heey.. dames zou ik hiero ook mee mogen kletsen? ben eigenlijk net begonnen met deze hobby taarten maken!! haha. vorige week al taart gemaakt en gister weer.. was eigenlijk wat probeersel voor de verjaardag as woensdag an onze dochter. k wil dan graag een hond maken... heb m in een van mn boeken gezien.. k zal proberen de taarten er op tezeteen van de week.. t zijn echt nog beginnerstaarten.. haha ze zijn namelijk niet zo netjes glad, als die ik hier voorbij zie komen..
wouw wat een mooie taarten staan er weer!! Zo te zien heb ik nog veel te leren. Jullie maken echt prachtige taarten zeg! Hebben jullie hier nou vele workshops voor gevolgd? of hebben jullie langzaam aan het jullie zelf geleerd? Ik heb een workshop puzzeltaart gevolgd maar ik denk dat ik er binnenkort nog eens een moet volgen want ik kom er zelf niet uit op de een of andere manier. het word bij mij niet echt puzzelen....... Binnenkort moet ik een geboortetaart maken. Dat lijkt me heel leuk heb er nu al zin in!
Ohh leuk!! Geboorte taarten vind ik zo leuk om te maken! Ik heb 2 cursussen gevolgd 1 basis workshop en vorige week een cursus royal icing. En ik wil ook nog een boetseren en suikerbloemen workshop gaan doen binnenkort! Verder op youtube e.d. staan ook goeie how to's enzo!
nou het worden 2 geboortetaarten haha. Ik werd net gebeld door me mannetje dat de vriendin van zijn collega is bevallen. Wel 5 weekjes te vroeg maar alles gaat goed geloof ik. Ik moest van de week dus maar een taart gaan maken voor ze vond me mannetje, het word een jongenstaart en me eerste geboortetaart dus ben benieuwd hahah!
ik heb ok nog zat te leren, hier even 2 taarten die ik gemaakt he b voor mn dochters verjaardag gister
Moest dit even delen haha... M'n man stuurde deze link vandaag. Specialty Cakes - a set on Flickr Over unieke taarten gesproken! Doet me een beetje denken aan cakeboss...
man man man, die zit daar ook uren aan denk ik... maar prachtig om te zien /D ik ben net bezig met de versiering voor de taart die ik morgen voor de doop van ons meisje op zaterdag maak de versiering moet in vorm gedroogd zijn, en heb voor de bloemen een super oplossing gevonden kennen jullie die verpakking van tofifee? daar krijgen ze een erg mooie vorm in