De Taartdozen deel 2

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Natasja, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Als je denkt dat ie goed is nog 5 tot 8 minuten langer in de oven laten..

Dat doe ik hier altijd en nog nooit 1 mislukt!

2. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    sweet978: Ik zou bijna denken dat je biscuit niet goed is gelukt.. :( Als hij dan zo uit elkaar valt, zie je dan wel/check je dan wel of de binnenkant dus inderdaad ook wel gaar genoeg is? Want dan weet je meteen of de "prikker test" ook daadwerkelijk goed is.

Ik heb geen speciaal taart rooster, maar wel een die er op lijkt. Nog nooit problemen gehad... Het lijkt mij niet "normaal" dat een biscuit er door heen valt of zo blijft plakken...

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @ Iris
    HIj was absoluut gaar. Het is dat zodra ik hem omkeer en op het oven roooster plaatste hij er langzaam door het gewicht doorheen ging zakken. De openingen in zo een oven rooster zijn natuurlijk ook wel erg breed. Het is niet dat de biscuit er door heen regende ofzo..Ik moet gewoon een ander rooster gebruiken denk ik zo. De tip van Rono ga ik ook gebruiken.. even laten staan in de oven.

Bedankt voor t meedenken.:)

4. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    he meiden, ik ben net met een duitse firma in onderhandeling, zij verkopen kant en klare biscuitdeeg in 3 lagen (winkelprijs 1,79€) die enorm lekker is, jammer genoeg bestaan die nog niet in België of Nederland, maar in mijn webshop dus gauw wel :)

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    PB me je webshop eens :)

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    mij ook

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    zou je mij ook je webshopsite willen PB'en??

8. muis26

muis26 Fanatiek lid

en ik wil m ook je webshop :D

9. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    whahaha gekkies, nog heb ik m niet (officieel :p) ben nog in onderhandelingen met van alles en nog wat en pas vanaf januari kan ik officieel de spulletjes aanbieden :p

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh haha :)

11. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ow haha dat komt mooi uit, ik heb 11 oktober (als het goed is) mijn 1e workshop, met een aantal feestjes de feestdagen ertussen wordt het wel januari voor ik echt taarten kan gaan maken...

12. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik kwam net dit tegen! misschien heeft iemand er wat aan :D

Makro NL - Food - Makrodirect

En Rono! wat super lief van je! Maar ik ben nu niet meer vaak in de winkel, ben begonnen met een studie, dus ik doe nu thuis administratie, huishouden, zorg voor mn kids, ga 1 dag in de week naar school en leer thuis :D maar echt ontzettend lief van je!!!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Iemand ervaring of dit echt goedkoper is??

14. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wilson is een merk waar ik persoonlijk super ervaringen mee heb!!!

15. muis26

muis26 Fanatiek lid

geeeen idee :D ik heb gister fondant gekocht bij Oldenhof... grote kookwinkel in Hilversum weet niet of hij ook nog in andere plaatsen zit.

maar daar hebben ze nu voor de marsepein en fondant, 5 halen 4 betalen :)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik bedoelde meer of iemand weet of dit echt goedkoper is dan bij bijv. de leukstetaartenshop of iets dergelijks. Ervaring met Wilton en FunCakes heb ik wel :)

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok en hoeveel zit er in zo'n pak en wat betaal je ervoor dan?

18. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    ik ben gisteren in de macro geweest en de 250 gram marsepein ( sorry ik gebruik geen fondant) is stukken goedkoper dan waar ik het eerst haalde. Het kwam inc btw op 1.99 uit. Dit keer is er ook een actie en ging er van het totaal bedrag nog 25 % korting af.

Ze hadden ook de barbie wondermold, een kasteel en een caroussel bouwpakket ( kwijl kwijl, maar ga ik mn vingers nog niet aan branden). Geloof dat de wondermold daar 13.nogwattes was.

Nadeel vond ik wel dat ze geen grote verpakkingen marsepin hadden..alleen wit met vanille smaak. Ga het vanaaf gebruiken, dus laat nog wel weten wat de kwaliteit was.

Ik ben in AMsterdam zuid oost geweest. Ik heb me laten vertellen dat het assortiment bakspullen verschilt van makro tot makro.

19. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    btw kilo biscuitdeeg is 3.49
    choco bisquit 3.95

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh, dan betaal je dus alsnog ongeveer 6 euro per kilo.... Niet heel goedkoop dus.

Wondermold heb ik al :)

Deel Deze Pagina