Wat een leuke taartjes allemaal weer. Ik ga hier vandaag met mijn nichtje een taart bakken. Ben benieuwd wat ze ervan zal vinden.
Denk alleen dat hier reclame maken weinig opschiet, gezien we ze toch wel zelf maken Hoewel... vaak zijn er bij creatieve topics best veel stille meelezers... Misschien toch wel een goed idee Ben nu bezig met een taart. Hij staat even in de koelkast, om de botercrème waarmee ik hem afgesmeerd heb harder te laten worden, zodat ik hem netjes vlak kan maken. Het wordt een hartjestaart voor iemands moeder die jarig is. Niet te ingewikkeld, maar denk wel dat hij toch leuk wordt.
leuk angelbaby... we gaan wel het resultaat zien toch? Hier een drukke week gehad en voor de boeg.. haha Gisteren een privé workshop gegeven.. vanavond een bruidsproeverij... Zaterdag een stapeltaart en zondag een stapeltaart.. druk dus maar ach.. mag de pret niet drukken..
Hier gister een worteltaart gebakken en vandaag afgesmeerd met botercreme i.c.m. verse kaas Straks nog even de worteltjes erop maken en misschien een klein konijntje
Zal straks of anders morgen de foto even uploaden Was nog best lastig met bedenken... Het moest een taart worden waar hartjes opstaan en de kleur blauw... Uiteindelijk is hij toch weer best leuk geworden en degene die hem af kwam halen vond hem mooi
Leuke koekiemonster taart! Hier mijn taart van gisteren. Het is een 20cm taart met simpele vulling. (aardbei met botercrème) Ongemerkt was het gisteren best warm. Moest steeds de taart een tijdje in de koelkast terug zetten, hij begon steeds te smelten. Gelukkig is hij goed aangekomen en waren ze er erg blij mee.
ik heb een probleem dat mij nu meer en meer opvalt... elke keer als ik dus de fondant uitrol en over de taart heenleg krijg ik net op de boord scheurtjes/gaatjes... hoe kan ik dat voorkomen? wow mooie strakke taart!
En een Cars taart ook voor iemand van het forum hier, ze komt hem zo ophalen. Is mijn eerste Cars taart en vindt hem toch wel goed gelukt