De Taartdozen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Natasja, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    mooie taart en gave kleuren.. passen goed bij elkaar...
    Het lijkt overigens wel alsof hij aan het verzakken is.. heb je hem wel goed gestut?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Buffy: je mag mij je webshop ook wel ff pb-en, als je wilt :) Altijd weer op zoek naar goedkope adresjes :D

Zie weer mooie taartjes langskomen, zal hier binnenkort weer eens even mijn laatste baksels showen ook ;)

3. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ariel en Kleintje, wow! Super mooi dames!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik heb 30, 25, 20 gebruikt..
    En hij is goed gestut ik denk dat het lijkt alsof hij inzakt in het echt was dat niet..

5. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    mij mag je je webshop ook pb'n :)

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @rozemarijke je kent hem al hoor;) je besteld er zelf ook

hij heeft hier ook al een keer gestaan meiden creacake is het.
    er zullen vast wel meer online goedkope webshops zijn hoor, maar ik vind deze erg fijn. :)

7. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ik heb even gekeken bij creacake maar ik vind het redelijk marktcomform prijzen.. in bijna 80% van de gevallen ben ik zelfs goedkoper..
    Helaas verzend ik nog niet maar vanaf het najaar ga ik ook verzenden dus dan is het wel voordeliger..

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- Belgiƫ
    zo net workshop gedaan :) was erg leuk, we hebben beestjes op cupcakes gemaakt :)

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Foto nachtzon ;)

@ mamak, ga je ook boetseer workshops doen? Anders ga k ff bij Lupe vragen wanneer ze er weer 1 doet...

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Tja ik heb hier een keer een webshop voorbij zien komen waarbij ik al een verschil zag met 20 euro...plus duurdere verzendkosten.
    Dan ga ik liever bij creacake bestellen, DLT is ook duurder dan dat zij zijn.
    Ik snap wel dat jij je eigen winkel wil promoten;) zou ik ook doen.
    Maar mensen bestellen toch wel waar zij zich het fijnst bij voelen.
    Ariel is toch ook een vaste klant van jou, terwijl er een winkel bij haar om de hoek zit gaat ze toch naar jou, dus ja.

Ik zeg het alleen voor meiden hier zodat ze zich niet scheel kopen ergens waar het duur is, ik zou het zelf ook willen weten als het ergens anders goedkoper is.:)

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Creacake is indd een prettige webshop. En ik kom idd regelmatig bij Kim. Alleen nu Lupe een echte winkel heeft zal ik niet meer voor een klein dingetje naar Rijswijk rijden. En mamak heef hele relaxte eigen merk biscuit en botercreme mix! Dus die blijf k sowieso halen! :)

Hier bedacht wat me volgende aankopen gaan worden! Een foodprinter en de Kenwood mixer! ::)

12. liebrando

liebrando Niet meer actief

Nou hier is ie dan. het is me eerste cars. k ben er niet helemaal tevreden mee vind cars zelf niet mooi maar de klant wel dus missie geslaagd zeggen we dan maar......

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Is voor een eerste Cars taart toch nog goed gelukt! En puzzelen blijft toch een lastig iets (vind ik dan)

14. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    @ buffy.. het gaat mij helemaal niet om het promoten van mijn eigen webshop.. sterker nog.. ik heb geen webshop want ik verzend niet.. waar het mij om gaat is dat mensen weten dat er veel alternatieven zijn dan DLT en bijvoorbeeld creacake en dat het vaak voor mensen in de buurt goedkoper is om af te halen bij aanbieders..
    Overigens schrijf jij dat je wilt weten waar het goedkoper is zodat mensen zich niet scheel kopen..

Daarnaast heb ik overigens helemaal geen standaard assortiment omdat ik geen producten met gelatine wil verkopen en daarnaast wil ik alleen kwalitatieve mixen, fondant en marsepein verkopen dus heb ik een heleboel bekende merken niet eens in het assortiment..

15. liebrando

liebrando Niet meer actief

Ik ben ook niet helemaal ontevreden maar ik had Cars zelf toch wel een beetje anders in gedachten gehad maar goed. Het is me 8e taartje nog maar dus blijf gewoon lekker oefenen.

16. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @Jongmoedertje leuke Cars hoor en als de klant tevreden is dan is dat toch alleen maar goed :)

Hier vandaag 2 taarten opgehaald.
    De eerste vanmorgen een My little pony taart.
    Gevuld met Banketbakkersroom en aardbeienvlaaivulling.

17. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    En de 2de vanmiddag.
    Alle 3 gevuld met aardbeiencreme en aardbeienvlaaivulling.

Deze taart gaat nog 2,5 uur mee in de auto naar familie in Duitsland.
    Helaas ben ik niet tevreden met het bovenste taartje.
    Ik moest een nieuw bakblik 15 cm hebben en nou zul je natuurlijk zien geen 15 cm te krijgen...
    Dus van een 17,5 geprobeerd een 15 cm te maken maar dat word natuurlijk nooit strak :(

Het ontwerp is helemaal gekopieerd van de site Taartendroom.
    Klant wou deze taart exact nagemaakt hebben.
    Zo gezegd zo gedaan.

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @mamak waarom voel jij telkens zo aangevallen is echt niet nodig... Ik schreef niet over een webshop maar over je winkel . Jij roept zelf overal dat je een winkel hebt dus ja...
    Het maakt mij niet uit waar mensen kopen,heb alleen gezegd dat ik zelf ook zou willen weten welke webshop goedkoper is.

@liftrasa had het al gezegd op twitter,maar prachtig hoor!!

@jongmoedertje mooie cars taart! Die mag ik eind deze maand maken voor iemand van hier wordt dan ook mn eerste! Heb al wel cars cc's gemaakt

19. liftrasa

liftrasa Fanatiek lid

6 feb 2008
    1.522
    0
    0
    enschede
    @buffy ahh nu weet ik ook bij wie dat twitter account hoort ;)
    Bedankt hoor!!

20. MissT

MissT Niet meer actief

@ mamak hoelang heb jij die winkel al dan??

Deel Deze Pagina