wat een super mooie taarten hier zeg! Ben zelf ook al een poosje bezig maar nog lang niet zo goed als jullie. Van t weekend een psv taart voor me vader gemaakt maar oh wat had ik een ruzie met het logo, hij is dus ook helemaal niet na me zin maar me vader vond hem gelukkig mooi! Denk dat ik toch nog maar eens een puzzeltaart workshop moet volgen kom er toch niet helemaal uit.
Achh.. Zo lief! Mijn man heeft me een Kenwood KMX54 gegeven. Ben er zooooo blij mee! Ik kreeg onderhand gewoon een lamme arm steeds. Ik had nog een hele ouderwetse electrische mixer.. Zo een die ooit wit was maar onderhand helemaal vergeeld. Nou na alle enthousiaste verhalen over kenwood kan ik niet wachten om hem te gebruiken!!
Hahahaha, de kleine lettertjes: De eerstvolgende 2 verjaardagen krijg ik niks. Hahaha. (ik vier het toch nooit, heb 1 keer een cadeautje van hem gekregen, een ketting die ik nog steeds draag en voor de rest doen we ook niks aan zijn verjaardag. Dus Ik vind het wel best hoor voor 2 verjaardagen. )
Haha ja dat snap ik, ik ben helaas net jarig geweest en toen de Samsung Galaxy S plus gekregen haha. Volgend jaar beter!
Bedankt voor de tips, ik bedoelde inderdaad creacake. Na goed te hebben gekeken heb ik niet zo heel veel aan de beginnerssets dus toch maar een bestelling gedaan bij de leukstetaarten. Hopelijk komt hij morgen binnen! Ik ga een stapeltaart maken voor mijn moeder haar 50ste verjaardag, ik ben een leek dus hoop het goed gaat! Ik ben alleen vergeten van de steunstokjes mee te bestellen voor de 2de laag. Hoe doen jullie dat? Kan ik er ook iets anders voor gebruiken?
Rietjes heb ik wel in huis, lange sate stokjes ook dan zal toch ook wel werken? Smelten kitkats niet?
2 vragen voor een opracht alweer, 4e deze week! een babyshower taart en een geboortetaart. (babyshower taart is weliswaar pas over 2 maanden en zwangere dame is pas 14 weken zwanger ) Het eerste waar ik aan dacht voor de babyshower taart, was zo'n buik+borsten taart met de blanda's. Of dat alleen gaat lukken....
Gezocht! Iemand die voor mij een verjaardags taart kan maken. omg Drachten! graag een prive berichtje als je zin hebt om er 1 voor me te maken
Hier een drukke week.. de order met de taartenagenda's 2012 is binnen gekomen en er is een ware run op... morgen maar eens naar postkantoor om ze te gaan verzenden...kan de tnt wel vragen hier te komen halen.. hahaa Verder nog een bruidstaart deze week, een high tea taart en een kindertaart van cars met boetseersels... druk dus...maar wel lekker druk...
woooow... die is echt super mooi.. gaaf hoor.. die kleuren zijn heel mooi...daar was ze vast heel blij mee ookal heeft je dochter misschien nog geen mening... haha