ik heb ook al eens een paddestoel gemaakt maar die is misschien wat groot (zijn 3 taarten op elkaar, paddestoel zijn de bovenste 2) zal foto even hieronder zetten Bekijk bijlage 173106
ik zag ook weer een hele boel mooie taarten voorbijkomen in het weekend heb ik weer een opdrachtje opstaan voor mijn schoonzus haar broer een taart met thema paard(en)
@zuurtje omg.. nu durf ik helemaal niet meer grin. Mag ik vragen hoe jij de paddestoel hebt opgebouwd?
hahaha, laat maar slapen ik moet voor de wiccaning van mijn dochter cupcakes bakken maar zal dit volgende week donderdag pas doen
ik heb 2 vormen gebruikt die van de wondermold voor een barbie te maken (is de stam) en een halve voetbal (de grote is dan het hoedje)
*pakt pen en papier* wondermold barbie vorm en sloop de voetbal van vriend voor de bovenkant Heb jij cake of biscuit gebruikt?
popjes eerlijk gekocht ik heb biscuit gebruikt het hoedje is wel wat uitgehold omdat het anders er niet op bleef liggen
ik had er eerst een karton tussen maar die schoof er zo vanaf als ik de taart wilde vastnemen er is niet veel uitgehaald
ik ging t proberen met een stukje karton ertussen.. blijft t niet liggen..dan hol ik hem alsnog uit..of ik maak de onderkant wel van cake.. ps @nachtzon net ff opgezocht wat een wiccaning is.. mooie gedachte zeg.
ow..bleef bij jou niet liggen dat karton.. hmzz.. wel een goede tip om dan evt de bovenkant uit te hollen.. heb je beide onderdelen gevuld?
beide taarten waren gevuld met chocoladebavarois ik had een deel witte biscuit (weet even niet meer welke van de 3) een deel gemarmerd en een deel volledig chocoladebiscuit
ik dacht t redelijk simpel te houden met botercreme en aardbeien jam ofzo..wie weet wat ik straks in die winkel tegen kom