Hey meiden, heb voor onze verjaardagen vorig weekend even een wavytaartje uitgeprobeerd, was eigenlijk erg simpel Zie hier verder weer een boel leuke taartjes langskomen!
Leuk die cc's en mooie taartjes gezien! Meiden, ik ben een tijdje niet actief geweest hier.... Erg druk gehad met verbouwen, verhuizen en extra werken omdat mijn man geen baan meer heeft.... Tussendoor nog wel eens wat taartjes gemaakt, maar meer even snel. Laatst ook eerste cc's gebakken. @ Iris, wat is dat voor spul waarmee jij die roze toefjes hebt gemaakt? @ al, ik wil een zwembadtaart maken, en lijkt me heel gaaf om dat met piping gel te doen. Las ergens halfhalf dat je dat zelf kunt maken. Iemand ervaring, tips, is het makkelijk? En moet je dan eronder witte mp doen, en die piping gel blauwig kleuren, of is het mooier met blauwe mp eronder en doorzichtige piping gel? En tot slot, moet je dan eerst de 'badfiguurtjes'erin doen en dan aanvullen met piping gel of andersom? Groetjes!
Ik heb vorig jaar een bert en ernie in wastobbe gemaakt en piping gel gebruikt, maar dat is vochtig en daardoor smolt m'n marsepein dus! Heb het wel kunnen herstellen, maar handig is anders....
@ rozemarijke, da's minder.... heb je er een foto van want hij klinkt wel heel gaaf! En iemand idee hoe je dat smelten kunt voorkomen? Of moetje het dan echt vlak voor t presenteren erop doen?
Voor vaderdag heb ik deze twee gemaakt: Chocolate mud cake, gevuld met after eight vulling en afgesmeerd met ganache
Ja! Ik heb je gisteren een berichtje terug gestuurd. Niet ontvangen zo te zien. Ik stuur hem nog wel een keertje! (gaat wel eens vaker mis bij mij )
@Sas: zou je even op m'n taartenhyves moeten kijken. tartist en dan de rest van de hyves-riedel Is vrij toegankelijk voor iedereen, zelfs niet-hyvers (bij gebrek aan officiele website nog )