De Taartdozen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Natasja, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @kleintje88 mooie stapel hoor! Mijn eerste was echt niet zo mooi.
    Ik maak altijd foto´s op mijn eettafel met soms een mooi papier als achtergrond.
    Het lijkt alsof die van Jolan op een zwarte stoel ofzo gezet is, maar kan het mis hebben.:)

2. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Mooi zeg.!

Ff vraagje dames, bij de poelier/toko moeten ze hier ook kleurstoffen hebben, ik vermoed dat dat die dr oetker klerustoffen zijn, kan ik dat ook mengen met fondant ??

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh ja ik zie het volgens mij is het idd een bank of een stoel ofzo :)
    Das een goeie... Ik heb ook een zwarte bank die ga ik onthouden!

4. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi

Ik had even een aantal vraagjes ( jaja beginner haha )

Plakken jullie uitsteeksels altijd vast met lijm of kan het ook met water?

Zijn jullie weleens bij de kaufland geweest? En wat hebben jullie daar gekocht? Is de marsepein daar goed?

Alvast bedankt!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    kaufland gister geweest, heb 2 doosjes met marsepeinroosjes gekocht, maar weet niet hoe ze zijn want heb ik er nooit eerder gehaald:D Qua marspeinfiguren hebben ze heel weinig, is veelal suikergoed ofzo. Normaal marsepein hebben ze ook niet veel. Wel heel veel verschillende soorten om beslag te maken en vullingen etc. Maar ben nog niet zo lang bezig en is eigenlijk eerste keer dat ik bij kaufland voor taarten dingen heb gekocht.
    HEb er wel ook nog 2 taartbewaardozen gekocht, waren in de aanbieding:D Wel heel veel verschillende soorten/grootte bakblikken gezien, maar die mocht ik niet kopen van manlief;)

6. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    dames hier die dat recept van cees holtkamp hebben geprobeert??

heb em net 2x keer gemaakt en tot 2x toe kwam die niet omhoog:(

7. fafje

fafje Niet meer actief

Hoi dames, wat een prachtige taarten! ik woon in Den haag, zag wat lijstjes, weet niet of alles nog up to date is!? zo niet, wie kunnen jullie me aanraden!? pbtje is goe dhoor!

Vraagje, Mijn zoontje's naam betekent Prins, graag wil ik voor hem een taartje, is dat eigenlijk mogelijk; een taartje met vorm van een kroontje?!!?!? of is het leuker om een klein taartje met een plat kroontje erop!?

Alvast bedankt!!

8. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Hoihoi!

Weer terug van weg geweest...

Ik moet en wil nog steeds de workshop volgen, verdorie! :( Ik zit met de tijd... Het is 's avonds en heb tot nu toe nog niemand die op deze tijd wil oppassen. (Mijn man moet me brengen namelijk... Heb zelf geen rijbewijs en ik laat m'n dochter natuurlijk niet alleen thuis, ookal slaapt ze) Grrrr!!!!

Maargoed gisteren weer CC's gemaakt voor de moeder van mijn beste vriendin, ze was er onwijs blij mee! Ik vond zelf dat de roosjes op de CC's er goed gelukt waren.. (Ben vergeten foto's te maken :x)
    Gister voor het eerst met fondant gewerkt... Vond het wel iets lastiger om de roosjes er mee te maken, plakt minder goed!

a.s dinsdag weer cc's maken, haha! Voor mijn moeder haar verjaardag, paars met wit. Hopelijk lukken ze...

Nou lieve groetjes! xxx

9. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Roosje van fondant...
    Perfect is-ie niet, maargoed t is pas m'n 2e roosje. :p En ik vind het eerlijk gezegd best lastig om ze van fondant te maken...

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Rono: ik gebruik eigenlijk nooit water of eetbare lijm! Maar misschien komt het ook omdat ik op tafel plastic uitrol en dat het daarna gewoon uit zichzelf plakt ?

Fafje: Je kan ook een kroon erop laten maken een recht opstaande google maar eens op taart met kroon dan zie je wat ik bedoel!
    Ik kom zelf niet uit Den Haag anders had ik hem graag voor je gemaakt... Maar Herpen - Den haag dat is toch nog wel een eindje en kost dan nog wel wat qua reiskosten, niet handig dus ;)

11. fafje

fafje Niet meer actief

jammmmmer!! thanks anyway...ik ga ff rondneuzen!

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe heet was je oven? Want als je te wamr begint, zakken ze idd in elkaar!
    Ik bak vaak op 150 graden als ik het kapsel zelf maak, (niet van de mix dus ;)). En dan evt na een tijdje nog even omhoog naar 175, (ik kan hier niet traploos omhoog, enkel 150-175-200).

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    rozemarijjke heb je een eigen foodprinter?

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, ben ik wel voor aan het sparen :)

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hoeveel kosten die dan?

16. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    inie-minie cupcakjes! haha. :D Gemaakt voor mijn moeders verjaardag... Er komen nog 4 cakjes bij (had ze gemaakt en in de vriezer gedaan) met een paars toefje (paarse kleurstof krijg ik pas morgen binnen)

Het zijn pas mijn 2e cakejes, maar ben er best blij mee moet ik zeggen! :)

17. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
  18. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
  19. Rono

Rono Niet meer actief

Mijn eerste tietentaart voor mn broertje die morgen 21 wordt! Komt nog wel briefgeld tussen de bh!

Deel Deze Pagina