heeft iemand dan ook tips voor een workshop omgeving eindhoven?? Ik heb al wel wat taarten gemaakt en denk dat ik de basis wel een beetje beheers, maar wil er nog wat meer handigheid inkrijgen...
Heeft er hier nog iemand interesse in een cricut cake? LET OP: ALLEEN AFHALEN Omdat ik er gewoonweg geen tijd voor heb doe ik mijn cricut weg.. Ik wil er elke tijd voor gaan zitten alleen lukt dat momenteel niet omdat ik teveel andere dingen aan mijn hoofd heb.. Daarom besloten om iemand anders er blij mee te maken.. Dus wie mag ik blij maken met mijn (grote) cricut met snijmat en basis-cartridge.. Alleen afhalen in Den Haag en ik doe hem weg voor 250 euro.
Ik denk ik haal dit topic maar weer even naar voren Gisteren afgeleverd voor een surpriseparty. Dochter had deze besteld voor haar moeder en wist precies wat ze wilde. dus helemaal volgens haar ontwerp. 25 cm gevuld met citroen mbc en zelfgemaakte lemoncurd 20 cm gevuld met vanille mbc en aardbeienvlaaivulling 15 cm gevuld met chocolade mbc en een laagje ganache.
Waauuww mooie taart Deze heb ik gemaakt voor een jongen waarvan de ouders bij de voedselbank zitten, hij stond te glunderen toen hij hem kwam ophalen! Hij lijkt alleen wat bobbelig op de foto...
leuk dit topic! ga hier nu ook meer meegluren. ben sinds kort begonnen en vind het zo onwijs leuk om te doen! eerst zelf wat dingetjes uitgeprobeerd en gister een workshop gehad bij mamak. geweldig was dat! ga zeker verder met taarten bakken en decoreren. eindelijk een leuke hobby gevonden!
@Kleintje mooi hoor En erg goed initiatief hoor om voor de voedselbank te bakken !! Ik mag in september mijn eerste taart maken voor de voedselbank (wij hebben een erg grote groep baksters in Enschede)