezig met een kerstpuzzelplaatje en moet er dan daarna nog 1 maken.... druk druk.... Deze heb ik gister gemaakt. Idee heb ik van DLT dus niet helemaal van mezelf
Lief taartje Jolan. Leuk he fooi! Ik kreeg laatst ook 5 euro !! Ik haal mijn taarten ook altijd van DLT hoor. Heb een hele opgeslagen map met ideetjes.
Hier mijn kersttaartje voor een collega. Bokkenpoortjesvulling en jam. Hij is helaas niet helemaal netjes geworden omdat het zilverpoeder is gaan vlekken op het rode.
Mijn taartje voor de kerst. 18 cm gevuld met champagnecreme en aardbeienjam, bekleed met fondant. En dan heb ik ook nog een geweldig kerstkado gekregen Zie mijn banner !!
Gefeliciteerd !!! Ik heb voor het eerst met fondant gewerkt. Wat een hel zeg ! Kreeg de taart helemaal niet strak!
Hier het grote nieuws verteld op oudjaars avond. Iedereen moest even goed kijken naar de taart, totdat schoonzusje de link legde. Hier de taart waarmee wij het hebben verteld.