ik wil wel foto's plaatsen ben alleen bang dat iemand ze herkent. Ik plaats ze zo wel even in me fotoalbum.... ze is chefkok ken alleen niet echt wat vinden daarvoor
misschien iets als dit: theepot en keuken (Pagina 1) - Taarten Parade - Het "DeLeuksteTaarten" - forum hell's Kitchen, made by Ed... (Pagina 1) - Bruids- en Stapeltaarten - Het "DeLeuksteTaarten" - forum Dit is erg leuk voor iemand die kok is
die zijn zeker errug leuk! vooral hells kitchen vind ik super, alleen ik ben ook maar een beginner heb nog maar 10 taarten gemaakt weet niet of dit me wel gaat lukken.
Ik denk dat Brenda gewoon een biscuit heeft gebruikt. Dus gewoon de taart in die vorm snijden. Niks weg gooien van je biscuit want dat kan je weer gebruiken voor cakepops
hm ik zal vanmiddag eens kijken, moet nu na het feestje van me jongens op school en dan vanmiddag maar eens even priegelen! Bedankt voor de tip vind hem echt super leuk en ga het zeker proberen!!
Leuk knuffelkonijn Hier: wooeeeiii vandaag een kenwood gekocht Eigenlijk was mijn budget 75 euro voor een mixer, maar ik dacht: ach ik kan beter maar meteen een goede kopen! En toen werd het dus "ietsjes" meer..... Het was even pijnlijk maar ik ben er nu al erg blij mee! Ook nog een wondermold gekocht vanavond ga ik hem bekleden enz dus ik ben benieuwd hoe hij wordt!
Mijn eerste taart met eetbaar papier Het zou eigenlijk voorlopig mn laatste taart zijn, maar ik ben overgehaald om er nog 2 te maken.... kan zo moeilijk nee zeggen (moet ik toch eens gaan leren)
Leuke taart Nou hier is mijn barbie taart... Ik was eigenlijk een beetje inspiratieloos maar ik vind hem niet onaardig!