Oeh dat maakt ziek zijn helemaal lastig, dan kan je nooit ECHT rusten! Oh hij wordt ook al weer bijna 3 zie ik!! Wat ga je voor taart maken voor z'n verjaardaG?? Noah wordt volgende week 2 maar ik weet het nog niet!! HELP
jamal zeurt werkelijk al maanden (en dan overdrijf ik niet) om een umizoomiz taart.. dus ik ben bang dat dan hem wordt...
@ rono.. mooie bloemen.. lekker fleurig... vind alleen de kleur marspein niet zo mooi.. is denk ik gewoon blanke marsepein..
Ik had liever witte bekleding gehad maar degene voro wie de taart is wilde niet teveel fondant. Ik heb er een beetje ivory aan toegevoegd.
Vond het ook echt een ***kleur! Je kon er aan de zijkant echt doorheen kijken, vandaar al die bloemen
@rono: niet zelf gemaakt hoor Iemand in Zoetermeer heeft het voor me gedaan. Maar Thijmen was er onwijs blij mee! Hij is helemaal weg van kabouter Plop. En hij vond het heel gaaf om de sneeuwpop op te eten... haha...
Oh ja ik weet wel wie zij is, ze was er laatst bij toen ik een Royal Icing workshop had gedaan bij Lupe van het Taartencentrum!
ahhh het taartencentrum... was mezelf suf aan het denken welke site dat nou was. Had die site een keer gezien en wilde hem in de gaten houden voor workshops. thnx! Heb hem gepind
Welke naam zien jullie trouwens op mn taart staan? Vriend zit te miereneuken dat de naam niet goed leesbaar is. Vond het ook zonde dat er een naam op moest,