mooi hoor. waar heb je die roos mee gemaakt? wil namelijk een bruidstaart maken met allemaal rozen maar weet niet welke mal ik daarvoor moet kopen? ook ivm grootte? moet atuurlijkj niet te grote roosjes worden op de taart!
De roos is van Fondant met Tylose gemaakt. Zonder uitstekers of mal. Link naar how-to YouTube - HAND MADE GUM PASTE ROSES USING NO CUTTERS: FONDANT SUGAR FLOWERS MAKING & CAKE DECORATING
hmmmmmmmmmmmm nee ben echt op zoek naar een mal. want op deze manier vind ik het voor kleine roosjes teveel werk!
Haha is inderdaad wel veel werk ja. Helaas kan ik je met een mal niet helpen. Die heb ik nog niet gebruikt.
Hoi! Welke mama komt er uit Utrecht en kan evt voor mij een taart maken? hij is voor 29-01, geef even een seintje en ik stuur PB!
proudmum, ik kom niet uit utrecht, maar mn man werkt wel in woerden, dus als je niemand kan vinden kkunnen we misschien wel wat regelen.
Ik houd het in gedachten Jolan, dankjewel! Mag vast weten wat jij vraagt voor een Toystory taart voor 30 personen?
Hee meiden! Ik wil me hier ook melden. Ik bak al engine tijd taarten en heb sinds vandaag ook mijn food printer binnen. Wat een heerlijkheid is dat zeg! Ik heb nu ook mijn eerste 2 betaalde opdrachten binnen dus ik kan er lekker tegen aan!! Freubelen met anderen lijkt me altijd gezellig vandaar de quote hierboven want ik kom ook uit regio Eindhoven. Ik woon in Son en Breugel
welkom Wendy! Meiden, ik ben al een tijdje erg 'rustig' hier, zitten middenin een verbouwing en verhuizing! Heb net wel een Bumba poppetje gemaakt voor de taart van onze dochter, die wordt zondag 2. Meiden,bak ze!
hey wendy dus als ik wat wil laten printen kan ik jouw mailen??>??? wat leuk joh dat je het ook zo leuk vind. kunnen we het misschien een keertje combineren? kids lekker spelen en wij freubelen?
Ja ik kan nu idd printen maar weet nog niet wat ik voor een printje A4 moet vragen. Weet niet wat anderen vragen dus mischien weet iemand anders dat?
Jeeeej net kwam met de post mijn bestelling binnen! JEZUS wat een gigantische doos! Ik kan weer bakken!