Nachtzon: Ik ga altijd naar de kaufland om die biscuits te halen ahha!! Zijn idd erg lekker! En scheelt een hoop werk en is altijd recht! Heb ook geprobeerd van de AH, maar dies niet te eten zeg bah! Muis: Gewoon springvormen ophogen. Doe ik ook! Dus bakspray van dr oetker er in, bakpapier over de bodem en dan de randen ook bakpapier maar hoger maken dan de bak zelf! Ik vind woezel en pip goed gelukt hoor! Ik durf dat boetseren nog niet aan haha
ik koop gewoon hoge bakblikken haha. ik durf het niet aan om met ophogen met bakpapier te beginnen.... ik moet alleen nog een goeie standaard hebben... ik dacht aan deze... zijn die maten een beetje oke? en welke maat bakblikken moet ik dan hebben? Taart standaard Etagere Kunststof, 4 lagen - AO54/4 -
waarom durf je het ophogen niet aan? Gaat hartstikke goed hoor, heb er nog nooit problemen mee gehad. ik ben bezig met de bruidstaart voor mijn zus. Inmiddels zijn er 3 helemaal bekleed, de 4e moet nog gevuld e.d. worden. Bloemen zitten ook op hun 'stam' dus dat is helemaal klaar.
mn schatjes, ik heb die nog niemand gpb't hier mijn website, maar de winkel is dus nog in opbouw zal pas in Januari gelanceerd worden CakeDelicate - Home
Ik had em ook al gezien toen ik een website wilde maken haha. Ik laat het nu allemaal maar doen haha Voordat ik straks tig dezelfde websites zijn...
dames, ik ga vanaaf mijn eerste 4-kante taart bekleden. ZIjn er nog tips..of wijst t zich vanzelf met de hoekjes? ( dat probleem had ik immers in mn ronde taarten niet)
ik zag idd net ook al op youtube eerst de bovenhoekjes. Daarna de onderhoeken pas. D2 tweede ronde taart vond ik wel te doen..dus ben benieuwd vanaaf.. zat ff tegen de strakke hoeken aan te hikken.
ik heb net een klein bruidstaartje gemaakt..... alleen voor het eerst met fondant... en ik kreeg de onderkant niet mooi.... allemaal bulten.... ik heb zon smoother.... maar ik weet niet wat ik verkeerd heb gedaan... t zag er niet uit dus ik heb er maar een roze lint overheen geplakt hahaha.. bij mn vorige taart ging het ook al moeilijk... wie heeft nou DE ultieme tip om een mooie strakke onderkant te krijgen? want mn bruidstaart mag niet mislukken natuurlijk!
de pareltjes zijn een beetje groot... PARELS.. haha maar ik had een driftige peuter om me heen (die bijna een kilo van mn marsepein heeft zitten op eten) en één van bijna 1... dus beetje te druk haha
hahahahahaha ja. dat is handig ja maar toch lukt het glad strijken dan ook niet echt, want heb er ook 2 zonder kids gemaakt