Mooite taarten Maia en Rianne. Hier mijn WK taartje, gisteren gemaakt. Helaas verkeerd ingesneden waardoor hij een deukje heeft, maar wou hem niet verspillen en had geen tijd voor een nieuw kapsel, de gasten vonden hem heerlijk.
@ Maia: Mooie bruidstaart! @ Rianne: Leuke taart, mooie felle kleur! @ Elvira: Die is leuk! Zo, ben blij dat het net geregent heeft. Hoop dat er straks nog meer aankomt, dan kan het tenminste een beetje afkoelen. Kreeg nog een aanvraag voor 12 augustus maar heb nee gezegt. Dan moet ik nog 3 weken voor de bevalling, en met dit weer... Nee, hoe jammer ook, geen taarten meer tot volgend jaar!
Wat een leuke taartjes weer Meiden ik heb net een aanvraag gehad voor alleen een meptaartje. Op mijn site staat het misschien niet helemaal duidelijk dat ik alleen meptaartje wil doen in combi met gewone taart, maar dat komt omdat we nog steeds met de site bezig zijn. Het is gewoon niet rendabel om alleen een meptaartje te maken. Het is voor een collega en die wil het a.s zondag hebben. Wat zouden jullie doen?
je zegt zelf al dat het niet rendabel is, dus lijkt mij duidelijk. gewoon nee zeggen (hoe moeilijk dat ook is hihi)
Hihi ja ik heb al gezegd dat ik het niet wil doen alleen in combinatie met een gewone taart, kijk even wat ze erop gaat zeggen. Voel me alleen zo stom dat ik het niet duidelijk op mn site heb staan...
Gewoon nee zeggen als het niet goed voelt Ik heb het deze week wel gedaan, ik twijfelde namelijk ook, maar gevolg van mijn ervaring..de volgende keer zeg ik ook nee.
als iets niet goed voelt, gewoon nee zeggen. Je kunt altijd het excuus geen tijd gebruiken maar gewoon nee moeten ze ook maar accepteren. leuke voetbaltaart zeg Elvira!
Ja is ook zo ik heb tot nu toe niks meer gehoord. Eigenlijk heb ik er ook niet veel zin in en tijd voor. Ik moet op vandaag na de hele week s avonds werken en dan ben ik het weekend pas vrij heb afgelopen weekend gewerkt het is best kort dag...
dames ff een vraagje . wat is eigenlijk het verschil tussen gewone marsepein en rolmarsepein?? kun je met beiden bekleden en versieren?? kan een doos zeelandia 1:3 rolmarsepein kopen heel goedkoop! dus vandaar mijn vraag!
ahahahshahaha ik weet al van wie.. dat mailtje heb ik ook gehad. Ik werk er echt het beste mee!! Ik ga woensdag een doos halen!
Ik zou zelf enkel een meptaartje wel doen, maar dan wel zo dat het rendabel is. Dus ff voorrekenen: enkel meptaartje zo-en-zoveel, taart met meptaartje erbij zo-en-zoveel... Maar als je niet wilt: gewoon zeggen toch?