De Taartdozen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Natasja, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Krista: wow zeg, zien er mooi uit! Heel stijlvol.

Mamak: ook heel leuk!

Heb een week geen comp. gehad, dus loop een beetje achter. Probeer later nog wel terug te lezen.

Vandaag heb ik een Hello Kitty opdracht. Nu eerst lekker in bad en dan kunnen we aan de slag. Het moet een ronde en een mepper worden. Heb er wel zin in, nog nooit HK gemaakt.

Volgens mij heb ik de Bumba taarten van onze jongens nog niet geplaatst... straks ook even doen.

2. fafje

fafje Niet meer actief

mag ik even wat vragen?

wordt een meptaartje ook anders gevuld? dat het echt gemept kan worden...

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

wouw wat een mooie taarten weer!!!

Even een vraagje voor de profs onder ons. Wat moet je nou echt in huis hebben voor je taart. Ik heb een tijdje geleden een startzetje gekregen van me ouders, nu wil ik er zelf wat dingetjes bijkopen aangezien ik niet meer het dure dieet ga doen kan ik het mooi aan me taarten hobby uitgeven omdat ik nu ook al gevraagd word om het een en ander te maken.....

Gebruiken jullie de parelmold veel? en de gun voor sliertjes enz? Wat zijn de must haves voor taarten te maken?

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mooie taarten weer dames!

Ik gebruik wel een sugergun, is heel handig. En parelmolds kan je ook gebruiken, maar je hebt zoveel. Ik heb elke keer gewoon gekocht wat mij leuk leek om mee te werken. En zo krijg je steeds een beetje meer. :)

5. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hier ook zo. Begonnen met alleen bakblik, paar kleurstoffen, bloemuitsteker. Vanaf dan elke keer wat erbij en voor je het weet het je heel veel. :D

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik koop ook steeds bij wat me leuk lijkt en waar ik denk iets aan te hebben... Of dingen die de klant wenst wat ik b.v nog niet heb....

Nou mijn minnie mouse taart is af, ik en fondant zijn nog steeds geen vriendjes (marsepein vind ik toch makkelijker qua bekleden ) maar goed al met al is hij toch nog aardig gelukt vind ik!

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En nog 1 waarbij je ook een beetje de zijkant ziet...

8. liebrando

liebrando Niet meer actief

k heb al vrij veel, maar er zijn ook nog zoveel dingen die ik nog niet heb, ik vroeg me af wat nou het meeste gebruikt word?

ik heb nog geen parelmold bv, sugargun, bepaalde molds enz....

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat ligt er dus helemaal aan wat je zelf wil. Ik gebruik mijn sugergun nu wel veel. Parelmold heb ik dus niet, maar als ik het geld heb ga ik hem wel bestellen, wil hem namelijk wel.

Kleintje, leuk taartje hoor.

10. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ik gebruik de parelmold meer dan de sugargun.. maar het zijn toch wel 2 van mijn favorieten hoor..
    evenals bijvoorbeeld tappits en mijn ribbon cutter

11. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Zo vanmorgen 2 Hello Kitty taarten weggebracht. Ze waren er erg blij mee :) Ik dan dus ook. Vond dat de grote taart strakker had gekund, maar dat blijf ik zelf tochvaak wel vinden. Zal vanavond een foto plaatsen.

Een ribbon cutter staat bij mij ook op de lijst van wat ik nog wil. :) Net zoals zoveel als ik mix ga halen...

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ribboncutter heb ik hier ook nog niet, staat indd wel op mijn verlanglijstje!

Verder ben ik echt fan van de sugargun! En ik wil nog een foodprinter hebben!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuke Minnie taart trouwens! :D

14. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

De foto's van mijn laatste taarten. Bumba en Bumbalu zijn van de verjaardag van onze tweeling. Ze zijn beide helemaal gek van Bumba :)

De Hello Kitty was een opdracht. Voor de variatie eens een roze taart, dat heb ik niet vaak ;)

15. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Bumbalu

16. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Hello Kitty

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Angelbaby mooie taarten hoor!!!!!! super...

ik ben nog op zoek naar ideeen voor twee dooptaarten voor als onze tweeling gedoopt gaat worden ;)

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @angelbaby mooi gepuzzeld!!

@silvia ik kijk altijd op dlt voor ideeen of gewoon google

19. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011