Woow Sonja zo kort nog bezig en zulke mooie taarten!!! Ik zou ook wel naar de meeting/workshop willen komen (ook al schrijf ik nog niet zo lang mee) Qua prijzen heb ik net als de rest dat ik vind dat ik niet veel kan vragen omdat de kwaliteit gewoon niet zo goed is.
Er wordt hier een hoop gekletst zeg! Over prijzen, ik maak alleen taarten voor bekenden. Ik vraag dus puur alleen de inkoopprijzen van alles... Dus reken het altijd precies uit wat ik kwijt ben eraan... Maar ben er ook nog niet zo lang mee bezig en zo goed ben ik nog niet, maar gewoon omdat ik het leuk vindt!
Snap hem al zit weer scheef te lezen op de iPhone. Gelukkig nog 8 x werken voor m'n baas en dan ben ik klaar
ff een soort van poll doen dan? Ik ga hier een paar mogelijkheden typen, en als iedereen dan steeds knipt en plakt, haar naam zet achter wat je leuk lijkt en evt andere mogelijkheden toevoegt, dan komt er vast iets leuks uit Topsy turvy: Rozemarijke Gerbera's: Rozemarijke Barbietaart: Boetseren (met Annelies): Rozemarijke Stapeltaart: Heb jullie namen er dan verder nog niet bijgezet, dat onthou ik allemaal niet
Ik ga me maar niet inschrijven bij sonja, aangezien ik over 8 weken uitgerekend ben. Maar jullie alvast veel plezier!
Topsy turvy: Rozemarijke, Curly Gerbera's: Rozemarijke, Curly Barbietaart: Curly Boetseren (met Annelies): Rozemarijke, Curly Stapeltaart: Lijkt me super leuk!!
Topsy turvy: Rozemarijke, Curly Gerbera's: Rozemarijke, Curly,Aaliyah Barbietaart: Curly Boetseren (met Annelies): Rozemarijke, Curly,Aaliyah Stapeltaart:
Topsy turvy: Rozemarijke, Curly Gerbera's: Rozemarijke, Curly,Aaliyah Barbietaart: Curly Boetseren (met Annelies): Rozemarijke, Curly,Aaliyah, mamakitty Stapeltaart:
Topsy turvy: Rozemarijke, Curly, natasja Gerbera's: Rozemarijke, Curly,Aaliyah, natasja Barbietaart: Curly Boetseren (met Annelies): Rozemarijke, Curly,Aaliyah, mamakitty, natasja Stapeltaart
Mag het op een zaterdag? Zondags zit ik in de kerk... (en aangezien ik vaak nogal een actieve rol heb in de kerkdienst, is wegblijven meestal niet een optie). O, en 27 november kan ik niet
Topsy turvy: Rozemarijke, Curly, natasja, Mamak Gerbera's: Rozemarijke, Curly,Aaliyah, natasja, Mamak Barbietaart: Curly, Mamak Boetseren (met Annelies): Rozemarijke, Curly,Aaliyah, mamakitty, natasja Stapeltaart; Mamak 3D puzzelplaatje; Mamak
hey meiden, wanneer zou de workshop zijn of is er nog geen datum geprikt? Ik weet niet of ik kan, ligt aan de datum en de kosten... mij lijkt boetseren erg leuk, anders 3d puzzelen